Innsiktsrapport: utforsk fremtidens utskrift
Utforsk hvordan nåværende forbrukeratferd, holdninger og teknologi former fremtidige trender og hvordan leverandører av utskriftstjenester kan bruke denne kunnskapen til å forbedre planleggingen i dag og i fremtiden.
Møt ekspertpanelet vårt
Benjamin Talin
Benjamin Talin er grunnleggeren av MoreThanDigital, en av de 15 største forretningsplattformene i verden. Benjamin har blant andre Google som kunde og 16 regjeringer og departementer rundt om i verden, og han sitter for tiden i tre EU-kommisjoner.
Murray Grubb
Murray Grubb har over 20 års erfaring innen transformasjon og digitalisering som omfatter en rekke IT- og kommunikasjonsområder. Murray er fortsatt konsulent for mange KI-institusjoner, og han gir råd om alle former for teknologisk modernisering, fremtidsbasert teknologi og transformasjon.
Beate van Loo-Born
Beate van Loo-Born er en leder innen finanstjenester, data og klimafinans med over 20 års erfaring fra europeiske, asiatiske og amerikanske finanssentre. Beate er opptatt av å skape en global positiv innvirkning for organisasjoner, mennesker og planeten og bruker ekspertisen sin innen bærekraft, økonomi og data til å levere strategiske løsninger.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues har nytte av erfaringen fra produktadministrasjon hos en ledende produsent av digitale trykkpresser, og i løpet av denne tiden jobbet han med nye forretningsinitiativer knyttet til fremtidens utskrift. I senere roller har Rafael utviklet plattformer for e-handel og KI-baserte løsninger, og for tiden jobber han med en fremtidig strategi for et forbrukerelektronikkselskap.
Oversikt over innsiktsrapporten om utskrift i fremtiden
Mathew Faulkner (Canon Europe) introduserer futuristene som vi samarbeider med, og emnene vi utforsker sammen, for å veilede og støtte nåværende og fremtidige beslutninger.
Utforsk rapporten om fremtidens utskrift
Bare oppgi kontaktopplysningene dine, så leverer vi dette innholdet gratis, uten ytterligere forpliktelser. Vi ønsker å inspirere og støtte kontinuerlig nyskaping innen forretningsdrift og teknologi med digital utskrift.
Hovedtemaer
Utskrifters unike salgsargument i en digital verden
Hvordan de unike egenskapene og styrkene til utskrifter kan og bør brukes til å generere nye muligheter og inntektsstrømmer til tross for at digital kommunikasjon ser ut til å overta mer og mer.
Utskrift, identitet og status
Hvordan utskriftskommunikasjon kan appellere til forbrukerne og dekke behovene deres for svært relevant og pålitelig informasjon, der fysiske og digitale verdener sameksisterer.
Betydningen av kunstig intelligens
Rollen til kunstig intelligens nå og i fremtiden vurderes objektivt, spesielt hvordan den kan forbedre inntektsgenereringen fra data som samles inn av leverandører av utskriftstjenester, idet utskrifter vekker oppmerksomhet og bidrar til menneskelig kontakt.
Fortsett å være bærekraftig
Betydningen av å fremme bærekraft for digital utskrift og hvordan gode miljøhensyn og beste praksis også kan spare organisasjoner for tid og penger.
Partnerskap, samarbeid og støtte
Leverandører av utskriftstjenester og kundene deres bør fokusere på samarbeid for å oppnå felles fordeler og hvordan Canon aktivt bidrar i hele verdikjeden med mange praktiske initiativer.