CANONS LØSNINGER FOR INFORMATION MANAGEMENT
Realiser den digitale fremtiden deres med Canon Information Management Solutions. Vi leverer teknologiene og tjenestene dere trenger for å administrere digitale dokumenter og automatisere forretningsprosesser, slik at dere kan øke veksten, forbedre effektiviteten og redusere risikoen.
-
Vår ekspertise
Finn ut hvordan vi kombinerer vår ekspertise innenfor informasjonsstyring og markedsledende teknologier for å hjelpe deg med å overvinne forretningsutfordringene dine.
-
Våre løsninger
Finn ut mer om løsningene vi tilbyr for å hyperautomatisere bedriften din – enten det er snakk om å signere dokumenter digitalt, effektivisere arbeidsflyter eller digitalt transformere organisasjonen.
-
Vår tilnærming
Finn ut mer om Canon Information Management Solutions, om vår tilnærming til rådgivning og om de verdiøkende tjenestene våre.
UTFORDRINGER MED EN "DIGITAL FIRST" VERDEN
KUNDER
Digitale muligheter
Forbrukere og kunder forventer umiddelbar tilgang til informasjon og tjenester via digitale enheter, noe som bidrar til digitale forbruksvaner og behovet for rask respons.
ANSATTE
Digitale ferdigheter og vaner
Ansatte ønsker å kunne jobbe fra hvor som helst, samtidig som de tar i bruk nye kraftige verktøy som hjelper dem å samarbeide og å bli mer produktive. De ser etter arbeidsgivere som legger til rette for fleksibilitet og effektivitet ved hjelp av digitale løsninger.
SAMFUNNET
Forordninger og samsvar
Økt digitalisering og databruk i samfunnet driver innføringen av nye forordninger, for eksempel GDPR. Derfor trenger organisasjoner nå bedre etterlevelse av kravene til informasjonssikkerhet og sikker prosesstyring.
Finn ut mer
-
BEDRIFTSTRANSFORMASJON
Planlegge en vellykket strategi for digital transformasjon
Finn ut hvordan du definerer og finjusterer målene og identifiserer prioriteringer, med vår praktiske veiledning for transformasjonsplanlegging.
-
BEDRIFTSTRANSFORMASJON
Utnytt kraften av informasjon
Oppdag verktøy som sørger for nøyaktig og mer effektiv datainnhenting og -behandling.
-
RAPPORTER
Optimalisering av kommunikasjon i kundenes tidsalder
Endre den tekniske og taktiske tilnærmingen din til kundeopplevelsen.
TRENGER DU HJELP?