Canon endrer merkenavnet til Canon Production Printing

1. oktober 2019: Canon Inc. og Holding B.V. kunngjorde i dag at de endrer det offisielle virksomhetsnavnet Canon Group Company til Canon Production Printing.

Etter å ha sluttet seg til Canon Group i 2010, har fortsatt å utvikle og produsere print produkter under merkenavnet . Ved å bytte navn fra til Canon Production Printing og integrere -produktene under Canon-merkevaren, vil vi skape merkevareenhet på tvers av alle områdene innenfor vår print virksomhet, forbedre synergier i hele vår portefølje og etablere en tydelig «end-to-end»- og «go-to-market»-tilnærming. Endringen av selskapsnavnet trer i kraft 1. januar 2020.

Siden etableringen i 1877 har introdusert en rekke unike kopierings- og utskriftsteknologier. Gjennom ytterligere integrasjon med Canon Group, vil fortsette å utvikle kjerneteknologiene og øke sin markedsandel som Canon Production Printing, for å fremskynde veksten i Canon Groups kommersielle print virksomhet over hele verden.

utvikler og produserer høyteknologiske utskriftsprodukter og arbeidsflytprogramvare for det kommersielle printmarkedet. Produkttilbudet inkluderer printere med kontinuerlig papirmating fra rull og høyvolums A3/A4 printere, i tillegg til storformatskrivere for display graphics og CAE / GIS-utskrift.

1) Merkenavn             :

2) Nytt merkenavn      :      Canon Production Printing

3) Representant          :      Minoru Asada (president og CEO)

4) Sted                        :       Venlo, Nederland

5) Etablert                   :      Oktober 1877