Prioritert CPS-støtte
Dedikert telefonlinje og e-post brukerstøtte. Våre eksperter finner ut hva som er galt – raskt, og tilbyr teknisk støtte, medlemshjelp og produktrådgivning.
Registrer utstyret med Canon Professional Services gratis, og grip historiene du ble skapt til å fortelle – med prioritert støtte, rask reparasjon, eksklusive arrangementer og spesialtilbud.
REGISTRER DEG GRATIS LOGG PÅVi vet at forskjellen mellom godt og et fantastisk bilde er millisekunder, og at tilstanden til kameraet ditt kan utgjøre denne forskjellen. Registrer utstyret ditt, og vi er der om noe skulle gå galt, og når ting går som de skal, inspirere vi deg til å flytte grenser.
Dedikert telefonlinje og e-post brukerstøtte. Våre eksperter finner ut hva som er galt – raskt, og tilbyr teknisk støtte, medlemshjelp og produktrådgivning.
Vi reparerer eller utfører service på produktet ditt på så lite som 2 dager, på et av våre spesialiserte CPS-servicesentre, med gratis utlån av reserveutstyr hvis du trenger det.
Få hjelp i utlandet på lokale servicesentre over hele Europa, Midtøsten og Afrika. Rask, spesialiserte støtte for akkrediterte fotografer på store sports- og underholdningsarrangementer verden over.
Eksklusive invitasjoner til arrangementer, verksteder, Canon-opplevelser, og spesialtilbud, for å holde deg på tå hev.
Enda flere grunner til å registrere deg
Hold utstyret ditt i tipp topp stand, med CPS-rabatter på Canons vedlikehold fra Canon service- og reparasjonssentre.
Når du som CPS-medlem sender et produkt til reparasjon eller vedlikehold mot betaling hos Canon service- og reparasjonssentre, sender vi produktet tilbake uten ekstra kostnad.
Vi er til stede på de fleste store publikumsarrangementer over hele verden – hvor vi støtter våre akkrediterte Canon-fotografer. Vår ekspertstøtte varierer etter hendelsen, inkludert: gratis lån, teknisk støtte, gratis rens og kontrollerer, mindre reparasjoner pluss prioritert køing for CPS-medlemmer, slik at du ikke går glipp av et eneste sekund av hendelser.
Registrer deg gratis i løpet av minutter for å oppdage ditt medlemsnivå og administrere din utstyrsveske, poeng og spesialtilbud, alt på ett sted.
En varm velkomst fra oss til deg, med en skreddersydd velkomstpakke i posten. Pass på medlemskortet som gir deg rask tilgang til CPS-service og kundestøtte hos våre servicesentre og på arrangementer.
STØTTEN SOM PROFESJONELLE FÅR AV CPS, ER ALDELES FØRSTEKLASSES
Registrer alle Canon-produktene dine for å oppdage hvor mange poeng du har. Den totale poengsummen gir deg ditt medlemsnivå og fordeler. (Fordeler kan variere fra land)
0
Poeng
500
Poeng
1000
Poeng
1600
Poeng
Prioritert brukerstøtte
Fast Track-service 1
Gratis utlån av reserveutstyr 2
Rabatt på vedlikehold 3
Støtte på arrangementer over hele verden 4
Enkelte fordeler kun for deltagende land, se nedenfor, eller se fullstendige bruksvilkår.
Gratis returfrakt 5
Eksklusiv tilgang til Canon-arrangementer og opplevelser 6
Eksklusive spesialtilbud og rabatter (se nedenfor)
Velkomstpakke og medlemskort
Medlemsavgift
Et eksempel på Canon-utstyr som gjør deg kvalifisert for Platinum-medlemskap.
Krever 0 poeng.
Et eksempel på Canon-utstyr som gjør deg kvalifisert for Silver-medlemskap.
Krever 500 poeng.
Et eksempel på Canon-utstyr som gjør deg kvalifisert for Gold-medlemskap.
Krever 1000 poeng.
Et eksempel på Canon-utstyr som gjør deg kvalifisert for Platinum-medlemskap.
Krever 1600 poeng.
Landene i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA) som for øyeblikket tilbyr den samme fullstendige CPS-programmet er:
Østerrike, Belgia, Kroatia, Tsjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Hellas, Ungarn, Irland, Italia, Luxembourg, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Romania, Russland, Slovenia, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits og Storbritannia.
