Easy Service Plan for imageFORMULA-skannere

Når du kjøper en Easy Service Plan, er du sikret fagmessig støtte og beskyttelse for Canon-produktet ditt. Vi tilbyr et utvalg av uovertrufne servicepakker i en rekke forhåndskonfigurerte Easy Service Plan-pakker, fra installasjon til reparasjon og vedlikehold av produktet.

3 års bytteservice

Den ideelle måten å minimere avbrudd i bedriften på. Hvis det oppstår feil, kan kundene ringe Canons kundestøtte. Hvis saken ikke kan løses over telefon eller ved hjelp av ekstern hjelp, vil vi skaffe til veie et erstatningsprodukt, som vil være nytt eller som nytt og overhalt. Vi tar sikte på å ordne levering og henting av det defekte produktet innen 48 timer.

imageFORMULA-skannere som er dekket:

P-208IIP-215IIDR-F120
DR-C225/WDR-C130DR-C230
DR-M140DR-M160IIDR-M260
DR-M240ScanFront 330ScanFront 400

3 års på-stedet-service neste dag

Hvis det skulle oppstå feil, kan kundene ringe Canons kundestøtte. Hvis problemet ikke kan løses via telefon eller eksternt, får kunden besøk av en kvalifisert tekniker innen neste virkedag.

imageFORMULA-skannere som er dekket:

ScanFront 400ScanFront 330DR-M1060
DR-6010CDR-6030CDR-G1100
DR-G1130DR-X10C

Installasjon og opplæring – for nettverksskannere

Få en perfekt start. Inngå en avtale om at en kvalifisert servicetekniker kommer til dere for å konfigurere og installere skanneren. Avtalen inkluderer opplæring av hvordan enheten betjenes, samt i skannefunksjoner og sikkerhetsfunksjoner for brukerne.

imageFORMULA-skannere som er dekket:

ScanFront 400ScanFront 330

Installasjonsservice – for avdelingsskannere og skannere med liten og middels stor produksjon

Kom raskt i gang med en problemfri installasjon som omfatter grunnleggende opplæring, slik at brukerne kan begynne å skanne så snart som mulig.

imageFORMULA-skannere som er dekket:

DR-M1060DR-6010CDR-6030C
DR-G1100DR-G1130DR-X10C

Hvorfor bør jeg kjøpe en Easy Service Plan?

● Mye for pengene – Canon vil ta seg av alt du trenger for å få mest mulig ut av produktet – inkludert installasjon, opplæring og service på stedet
● Faste periodekontrakter – slik at du vet hva du må betale for produkt og service, og lett kan budsjettere for hele produktets levetid

● Hjelp når du trenger det – med tilgang til en kundetelefon og brukerstøtte for hjelp, råd og ekstern problemløsning
● Maksimal avkastning på investeringen – siden maskinen er godt vedlikeholdt og støttet
● Omfattende dekning av produktet – inkludert alle servicedeler og arbeid (avhengig av normal bruk)