i-SENSYS: Skrivere designet for deg, tilpasset til deg

Oslo, 1. august 2019 – Vi oppdaterer i-SENSYS-serien for å gi deg brukervennlighet på kontoret. Åtte serier og en utskriftsløsning for alle typer virksomheter. Høy ytelse med utskrift i laserkvalitet slik at du aldri trenger velge mellom hastighet eller finish igjen.

INGEN BEKYMRINGER, INGEN PROBLEMER – BARE ENKELT

Vi mener utskrift skal være enkelt. Sikre deg en god start med funksjonalitet som er klar til bruk umiddelbart og 5-tommers LCD-berøringsskjerm med hurtigtaster for daglige oppgaver.

Vi mener skriveren skal gjøre jobben enklere for deg. Vis meldinger, skriv ut lagrede skjemaer, skann til e-post og kopier dokumenter med et enkelt tastetrykk.

Vi mener utskrift skal være problemfritt. Skift tonerkassetter på sekunder uten å få toner på hendene. Sjekk toner-statusen slik at du ikke plutselig går tom. Våre smarte tonerkassetter med automatisk fjerning av forsegling gir superenkel håndtering.

EN SKRIVER - SKREDDERSYDD FOR DEG

Og vi har mer å komme med. Vi har gjort bruken og personlig tilpasning enda enklere. Vårt forbedrede, brukervennlige applikasjonsbibliotek byr på problemfri tilpasning av funksjonsknappene. Installasjonen tar noen minutter med en smarttelefonlignende berøringsskjerm og fullt skjermtastatur som gir smartere brukergrensesnitt og forbedret betjening. På startskjermen kan du enkelt endre rekkefølgen som snarveisknappene for applikasjoner vises i. Sett inn eller fjern tomrom mellom knappene som du vil – det er du som bestemmer.  Du kan skreddersy alle snarveiene på skriveren til dine behov og tilpasset ulike sektorer, som helse, handel eller kontor.

Vi har lagt til fem nye applikasjoner du kan bruke til å:

• Automatisk gi navn til skannede dokumenter og sende dem til forhåndsdefinerte mapper.
  • Forbedre tekstkvaliteten i en skannet kopi med et enkelt trykk.
  • Endre språket på berøringsskjermvisningen i et enkelt trinn.
  • Fakse og lagre en kopi av det sendte dokumentet på en angitt plassering.
  • Få tilgang til innstillingsveiledningen for applikasjonsbiblioteket, en beskrivelse av det eksterne brukergrensesnitt og kobling til brukerhåndboken med et enkelt knappetrykk.

EN BEKYMRING MINDRE

Enkelt betyr ikke at sikkerheten kommer i siste rekke. Det betyr at sikkerheten kommer først. Vi tar sikkerheten på alvor, uavhengig av størrelsen på kontoret ditt. Når du slår på enheten, vil en ny funksjon for systemverifisering ved oppstart blokkere eventuell uautorisert fastvare eller programvare som installeres og kjøres. Det betyr at sikkerhetstruslene stoppes før de rekker å bli et problem.

Sikker PIN-utskrift, Universal Login Manager og uniFLOW-kompatibilitet betyr dokument- og databeskyttelse fra ende til annen. Det er ingen andre enn du som har tilgang til dokumentene dine. Og når du vil dele dokumenter, kan du gjøre det trygt både på kablet eller trådløst nettverk.

HOLD DET GÅENDE

Anil Jagpal, European Marketing Manager hos Canon Europa sier «Vi ønsker å gi kundene det beste. Så vi utviklet en serie med små, men kraftige enheter som er effektive og raske. Brukervennlige, men likevel funksjonelle. Enkle å bruke, men sikre slik at du kan være trygg på at skriveren jobber for deg og ikke motsatt. Uansett hvilke behov du har, er vi trygge på at vi har den rette løsningen for din virksomhet.

Oppgraderte sort-hvitt-enheter som er tilgjengelige nå:

Oppgraderte fargeenheter tilgjengelig fra 16. september