Easy Service Plan for i-SENSYS laserskrivere og multifunksjonsmaskiner

Når du kjøper en Easy Service Plan, er du sikret fagmessig støtte og beskyttelse for Canon-produktet ditt. Vi tilbyr et utvalg av uovertrufne servicepakker i en rekke forhåndskonfigurerte Easy Service Plan-pakker, fra installasjon til reparasjon og vedlikehold av produktet.

Installasjon og opplæring

Kom raskt i gang uten problemer. Planene inkluderer nettverkstilkobling og innlasting av all aktuell programvare for enheten. Når installasjonen er ferdig, vil du motta en grunnleggende opplæring i funksjoner og egenskaper på enheten, inkludert utskrift.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

i-SENSYS - Installasjon_opplæring


i-SENSYS-skrivere som er dekket:


3 års tilbake til base-service

En omfattende servicepakke som gir fullkommen sinnsro. Hvis det skulle oppstå et problem, vil enheten repareres uten kostnader på et autorisert Canon-servicesenter. Engangs gratis vedlikeholdsservice i det andre året av planen er inkludert, samt tilgang til Canons kundestøtte.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

i-SENSYS - 3 års tilbake til base-service


i-SENSYS-skrivere som er dekket:


3 års på-stedet-service neste dag

Perfekt for å minimere avbrudd i forretningsdriften. Hvis det skulle oppstå feil, kan kundene ringe Canons kundestøtte. Hvis problemet ikke kan løses via telefon eller eksternt, får kunden besøk av en kvalifisert tekniker innen neste virkedag.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

i-SENSYS - 3 års på-stedet-service neste dag


i-SENSYS-skrivere som er dekket:

3 års på-stedet-service neste dag – A

3 års på-stedet-service neste dag – B

3 års på-stedet-service neste dag – C

3 års på-stedet-service neste dag – D

Hvorfor bør jeg kjøpe en Easy Service Plan?

● Mye for pengene – Canon vil ta seg av alt du trenger for å få mest mulig ut av produktet – inkludert installasjon, opplæring og service på stedet
● Faste periodekontrakter – slik at du vet hva du må betale for produkt og service, og lett kan budsjettere for hele produktets levetid

● Hjelp når du trenger det – Med tilgang til en kundetelefon og brukerstøtte for hjelp, råd og ekstern problemløsning
● Maksimal avkastning på investeringen – siden maskinen er godt vedlikeholdt og støttet
● Omfattende dekning av produktet – inkludert alle servicedeler og arbeid (avhengig av normal bruk)

  • Canon
  • Easy Service Plan for i-SENSYS-skrivere