Abstract image of a Canon DSLR showing the intricate ergonomics and design
Bilde av Canon Professional Services-logoen i hvitt på sort bakgrunn med et rødt punktum

Bli med i CPS

Registrer utstyret med Canon Professional Services gratis, og grip historiene du ble skapt til å fortelle – med prioritert støtte, rask reparasjon, eksklusive arrangementer og spesialtilbud.

REGISTRER DEG GRATIS LOGG PÅ

Hva vi kan gjøre for deg

Vi vet at forskjellen mellom godt og et fantastisk bilde er millisekunder, og at tilstanden til kameraet ditt kan utgjøre denne forskjellen. Registrer utstyret ditt, og vi er der om noe skulle gå galt, og når ting går som de skal, inspirere vi deg til å flytte grenser.

Image of an icon representing support Image of an icon representing support

Prioritert CPS-støtte

Dedikert telefonlinje og e-post brukerstøtte. Våre eksperter finner ut hva som er galt – raskt, og tilbyr teknisk støtte, medlemshjelp og produktrådgivning.

Image of an icon representing repair and loans Image of an icon representing repair and loans

Rask reparasjon og lån

Vi reparerer eller utfører service på produktet ditt på så lite som 2 dager, på et av våre spesialiserte CPS-servicesentre, med gratis utlån av reserveutstyr hvis du trenger det.

Image of an icon representing support and positivity Image of an icon representing support and positivity

Internasjonal støtte

Få hjelp i utlandet på lokale servicesentre over hele Europa, Midtøsten og Afrika. Rask, spesialiserte støtte for akkrediterte fotografer på store sports- og underholdningsarrangementer verden over.

Image of an icon representing a bright idea Image of an icon representing a bright idea

Eksklusive arrangementer og opplevelser

Eksklusive invitasjoner til arrangementer, verksteder, Canon-opplevelser, og spesialtilbud, for å holde deg på tå hev.

Enda flere grunner til å registrere deg

Enda flere grunner til å registrere deg

Rabattert vedlikehold

Hold utstyret ditt i tipp topp stand, med CPS-rabatter på Canons vedlikehold fra Canon service- og reparasjonssentre.

Gratis returfrakt

Når du som CPS-medlem sender et produkt til reparasjon eller vedlikehold mot betaling hos Canon service- og reparasjonssentre, sender vi produktet tilbake uten ekstra kostnad.

Prioritert støtte på store arrangementer

Vi er til stede på de fleste store publikumsarrangementer over hele verden – hvor vi støtter våre akkrediterte Canon-fotografer. Vår ekspertstøtte varierer etter hendelsen, inkludert: gratis lån, teknisk støtte, gratis rens og kontrollerer, mindre reparasjoner pluss prioritert køing for CPS-medlemmer, slik at du ikke går glipp av et eneste sekund av hendelser.

Gratis medlemskap

Registrer deg gratis i løpet av minutter for å oppdage ditt medlemsnivå og administrere din utstyrsveske, poeng og spesialtilbud, alt på ett sted.

Velkomstpakke

En varm velkomst fra oss til deg, med en skreddersydd velkomstpakke i posten. Pass på medlemskortet som gir deg rask tilgang til CPS-service og kundestøtte hos våre servicesentre og på arrangementer.


AT ET KAMERAFIRMA HJELPER DEG I EN KRISESITUASJON, ER SPEKTAKULÆRT.

Stephanie Sinclair
CPS-medlem

Hva er i vesken?

Registrer alle Canon-produktene dine for å oppdage hvor mange poeng du har. Den totale poengsummen gir deg ditt medlemsnivå og fordeler. (Fordeler kan variere fra land)

