Canon bekrefter fastvareoppdatering med 24p-videoopptak for nyere EOS- og PowerShot-modeller

Oslo, onsdag 9. oktober 2019 – Basert på kundenes tilbakemeldinger på de nylig lanserte EOS- og PowerShot-modellene, tilbyr Canon nå 24p-videoopptak (23,98 bps) gjennom en serie fastvareoppdateringer til disse utvalgte modellene. Når brukerne har lastet ned og installert fastvareoppgraderingen - som er gratis, kan de ta opp i 24p (23,98 bps) i full HD og 4K-oppløsing på de utvalgte modellene.

Canon EOS 90D

Canon EOS RP

Canon PowerShot G7X Mark III

Nylig lanserte EOS 90D og EOS RP er de første Canon-modellene som nyter godt av den nye fastvaren med 24p (23,98 bps) i slutten av oktober. Deretter følger Canon PowerShot G7 X Mark III og G5 X Mark II i slutten av desember. Fastvareoppdateringen for EOS M6 Mark II blir tilgjengelig i 2020.

Denne kunngjøringen etterfølger fastvareoppdateringen til versjon 1.3 for EOS RP og versjon 1.4 for EOS R, som gir bedre øye- og motivfokus i de to speilløse kameraene. Canons mål er å tilby et bredt og komplett produktspekter som dekker alle ferdighetsnivåer og interesser, og det oppnår vi blant annet ved å lytte til kundenes tilbakemeldinger og tilby forbedringer basert på disse.

Du finner mer informasjon på https://www.canon.no/support/