CPS-service og utlån av reserveutstyr er ikke tilgjengelige i følgende land eller geografiske områder, men service kan avtales med navngitt land:
Åland (Sverige), Andorra (Spania), Kanariøyene (Spania), Ceuta & Melilla (Spania), Gibraltar (Spania), Grønland (Danmark), Guernsey (Storbritannia), Isle of Man (Storbritannia), Jersey (Storbritannia), Liechtenstein (Sveits), Monaco (Frankrike), San Marino (Italia) og Vatikanstaten (Italia). Ekstra frakt, mva. og tollavgifter kan påløpe. Ta kontakt med det relevante servicesenteret på forhånd.
I følgende CPS-land er leveringstid på Fast Track-reparasjon 5 dager og utlån av reserveutstyr ikke tilgjengelige:
Estland, Island, Kasakhstan, Latvia, Litauen, Tyrkia, Ukraina og De forente arabiske emirater.
Profesjonelle fotografer og filmskapere kan også registrere for CPS-medlemskap i følgende land:
Algerie, Armenia, Aserbajdsjan, Bahrain, Hviterussland, Bulgaria, Kypros, Egypt, Georgia, Iran, Israel, Jordan, Kuwait, Libanon, Nord-Makedonia, Malta, Nigeria, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Serbia, Slovakia og Usbekistan. Selv om CPS-service og utlån av reserveutstyr ikke er tilgjengelige i disse landene, kan CPS-medlemmer fra disse landene fremdeles dra nytte av riktige CPS-tjenester når de reiser til land som tilbyr disse tjenestene.
Andre fordeler som tilbud, arrangementer, opplevelser, servicerabatt varierer og er kanskje ikke tilgjengelig i ditt land eller territorium.
CPS-medlemmer kan nå dra nytte av disse flotte tilbudene fra partnerne våre. Medlemmer finner informasjon om hvordan de kan løse inn tilbudene, på CPS-instrumentbordet.
Canon Professional Services (CPS) er en dedikert service for profesjonelle og avanserte hobbyfotografer og filmskapere som bruker Canon-produkter. Rask service og reparasjoner for settet, inspirerende arrangementer og opplevelser, og eksklusive spesialtilbud er noen av de mange fordelene som tilbys til våre CPS-medlemmer i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA).
De fleste av Canons produkter relatert til foto eller video har poeng. Velg ganske enkelt produktet under registrering for å finne ut antall poeng det gir. Når du har fullført produktinformasjon, vil disse poengene legges til kontoen din. Poengsummen fra alle produkter du registrerer, utgjør medlemsnivået ditt. Et produkts poeng kan reduseres over tid, og kan ikke løses inn eller byttes ut.
Den blå prikken indikerer at handling kreves fra deg for det produktet. Klikk på prikken, og ta en titt. Poengene er nedtonet når det mangler opplysninger og et produkt ikke er fullstendig registrert. Rediger produktregistreringen din, og fyll inn alle opplysninger (serienummer, kjøpsdato, landet og butikken der produktet er kjøpt). Poengene blir validert og utgjør medlemskapsnivået ditt.
Bare registrer deg og begynn å legge til produktene dine for å finne ut hvor mange poeng utstyret ditt kan gi deg. Du trenger ikke å fullføre registreringen for å se hvor mange poeng utstyret er verdt – bare komme tilbake senere og avslutt for å motta poeng.
Registrering med CPS er rask og enkel og du får umiddelbart medlemskap – registrer deg med din kontaktinformasjon. For å starte innsamling av poeng mot ditt medlemsnivå må du registrere produktene. Du trenger ikke å bekymre deg, det er svært enkelt og du kan bruke den tiden du trenger til å oppgi informasjonen. Du trenger serienummeret, navn på forhandler, og land og dato for kjøp. Når denne informasjonen er validert, ser du poengene på kontoen. Kontroller at produktdetaljer er riktig, og du har kjøpsbevis for produktene, ettersom vi kan be om det når du trenger å bruke fordeler, eller hvis det oppstår et garantikrav.
Vi har over 3000 Canon-produkter som kan registreres – inkludert de fleste av våre kameraer, objektiver, skrivere, og til og med tilbehør. Husk å legge til både gamle og nye utstyr, og til og med Canon-produkter som kjøpes utenfor hjemlandet ditt kan gi deg poeng. 120 Av våre Pro Canon-produkter kvalifiserer for Fast Track – noe som betyr at de kan repareres på så lite som 2 dager, i henhold til medlemskapsnivået.