Red

0

Poeng

Silver

500

Poeng

Gold

1000

Poeng

Platinum

1600

Poeng

Hovedfordeler

Prioritert brukerstøtte

Fast Track-service 1

5 dager
3 dager
2 dager

Gratis utlån av reserveutstyr 2

Rabatt på vedlikehold 3

10 %
10 %
10 %

Støtte på arrangementer over hele verden 4

  1. Fast Track-produkter, kun i deltagende land. Gjelder reparasjoner hos Canon service- og reparasjonssentre og CPS-autoriserte servicepartnere i tillegg til vedlikehold og oppgraderingstjenester ved Canon service- og reparasjonssentre. Raskeste behandlingstid for videokameraer (Cinema EOS og X-serien) er 5 dager
  2. Hvis Fast Track-reparasjonstid ikke blir møtt
  3. Rabatt gjelder bare vedlikeholdstjenester fra Canon service- og reparasjonssentre. Uten frakt og mva.
  4. For akkrediterte fotografer
  5. Aktuelt for reparasjoner eller vedlikeholdstjenester mot betaling hos Canon service- og reparasjonssentre. Standard leveringsmåte. Kostnader påløper for andre leveringsalternativer.
  6. Arrangementstype og tilgang avhenger av nivå. Billettpris ikke inkludert
  7. Enkelte fordeler kun for deltagende land, se nedenfor, eller se fullstendige bruksvilkår.

Andre fordeler

Gratis returfrakt 5

Eksklusiv tilgang til Canon-arrangementer og opplevelser 6

Eksklusive spesialtilbud og rabatter (se nedenfor)

Velkomstpakke og medlemskort

Medlemsavgift

GRATIS
GRATIS
GRATIS
GRATIS

Eksempel på utstyrsveske: Red

Et eksempel på Canon-utstyr som gjør deg kvalifisert for Red-medlemskap.
Krever 0 poeng.

Deltagende land og fordeler

Landene i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA) som for øyeblikket tilbyr den samme fullstendige CPS-programmet er: 

Østerrike, Belgia, Tsjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Ungarn, Irland, Italia, Luxembourg, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Romania, Russland, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits og Storbritannia.

CPS-service og utlån av reserveutstyr er ikke tilgjengelige i følgende land eller geografiske områder, men service kan avtales med navngitt land: 

Åland (Sverige), Andorra (Spania), Kanariøyene (Spania), Ceuta & Melilla (Spania), Gibraltar (Spania), Grønland (Danmark), Guernsey (Storbritannia), Isle of Man (Storbritannia), Jersey (Storbritannia), Liechtenstein (Sveits), Monaco (Frankrike), San Marino (Italia) og Vatikanstaten (Italia). Ekstra frakt, mva. og tollavgifter kan påløpe. Ta kontakt med det relevante servicesenteret på forhånd.

I følgende CPS-land er leveringstid på Fast Track-reparasjon 5 dager og utlån av reserveutstyr ikke tilgjengelige: 

Kroatia, Estland, Kasakhstan, Latvia, Litauen, Slovenia, Tyrkia, Ukraina og De forente arabiske emirater.

Profesjonelle fotografer og filmskapere kan også registrere for CPS-medlemskap i følgende land: 

Algerie, Armenia, Aserbajdsjan, Bahrain, Hviterussland, Bulgaria, Kypros, Egypt, Georgia, Hellas, Island, Iran, Israel, Jordan, Kuwait, Libanon, Makedonia, Malta, Nigeria, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Serbia, Slovakia og Usbekistan. Selv om CPS-service og utlån av reserveutstyr ikke er tilgjengelige i disse landene, kan CPS-medlemmer fra disse landene fremdeles dra nytte av riktige CPS-tjenester når de reiser til land som tilbyr disse tjenestene.

Andre fordeler som tilbud, arrangementer, opplevelser, servicerabatt varierer og er kanskje ikke tilgjengelig i ditt land eller territorium.


CPS-partnertilbud



CPS-medlemmer kan nå dra nytte av disse flotte tilbudene fra partnerne våre. Medlemmer finner informasjon om hvordan de kan løse inn tilbudene, på CPS-instrumentbordet.

Registrer deg for en gratis CPS-konto

Registrer deg på et øyeblikk

Image of an icon representing a camera body Image of an icon representing a camera body

Registrer Canon-produkter for å få poeng

Image of an icon representing level of membership Image of an icon representing level of membership

Oppdag ditt medlemsnivå

Image of an icon representing a winning cup Image of an icon representing a winning cup

Nyt dine fordeler og din velkomstpakke

Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands

Fortsett å legge til produkter for å oppnå nye fordeler!

