Når du kjøper en Easy Service Plan, er du sikret fagmessig støtte og beskyttelse for Canon-produktet ditt. Vi tilbyr et utvalg av uovertrufne servicepakker i en rekke forhåndskonfigurerte Easy Service Plan-pakker, fra installasjon til reparasjon og vedlikehold av produktet.
Perfekt for å unngå avbrudd i forretningsdriften. Hvis det skulle oppstå feil, kan kundene ringe Canons kundestøtte. Hvis ikke problemet kan løses eksternt eller via telefon, får kunden besøk av en kvalifisert tekniker innen neste virkedag. Brukerne får også tilgang til eksperthjelp via brukerstøtte.
Trykk her for å se Tjenestens innhold:
imageRUNNER - 3 års på-stedet-service neste dag imageRUNNER - 5 års på-stedet-service neste dag
imageRUNNER-skrivere som er dekket:
Den ideelle måten å få en rask avkastning av investeringen i Canon imageRUNNER. Omfatter installering av maskinvare, tilkobling til nettverket og grunnleggende opplæring i hovedfunksjonene og -egenskapene til enheten.
Trykk her for å se Tjenestens innhold:
imageRUNNER - Installasjon og opplæring
imageRUNNER-skrivere som er dekket:
● Mye for pengene – Canon tar seg av alt du trenger for å få mest mulig ut av produktet – inkludert installasjon, opplæring og service på stedet.
● Faste periodekontrakter – slik at du vet hva du må betale for produkt og service, og lett kan budsjettere for hele produktets levetid.
|
● Hjelp når du trenger det – med tilgang til en kundetelefon og brukerstøtte for hjelp, råd og ekstern problemløsning.
● Maksimal avkastning på investeringen – siden maskinen er godt vedlikeholdt og støttet.
● Omfattende dekning av produktet – inkludert alle servicedeler og arbeid (avhengig av normal bruk).
|