120 Av våre Canon-produkter er kvalifisert for rask service på våre offisielle Canon-servicesenter. Finn ut om noen av produktene dine kvalifiserer for Fast Track ved å se på din utstyrsveske og velge individuelle produkter. Dette vil også vise behandlingstiden din, som er avhengig av medlemsnivå og CPS-servicenivået i landet.
Fast Track gjelder reparasjoner hos alle Canon service- og reparasjonssentre og CPS-autoriserte servicepartnere. Når det gjelder vedlikehold- og oppgraderingstjenester, gjelder Fast Track bare hos Canon service- og reparasjonssentre. Fast Track gjelder bare for produkter som er fullstendig registrert med alle nødvendige opplysninger (serienummer, kjøpsdato, landet og butikken der produktet er kjøpt), og der alle punktene er validert.
Behandlingstider gjelder maksimalt 3 produkter i service på én gang per medlem, og inkluderer ikke leveringstid. Standard behandlingstid for utstyr som ikke er CPS-registrert, er ca. 10 dager.
Behandlingstiden kan ikke garanteres, og det kan være at den ikke overholdes på grunn av ulike faktorer, som tilgjengelighet av reservedeler. Men både Canon og autoriserte reparatører vil gjøre sitt ytterste for å møte behandlingstidene som er oppgitt. Dersom behandlingstiden ikke kan overholdes, har du rett på lån av reserveutstyr (Gold- og Platinum-medlemmer).
Se i bruksvilkårene for å få mer informasjon om hvordan behandlingstidene beregnes.
CPS-rabatter på produktvedlikeholdstjenester og den kostnadsfrie returfrakten på avgiftsbelagte reparasjoner er kun tilgjengelig hos Canons service- og reparasjonssentre (som nevnt i avsnittet under vanlige spørsmål).
CPS-godkjente servicepartnere tilbyr ikke akkurat disse fordelene, men de kan tilby sine egne tilbud, så det er verdt å ta kontakt med din CPS-autoriserte servicepartner for å diskutere dette videre.
Du finner alle Canons servicesentre for vedlikehold av CPS-utstyr ved hjelp av søkefunksjonen på denne siden. Velg filteret Canon Professional Services når du søker.
Canon Professional Service Centers er store, regionale Canon-eide verksteder som er ansvarlige for å utføre fremragende service og reparasjoner på Canons produkter.
Det finnes sju slike sentre i EMEA-området:
France
Tyskland
Italia
Russland
Spania
Sverige
Storbritannia
CPS-medlemskapet ditt gir deg mulighet til støtte og fordeler på tvers av alle deltagende land i Europa, Midtøsten og Afrika når du reiser. Fordelene kan variere fra land til land, så kontroller de deltakende landene for å få mer informasjon.
Hvis du er en Canon EMEA medlem kan det hende at du kan dra nytte av Canons prioriterte tjenester utenfor Europa, Midtøsten og Afrika med et gyldig CPS-medlemskort. Men, fordelene kan variere fra fordelene som tilbys i ditt land/region.
Er du en del av et større gruppe eller organisasjon som bruker Canon? Velg et medlemskap for hele gruppen med bedrifts CPS, og hold orden på alt Canon utstyr og fotografer din hovedkonto.
Med hundrevis av Pro Partner-forhandlere dedikert til brukerne våre, er ekspertråd like rundt hjørnet. Pro utstyr til salgs, utstyr til utleie på utvalgte butikker, og erfarne personell, alltid.
Utstyret ditt jobber hardt for deg hver dag. Vi sørger for at det forblir slik, med spesielle medlemsrabatter vedlikehold, og superrask behandling på reparasjoner.
Intervjuer med verdens beste fotografer og filmskapere, fotografi tips og triks, de siste produktnyheter fra Canon og spesialtilbud, og påminnelser om Canon arrangementer – alt direkte til din innboks.
Registrer deg for en Canon-konto, og vi vil ta vare på produktinformasjonen din på nett. Pluss praktisk hint, tips og applikasjoner, alt på ett sted.
*Eksisterende betalende Adobe-abonnenter kan løse inn tilbudskoden for det samme produktet, med Adobe-ID-en sin når som helst. Tilbudet legges til i det gjeldende betalte abonnementet. I de følgende landene kan eksisterende Adobe-abonnenter kun løse inn tilbudskoden 30 dager etter at det gjeldende betalte abonnementet er utløpt: Algerie, Armenia, Aserbajdsjan, Bahrain, De forente arabiske emirater, Egypt, Georgia, Gibraltar, Hviterussland, Israel, Jordan, Kasakhstan, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Tyrkia, Ukraina og Usbekistan.