FLEKSIBEL TILKOBLING FOR FLEKSIBEL SKANNING

Oslo, 1. november 2019 – Er du er på jakt etter en rask, kompakt skanner som kan brukes hvor som helst på kontoret – med og uten PC? En allsidig skanner med pålitelig skanning av pass og ID-kort i plast? Da er du kanskje på jakt etter nye imageFORMULA DR-S150. Vår første skrivebordskanner med USB, kablet og trådløs tilkobling.

imageFORMULA DR-S150

Det er ikke alltid enkelt å installere en ny enhet i kontornettverket. Vil den passe til kontoret og fungere i det eksisterende nettverket? Med USB, trådløs og kablet nettverkstilkobling kan vår nye skanner plasseres og brukes på tvers av en rekke ulike bruksområder, miljøer og team. Den store LCD-berøringsskjermen i farger gir enkel betjening av skanneren, slik at du kan fokusere på arbeidsoppgavene dine. Alt sammen i en kompakt, men solid konstruksjon.

PÅLITELIG FLEKSIBILITET

Pålitelige løsninger er viktig for deg, om det er fra leverandører, tjenesteleverandører eller maskinvaren. Derfor bruker vi vår velprøvde papirmatingsmekanisme som er bygget rundt solide mate- og separeringsvalser. Skannerens automatiske dokumentmater kan håndtere større bunker på opptil 60 ark og skanne en rekke ulike medier, inkludert ultratynt papir, ID-kort i plast og pregede kort i tillegg til pass med opptil 4 mm tykkelse.

ET TRYKK ER ALT SOM SKAL TIL

Du vil at skanneren skal gjøre jobben så effektivt som mulig. Med forhåndskonfigurerte jobber kan du starte skanningen med ett enkelt trykk, og dokumentene dine skannes presist med optimalisert bildekvalitet og lagres nøyaktig der du angir. På DR-S150 kan du også sende bilder direkte til ønsket leveringssted uten behov for PC-tilkobling. DR-bildeprosessoren gir skanning med høy kvalitet og høy hastighet med opptil 90 bilder per minutt med færre forsinkelser for bekymringsfri skanning og tilgang til informasjon når du trenger den.

«Vi har utviklet imageFORMULA DR-S150 som et pålitelig og fleksibelt tilskudd til kontoret – om det er som skanner på et hjemmekontor eller som delt enhet på et mindre kontor, en avdeling i et større konsern eller et filialkontor i finanssektoren som ønsker å effektivisere registreringsprosessen for nye kunder. Kompakt størrelse, PUSH-skannefunksjon og mulighet til å skanne pass og ID-kort gjør modellen velegnet til registrering av nye kunder innen finanstjenester. Fleksible imageFORMULA DR-S150 leverer høy kvalitet med rask skannehastighet, og med flere alternativer for nettverkstilkobling integreres den også enkelt i kontormiljøet.», sier Tim Brosnihan, European Product Manager hos Canon Europa.