Canon Camera

PTZ-KAMERA

UTVID GARANTIDEKNINGEN KOSTNADSFRITT*

I tillegg til vår standard ett års produsentgaranti kan du nå få ett ekstra år med garanti og trygghet

*Gjelder for de utvalgte produktene som er oppført nedenfor

UTVID GARANTIDEKNINGEN KOSTNADSFRITT*

Registrer den utvidede garantien

Kjøp hvilke som helst av våre utvalgte fjernstyrte PTZ-kameraer eller -kontrollere, og føl deg trygg med vårt garantitilbud som gir deg utvidet garantidekning.

Kvalifiserte produkter

Hele Canons utvalg av PTZ-kameraer og PTZ-kontrollere kvalifiserer for dette tilbudet. Velg et av produktene nedenfor.

  • PTZ-kameraer

    CR-N300

    Utstyrt med 4K UHD-oppløsning, 20x optisk zoom, hybrid autofokus og en rekke protokoller for IP-strømming og -kontroll, slik at du kan bergta publikum på nye måter.

  • PTZ-kameraer

    CR-N500

    CR-N500 har en 15x optisk zoom, mulighet for 4K UHD-opptak og Dual Pixel-autofokus, og gir deg presis kontroll og sømløs IP-strømming med fantastiske resultater.

  • PTZ-kameraer

    CR-X500

    CR-X500 er et robust og værbestandig kamerahus med 4K UHD-oppløsning, 15x optisk zoom, 12G-SDI og Dual Pixel CMOS AF. Det er det perfekte PTZ-kameraet for fjernproduksjoner og -overvåking.

  • PTZ-kontroller

    RC-IP100

    En kontroller av høy kvalitet med en flerfunksjonell joystick og en intuitiv berøringsskjerm for enkel kontroll av opptil 100 tilkoblede kameraer.

Vanlige spørsmål

Hvordan vil jeg vite at kravet mitt er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Når du har registrert deg for et Canon-garantitilbud på nett, vil du få tilsendt en bekreftelse på e-post som inneholder både referansenummeret og personlige påloggingsdetaljer til en nettside hvor du kan sjekke statusen på registreringen din. Hvis du har registrert feil informasjon, vil dette vises på denne siden og du vil også få en e-post som forteller deg at ytterligere informasjon er nødvendig. Den raskeste måten å gi oss eventuell manglende informasjon på er å logge på denne nettsiden og oppdatere informasjonen din.


Hvilke formater kan brukes for opplasting av dokumenter som del av registreringsprosessen og er det noen størrelsesbegrensninger?

Merk! Filen kan ikke være større enn 4 MB. Du kan bare laste opp JPG, TIF og PDF.


Hvilke transaksjoner/produkter inngår ikke i dette garantitilbudet?

Begrensningene beskrives i Vilkårene og betingelsene. I korthet inkluderer begrensningene følgende:

  1. Produkter som ikke er en del av kampanjen.
  2. Produkter kjøpt utenfor kampanjeområdet
  3. Brukte, renoverte eller overhalte produkter, eller produkter som er uoriginale eller som krenker åndsrettigheter for Canon-gruppen på noen måte (inkludert, men ikke begrenset til, parallelle eller «grå» produkter)

På kravskjemaet på nettet, hva menes med «betalingsalternativ»?

Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.


Hvor er produktets serienummer?

Serienummeret står på basen til PTZ-kameraet eller -kontrolleren. IKKE forveksle serienummeret med EAN/strekkoden, som du vanligvis finner på siden av produktesken. Dette er IKKE serienummeret til produktet som du skal sende inn for at kravet ditt skal bli godkjent. Du finner serienummeret på kamerahuset til produktet ditt.


Hvorfor klarer jeg ikke å logge på nettstedet med sporingskoden min?

For følgende problemer når du prøver å registrere deg på nettet:

  • Jeg har prøvd å registrere meg en stund, men jeg får ikke tilgang
  • Jeg får stadig meldingen «ikke autorisert»
  • Jeg har prøvd å sende inn skjemaet på nytt, men det fungerer ikke.

I de FLESTE tilfeller er dette på grunn av enheten du bruker for å åpne nettstedet, f.eks. en mobil/smarttelefon, Apple Mac eller annen enhet, det er ikke noe galt med nettstedet. Du må ta kontakt med produsenten av produktet du bruker for råd i disse tilfellene. Hvis de ovennevnte vanlige spørsmålene ikke gir deg svaret du trenger, kan du sende en e-post til e-postadressen nedenfor, eller hvis forespørselen haster, kan du ringe oss på + 47 23 50 01 43 eller besøke Canons kundestøtteside.


Hvilket garantinivå får jeg?

Gå tilbake til hovedsiden:
Hvis et produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, må det returneres til et Canon-verksted, eller et verksted som er godkjent av Canon, hvor det repareres kostnadsfritt av Canon-autoriserte teknikere. Produktet vil bli returnert til deg når reparasjonen er fullført.


Hvordan får jeg garantitjenester for kampanjen?

Hvis du trenger garantitjenester innen denne utvidede kampanjen etter at kravet ditt er validert, kan du kontakte din lokale Canon-kundestøtte. Vær klar til å:

  1. oppgi fullstendig modellnavn og serienummer for enheten
  2. bekrefte din kontaktinformasjon
  3. fremvise dokumentasjon på kjøp av produktet og aktivering av tilbudsgarantien, som pr. e-post-bekreftelsen er sendt til deg etter den elektroniske garantiregistreringen
  4. oppgi en klar feilbeskrivelse, og utfør alle feilsøkinger når du blir bedt om det
  5. overholde enhver rimelig instruksjon fra kundestøtte, slik at du mottar garantitjeneste

Registrer den ett års utvidede garantien

Klikk nedenfor for å registrere ditt ekstra år med garantidekning, som betyr at du til sammen får to år med trygghet – helt gratis
Underlagt vilkår og betingelser >