Modulavtaler

Samfunnet er i dag i stadig endring. Og endringene vil i fremtiden fortsette  -  bare med større tempo. For å kunne tilfredsstille kundene og markedets behov, må vårt servicetilbud til våre kunder også være i stadig endring. Vi må hele tiden være i forkant av kundenes behov, både når det gjelder produkter og tjenester.

Vi må gjøre vårt ytterste for at Canon skal være markedsledende innenfor vårt område når det gjelder tjenestetilbud, kvalitet og kundetilfredshet.

Flerfunksjonelle produkter, e-post, elektronisk arkivering, oppgavebalansering, datasikring, sort/hvitt eller farge er bare noen av de kompliserte faktorene man må ta stilling til. Å investere i en ny løsning er en viktig og vanskelig beslutning og valget må være basert på full forståelse av bedriften og dens unike behov. Formålet er, gjennom å være en totalleverandør, at vi kan bidra til å øke kundens effektivitet og konkurranseevne, og resultatet bør dekke eller overgå kundens forventninger.

Dette er hva Canons nye Modulavtalesystem skal tilby våre kunder, og gjennom dette etablere et unikt samarbeide. Vi ønsker å arbeide nært sammen med våre kunder for å forstå deres forretningsbehov, lager skreddersydde løsninger og se til at IT-systemene fungerer feilfritt.

 

Gjennom Canon Modulavtaler tilbyr vi:

  • Rådgivende tjenester for å gjøre mange kontorfunksjoner enda mer strømlinjeformet
  • Implementeringstjenester man kan stole på
  • Vedlikeholdstjenester som vil gi minimale forstyrrelser og maksimal oppetid
  • Operative konsulent tjenester som vil gjøre bedriften i stand til å fokusere på bedriftens kjernevirksomhet og det man er best på

 

Fleksibilitet

Vi vil kunne kartlegge forbedringsområdene innen bedriftens nåværende dokumentstyringsprosess. Våre anbefalinger vil selvsagt ta hensyn til bedriftens behov og fremtidige forretningsmål, og vi vil legge vekt på hvilken innvirkning fremtidige IT-trender kan ha. Canon Modulavtaler gir kunden fleksibilitet og dynamikk ved å gi mulighet til å sette sammen en tilpasset løsning i hht bedriftens spesielle behov.

  • Velge servicetjenester etter behov (langsiktig/kortsiktig)
  • Senere oppgradering (høyere servicegrad i hht. den løpende avtalen)

 

Forutsigbarhet

Canon har en lang tradisjon i å kunne planlegge og vise et økonomisk totalbilde allerede under salgsprosessen. Vår nye Canon Modulavtaler vil vi vil ytterligere underbygge denne filosofien.

  • Økonomisk planlegging
  • Operative tjenester er planlagt
  • Canon vil kunne ta totalansvar for installasjonen hvis ønskelig. Har bedriften et spesialbehov, og vi ikke sitter inne med ekspertisen, har vi adgang til et nettverk med konsulenter på forskjellige områder. Man skal kun forholde seg til en partner, samme hva som skjer
  • I dag kan selv den enkleste kontormaskinen fungere i et nettverksmiljø. Canon er godt forberedt på dette. Vi har den beste ekspertisen for å integrere den nye Canon-løsningen i nåværende nettverk

Vi har lang erfaring når det gjelder styring av dokumenter og bilder, nettopp derfor er dokument- og bildeløsninger vår spesialitet. Ta en prat med en av våre konsulenter som kjenner dette området samt miljøet og prosessen rundt det meget godt.

 


Fornøyde kunder er våre beste ambassadører

For å vite om våre kunder er tilfredse med våre varer og tjenester, gjennomfører vi regelmessig en europeisk, internettbasert kundeundersøkelse.

Resultatet fra vår siste undersøkelse (høsten 2001) viste at mer enn 90% av personene som besluttet innkjøp av kontorutstyr svarte at de ville kjøpe Canon på nytt. Og mer enn 90% var villige til å anbefale Canon til andre.


 

PRØV OSS  -  OG GI OSS EN UTFORDRING!

spacer
					image
For Bedriftskunder
Klikk her for å laste ned veiledningen [PDF, 131 KB]
Last ned informasjon om prisøkning på servicesavtaler [PDF, 44 KB]