Easy Service Plan for imagePROGRAF storformatskrivere

Når du kjøper en Easy Service Plan, er du sikret fagmessig støtte og beskyttelse for Canon-produktet ditt. Vi tilbyr et utvalg av uovertrufne servicepakker i en rekke forhåndskonfigurerte Easy Service Plan-pakker, fra installasjon til reparasjon og vedlikehold av produktet.

3 og 5 års på-stedet-service neste dag

Hvis det skulle oppstå feil eller ganske enkelt behov for støtte, kan kundene ringe Canons kundestøtte. Hvis problemet ikke kan løses via telefon eller eksternt, får kunden besøk av en kvalifisert tekniker innen neste virkedag. Brukerne får også tilgang til brukerstøtte.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

imagePROGRAF - 3 års på-stedet-service neste dag       imagePROGRAF - 3 års på-stedet-service neste dag_MFP       imagePROGRAF - 5 års på-stedet-service neste dag       imagePROGRAF - 5 års på-stedet-service neste dag_MFP


Installasjon og opplæring

Dette omfatter installering av maskinvare, tilhørende programvare (inkludert skriverdriver), ilegging av blekk og forbruksartikler, og tilkobling til nettverk eller USB-tilkobling. Standardopplæringen dekker hovedfunksjonene og -egenskapene samt daglig vedlikehold og feilsøking.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

imagePROGRAF - -Installasjon og opplæring       imagePROGRAF - -Installasjon og opplæring_MFP


Avansert opplæringstilbud

Opplæring (varer en halv dag) der det gis grundig opplæring i funksjonene og egenskapene til produktet og den installerte programvaren samt feilsøking. Dette omfatter skrivermenyene, rengjøring/skifting av skrivehode, ilegging av forbruksartikler, hovedfunksjonene og de avanserte funksjonene til skriverdriveren for Windows/Macintosh og aktuell tilhørende programvare. I tillegg omfatter det funksjonene og egenskapene til PosterArtist LT*. [*] Hvis fullversjonen av PosterArtist er kjøpt, lastes og konfigureres den i stedet for LT-versjonen.

Trykk her for å se Tjenestens innhold:

imagePROGRAF - Avansert opplæringstilbud


* Hvis den fullstendige versjonen av PosterArtist er kjøpt, vil den bli lastet inn og konfigurert i stedet for LT-versjonen.

Hvorfor bør jeg kjøpe en Easy Service Plan?

● Mye for pengene – Canon vil ta seg av alt du trenger for å få mest mulig ut av produktet – inkludert installasjon, opplæring og service på stedet
● Fleksible kontrakter – som dekker en rekke tidsperioder slik at du har oversikt over
totalkostnadene for produktet og service, og kan budsjettere enkelt
over hele produktets levetid.


● Hjelp når du trenger det – med tilgang til en kundetelefon og brukerstøtte for hjelp, råd og ekstern problemløsning
● Maksimal avkastning på investeringen – siden maskinen er godt vedlikeholdt og støttet
● Omfattende dekning av produktet – inkludert alle servicedeler og arbeid (avhengig av normal bruk)

  • Canon
  • Easy Service Plan for imagePROGRAF-skrivere