TJENESTER

Canon Ascent Programme

Støtte for forretningsutvikling som hjelper deg med å se nye muligheter og utfordre bedriftens status quo nå og i fremtiden

Registrer deg nå

Vi presenterer Canon Ascent Programme

Et initiativ for forretningsutvikling som er utviklet for å støtte kundenes suksess nå og i fremtiden. Programmet, som er åpent for alle Canons profesjonelle utskriftskunder etter invitasjon, er skreddersydd for dine mål og ambisjoner og skal inspirere til aktivitet med innsikt, seminarer, veiledning og deling av kunnskap fra fellesskapet. Programmet leveres av ledende eksterne eksperter og Canon-spesialister og tilbyr støtte på tvers av forretningsfunksjoner, inkludert salg og markedsføring, noe som gir verdifulle perspektiver på en rekke trender og temaer. Canon Ascent Programme tilbyr en blandet tilnærming via eksternt samarbeid og arbeid ansikt til ansikt for å støtte dine behov.

Canon Ascent Programme

Hils på mentorene våre

Mentorhjelpen vår som er tilgjengelig via Canon Ascent Programme, gir deg tilgang til en bransjespesialist når du trenger det – fra ett enkeltstående møte eller økter etter behov til jevnlige møter, enten ansikt til ansikt eller eksternt.

Registrer deg for Canon Ascent Programme

Jacky Hobson

Jacky Hobson

Jacky har 30 års erfaring innenfor markedsføring – hovedsakelig fra trykkeribransjen, utvikling av markedsføringsstrategier, planer og taktikk for å støtte kundenes forretningsplaner.

Jo Lloyd

Jo Lloyd

Jo har uvurderlig kompetanse innenfor trykkeribransjen – blant annet salg, administrasjon, atferdsopplæring og teamarbeid.

Marion Stefani

Marian Stefani

Marian har lang erfaring med forretningsplanlegging, med spesialkompetanse innenfor en rekke emner – blant annet grafisk design, arbeidsflyt, forretningsutvikling og forretningsstrategi for digital trykking.

Richard Mayer

Richard Mayer

Richards kjernekompetanse er kundeinnsikt, planlegging av markedsføring, markedsføringskommunikasjon og merkevarens betydning.

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt har omfattende kompetanse innenfor forretningsutvikling – blant annet salgsledelse, prosesser, forretningsutvikling og administrasjon.

Gi rådgivning

Have the right conversation, every time.

Ha den rette samtalen, hver gang

Viktigheten av å planlegge kundesamtalene og bruke effektive, anerkjente teknikker for å sikre at du får en grundig oversikt over hver kundes situasjon.

Are you really listening? Or are you waiting for your turn to talk?

Lytter du ordentlig? Eller venter du bare på din tur til å snakke?

Hvordan gjenkjenne de «opplærte» teknikkene som forhindrer aktiv lytting og en strategi som er utformet for å hjelpe deg med å endre adferd.

Ten ways to add value to your customers

Ti måter å gi merverdi til kundene på

Viktige måter å hjelpe deg med å endre oppfatning om at trykksaker er en standard handelsvare til at det er et viktig element i en markedsføringskampanjer.

Vær kunnskapsrik

Nothing Happens in Isolation

Ingen hendelser er isolerte

Når en kunde ber om et tilbud, kan det ligge flere muligheter i det enn du tror. Gå dypere for å finne ut hvordan du kan hjelpe dem med å lykkes, samtidig som du maksimerer salgsverdien.

Ten Ways to Improve your Business and Personal Performance

Ti måter å forbedre bedriften og den personlige ytelsen på

Ideer for kontinuerlig forbedring, fra et profesjonelt og personlig synspunkt, og for ikke å la daglige oppgaver være til hinder for læring og utvikling.

Think Like a Customer

Tenk som en kunde

Utforske hvordan kunder handler i dagens «alltid på»-verden, hvordan trykksaksprodusenter kan tilpasse seg kundenes kjøpsprosess, og verdien av kundeprofiler for å oppnå dette.

Vær annerledes

A Fresh Approach for Better Results

En ny tilnærming for bedre resultater

Unngå å falle i de samme gamle fellene når du prøver å finne ny forretning. Måter å analysere klienten og prospektbasen på og bygge opp en salgsstrategi for å revitalisere resultatene dine.

