Boost your business by talking to customers more effectively.

Kundekommunikasjon

Forbedre virksomheten din ved å snakke til kundene på en mer effektiv måte.

Kommunikasjon med kundene er en viktig del av alle organisasjoner, men hvis du ikke utvikler denne prosessen, kan det få negativ innvirkning på suksessen din.

Dagens forbrukere forventer at bedriftene skal kunne gi dem informasjonen de ønsker, når de ønsker det, levert til enheten de velger.

Fordelene av bedre kundekommunikasjon

Retain customers Retain customers

Bevar kundene

Ved å lage bedre, mer tilpasset kommunikasjon

Strengthen branding Strengthen branding

Forsterk merkevaren

Ved å bruke mer konsekvent levering av meldinger på tvers av kanalene

Improve efficiency Improve efficiency

Forbedre effektiviteten

Ved å få bedriften til å opprette kundeinnhold i stedet for IT

Speed up time to market Speed up time to market

Få produksjonstiden til å gå raskere

Ved å integrere data fra eldre systemer

Kundebehandling og -kommunikasjon: en ny tilnærming

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Denne løsningen har forbedret produktiviteten vår og forbedret kommunikasjonen med kundene våre.

Alan Watson

Relationship Manager, Aegon UK

Utfordringen

Det internasjonale forsikringsselskapet Aegon ønsket å forbedre hvordan de kommuniserte med kundebasen sin på to millioner i Storbritannia. Bedriften ønsket å forberede seg for overgangen fra papirformat til digitalt format og redusere kostnadene ved å outsource, mens datasikkerheten og sporingsegenskapene skulle forbedres.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Løsningen

Vi hjalp Aegon med å utvikle et nymoderne e-postbehandlingssystem for utgående og inngående e-post med automatisert dokumentarbeidsflyt og elektronisk lagring. Dette førte til et strømlinjeformet dokumentbehandlingssystem som var plassert i et nytt, spesiallaget eksternt anlegg styrt av Canon.

Fordeler

Løsningen vår for outsourcet kundekommunikasjon førte til 50 % raskere e-postbehandling og 25 % kostnadsreduksjon. Løsningen forbedret også utskrifts- og datakontrollen, i tillegg til å hjelpe med Aegons overgang fra papirformat til digitalt format og gjøre det mulig for bedriften å oppnå samsvar med forskrifter.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Oppdag nye måter å kommunisere effektivt med kundene på.


SNAKK MED OSS

Slik fungerer det

Utforsk nye måter å engasjere kundene på ved å bruke våre digitale kommunikasjonsløsninger.

Relaterte løsninger

Finn ut mer