Hvis enheten/serveren slutter å kommunisere med tjenesten for enhetsadministrasjon, betyr avbruddet at vi ikke kan registrere nøyaktige måleravlesningsdata, utløse automatisk påfylling av forbruksartikler eller tilby proaktive støttetjenester for enheten, noe som fører til avbrudd i disse tjenestene.
Vi er forpliktet til å oppfylle leveringen av tjenesten for enhetsadministrasjon og forbedre opplevelsen din. Vi ber om at du samarbeider for å sikre at enhetene dine er konsekvent tilkoblet.
Det blir henvist til den berørte RDS-versjonen på serveren eller enhetens serienummer i e-posten du har mottatt.
Hvis enheten ikke lenger kommuniserer med oss, følger du instruksjonene i avsnittet Enheten kommuniserer ikke lenger nedenfor.
Hvis serveren har sluttet å kommunisere med oss, følger du instruksjonene i avsnittet Serveren kommuniserer ikke lenger nedenfor.
Hvis du har problemer, kan du kontakte Canons kundestøtte
Hvis en melding om at kommunikasjon var vellykket, vises, kommuniserer enheten nå med eMaintenance-serveren, og du trenger ikke å gjøre noe mer.
Hvis kommunikasjonen mislyktes, vises en feilkode. Gå til avsnittet Kommunikasjonstesten har resultert i en feil.
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis en melding om at kommunikasjon var vellykket, vises, kommuniserer enheten nå med eMaintenance-serveren, og du trenger ikke å gjøre noe mer.
Hvis kommunikasjonen mislyktes, vises en feilkode. Gå til avsnittet Kommunikasjonstesten har resultert i en feil.
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis enheten ikke kan kommunisere med Canon, returnerer kommunikasjonstesten en feilkode.
Hvis det er gjort endringer på enheten eller i nettverket, må du starte enheten på nytt og fullføre en ny kommunikasjonstest.
Vent i fem minutter, og prøv på nytt. Hvis du får den samme feilen, må du starte enheten på nytt og kjøre testen på nytt.
Hvis datoen og klokkeslettet er feil, har maskinen sannsynligvis problemer med å kommunisere med tjenesten for enhetsadministrasjon.
Advance-serien: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
LBP-serien: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Hvis enheten kan nås
Hvis brannmurinnstillingene er endret, må du gi brannmuren tillatelse til å nå b01.ugwdevice.net
Hvis enheten ikke kan nås
Utfør en kommunikasjonstest for å kontrollere at enhetens normale tilkoblingsstatus gjenopptas.
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
https://IPadresses Server eller FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Se scenarioene nedenfor for å få hjelp til å koble til enhetene på nytt.
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Utfør kommunikasjonstesten
Hvis du ikke har en proxyserver:
Hvis du har en proxyserver:
Kontroller også proxyinnstillingene (hvis det brukes) for å sikre at proxykonfigurasjonen, portnummeret og godkjenningsinnstillingene er riktige.
Utfør kommunikasjonstesten på nytt, og kontroller resultatet
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Utfør kommunikasjonstesten på nytt, og kontroller resultatet
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, følger du det relevante trinnet nedenfor
(Kontroller at enheten er tilgjengelig i enhetslisten)
(Kontroller at enheten(e) er tilgjengelig(e) i enhetslisten)
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis enhetene ikke blir registrert, eller hvis kommunikasjonstesten ikke blir fullført, må du kontrollere nettverksstatusen til enhetene
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Proxyinnstillinger (hvis det brukes): Kontroller at proxykonfigurasjonen, portnummeret og godkjenningsinnstillingene er riktige.
Utfør kommunikasjonstesten på nytt, og kontroller resultatet.
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Du kan også utføre en e-posttest fra samme meny
Hvis disse trinnene ikke løser problemet, kan du kontakte oss
Kontakt oss for å få støtte via telefon eller e-post
Finn serienummeret for produktet
Lær mer om Canons resirkuleringsprogram for kassetter