Risk comes from not knowing what you’re doing

Risiko oppstår når du ikke vet hva du gjør

Vi presenterer hvordan effektive risikoanalyser og planleggingsmodeller for scenarioer kan passe inn i forretningsplanen din og hjelpe deg med å finne ut hvordan du skal utvikle virksomheten videre.

Vær ansvarlig

Data Analytics for Marketers

Dataanalyse for markedsførere

Hvordan kan trykksaksprodusenter hjelpe, forstå og vinne en større del av budsjettet til markedsføreren når dataanalyser blir stadig viktigere?

Smart, Connected Print

Trykking med smart tilkobling

Oppdag hvordan de siste nyskapningene for trykking utfyller de digitale kanalene, gir innsikt og forbedrer markedsførerens nødvendige avkastning på investeringen

Why LTV is such a powerful metric

Hvorfor verdien av kundevarigheten er en effektiv måling

Forstå hvordan verdien av kundevarigheten hjelper deg med å kanalisere markedsføringen effektivt og kontakte kunder som maksimerer lønnsomheten.

Vær kreativ

Refine your pitch to clients

Finjuster presentasjonen din for kundene

Krystallklar kommunikasjon hindrer forvirring, fremhever den kreative tilnærmingen og bidrar til å fastsette stillingen din som en pålitelig partner.

Ways to inspire using your expertise and experience

Måter å inspirere på ved hjelp av din ekspertise og erfaring

Det har aldri vært viktigere å underbygge ferdighetene dine og erfaringen din, og disse «vise vs. fortelle»-taktikkene kartlegger hvordan trykksaksprodusenter kan inspirere og lære opp kundene sine.

Vær proaktiv

“Importance of mapping” - localisation

Viktigheten av kartlegging – lokalisering

Utforske betydningen av en sømløs reise fra prospektet til klienten ved å utforme nyttige og praktiske tips for å hjelpe trykksaksprodusenter til å gjøre det til en realitet.

Why customer relationship management is so important

Hvorfor håndtering av kunderelasjoner er så viktig

Hva menes egentlig med håndtering av kunderelasjoner, og hvordan kan du bygge systemer og prosesser som hjelper både deg og kundene dine?

Identifying customer wants and needs

Identifisere kundens ønsker og behov

Praktiske og lett oppnåelige ideer for å hjelpe deg med å forstå kundene dine bedre, og tilfredsstille behovene deres som et resultat av dette.

Vær digital

How personalisation achieves greater results and ROI

Hvordan personalisering gir bedre resultater og høyere avkastning på investeringen

Hvordan avansert og datadreven personalisering setter i gang interesse, iverksetter svar og beveger en kunde forsiktig videre på reisen til salg.

How digital applications add value to the client

Hvordan digitale applikasjoner gir kundene merverdi

Trykksaksprodusenter har nå et vell av teknologier som kan hjelpe dem med å redusere kostnader og feil, forbedre behandlingstiden og levere målbare kampanjer og avkastning til kundene.

Vær fleksibel

Streamline the customer journey

Strømlinjeforme kundereisen

Viktigheten av automatisering for fremtidens trykksaksprodusenter og hvordan og hvor det kan bli mest effektivt i bedriften.

Andre løsninger

Digital Presses

Digitale produksjonsmaskiner

Utskriftsløsninger for store volumer som passer perfekt for interne eller kommersielle miljøer

Business Software

Programvare for bedrifter

Programvareløsninger som endrer måten du gjør forretninger på

Cut Sheet Presses

Enkeltarkmaskiner

Pålitelige og svært effektive kommersielle skrivere som passer perfekt for interne trykkerier.

Continuous Feed Printers

Rullbaserte skrivere

Omfattende utskriftsløsninger for bøker, aviser, direktereklame med mer

Workflow Software

Programvare for arbeidsflyt

Få fart på produktiviteten, reduser kostnadene og lever innen de mest krevende tidsfrister med vårt utvalg av arbeidsflytløsninger.

Kontakt oss hvis du ønsker mer informasjon om Canon Ascent Programme

SNAKK MED OSS