TJENESTER

Elektronisk behandling av kundekommunikasjon

Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Forbedre kundeopplevelsen med skyen

Behandling av kundekommunikasjon (CCM) på nett handler om mer enn bare å forbedre dokumentproduksjonen, det innebærer et skritt mot å oppnå en kundesentrert og kostnadsbesparende tilnærming med fullt samsvar for å forbedre kundeopplevelsen.

Integrering av prosesser og kanalstyring kan åpne opp en ny dialog for forretningskommunikasjonen. Gå til en fullstendig administrert, skybasert tjeneste, og bruk Canons unike CCM-kundeprogram.

Våre tilbud

Behandlingstjeneste

Behandlingen strømlinjeformes ved å forberede kommunikasjon for ønsket leveringstype fra de mottatte kundedatafilene.

Leveringstjeneste

Klargjorte filer kan leveres tilbake til kunden for videre behandling og/eller levering til sluttbrukerklienten.

Tjeneste for utskrift og e-post

Bruk mer tid på å konsentrere deg om kjernevirksomheten ved å sette ut produksjon og levering av utskrift og e-post til eksperter fra Canon.

E-posttjeneste

Fullstendig formatert kommunikasjon går ut til sluttbrukerklienter via e-post, med sporing for å samle rapporter om e-poster som kommer i retur.

Tjeneste for utskrift av returmeldinger

Sikre at all kommunikasjon kommer gjennom, med levering av utskriftsklare filer hvis e-poster kommer i retur eller mislykkes etter flere forsøk.

Leveringsmåter

Fullstendig administrert

Canon administrerer de mottatte dataene som deretter behandles, formateres i et kommunikasjonsformat og plasseres sikkert i skyen.

Dyktige ressurser

Våre ansatte er svært dyktige på å gjøre data om til personlig, målrettet og kompatibel kommunikasjon.

Skydrift

Sikker ekstern tilgang gir en CCM-løsning som ikke krevere kostbare lisenser eller interne spesialister.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.
Bruk teknologi til å forbedre kundeopplevelsen med en administrasjonsplattform i skyen.


Nye systemer, for eksempel Canons kommunikasjonsplattform, er uunnværlige når det gjelder å beholde eksisterende kunder og skaffe nye.

– Markus Stricker, administrerende direktør, MSP

Relaterte tjenester og løsninger

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Behandling av kundekommunikasjon

Utforsk nye måter å engasjere kundene på ved å bruke våre digitale kommunikasjonsløsninger.

Oppdag en ny måte å arbeide på, med Canons forretningstjenester.

SNAKK MED OSS