Vanlige spørsmål

Hva er CPS?

Canon Professional Services (CPS) er en dedikert service for profesjonelle og avanserte hobbyfotografer og filmskapere som bruker Canon-produkter. Rask service og reparasjoner for settet, inspirerende arrangementer og opplevelser, og eksklusive spesialtilbud er noen av de mange fordelene som tilbys til våre CPS-medlemmer i Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA).

Hva er Canon poeng, og hvordan fungerer de?

De fleste av Canons produkter relatert til foto eller video har poeng. Velg ganske enkelt produktet under registrering for å finne ut antall poeng det gir. Når du har fullført produktinformasjon, vil disse poengene legges til kontoen din. Poengsummen fra alle produkter du registrerer, utgjør medlemsnivået ditt. Et produkts poeng kan reduseres over tid, og kan ikke løses inn eller byttes ut.

Produktpoengene mine er nedtonet, og det vises en blå prikk. Hva betyr det?

Den blå prikken indikerer at handling kreves fra deg for det produktet. Klikk på prikken, og ta en titt. Poengene er nedtonet når det mangler opplysninger og et produkt ikke er fullstendig registrert. Rediger produktregistreringen din, og fyll inn alle opplysninger (serienummer, kjøpsdato, landet og butikken der produktet er kjøpt). Poengene blir validert og utgjør medlemskapsnivået ditt.

Hvor mange poeng gir utstyret mitt meg?

Bare registrer deg og begynn å legge til produktene dine for å finne ut hvor mange poeng utstyret ditt kan gi deg. Du trenger ikke å fullføre registreringen for å se hvor mange poeng utstyret er verdt – bare komme tilbake senere og avslutt for å motta poeng.

Hvilken informasjon trenger jeg for å registrere meg?

Registrering med CPS er rask og enkel og du får umiddelbart medlemskap – registrer deg med din kontaktinformasjon. For å starte innsamling av poeng mot ditt medlemsnivå må du registrere produktene. Du trenger ikke å bekymre deg, det er svært enkelt og du kan bruke den tiden du trenger til å oppgi informasjonen. Du trenger serienummeret, navn på forhandler, og land og dato for kjøp. Når denne informasjonen er validert, ser du poengene på kontoen. Kontroller at produktdetaljer er riktig, og du har kjøpsbevis for produktene, ettersom vi kan be om det når du trenger å bruke fordeler, eller hvis det oppstår et garantikrav.

Hvilke Canon-produkter kan jeg registrere?

Vi har over 3000 Canon-produkter som kan registreres – inkludert de fleste av våre kameraer, objektiver, skrivere, og til og med tilbehør. Husk å legge til både gamle og nye utstyr, og til og med Canon-produkter som kjøpes utenfor hjemlandet ditt kan gi deg poeng. 120 Av våre Pro Canon-produkter kvalifiserer for Fast Track – noe som betyr at de kan repareres på så lite som 2 dager, i henhold til medlemskapsnivået.

Hva er Fast Track?

120 Av våre Canon-produkter er kvalifisert for rask service på våre offisielle Canon-servicesenter. Finn ut om noen av produktene dine kvalifiserer for Fast Track ved å se på din utstyrsveske og velge individuelle produkter. Dette vil også vise behandlingstiden din, som er avhengig av medlemsnivå og CPS-servicenivået i landet. Fast Track gjelder reparasjoner hos alle Canon service- og reparasjonssentre og CPS-autoriserte servicepartnere. Når det gjelder vedlikehold- og oppgraderingstjenester, gjelder Fast Track bare hos Canon service- og reparasjonssentre. Fast Track gjelder bare for produkter som er fullstendig registrert med alle nødvendige opplysninger (serienummer, kjøpsdato, landet og butikken der produktet er kjøpt), og der alle punktene er validert. Behandlingstider gjelder maksimalt 3 produkter i service på én gang per medlem, og inkluderer ikke leveringstid. Standard behandlingstid for utstyr som ikke er CPS-registrert, er ca. 10 dager. Behandlingstider kan ikke garanteres, men Canon gjør sitt ytterste for å overholde de oppgitte behandlingstidene. Dersom behandlingstiden ikke kan overholdes, har du rett på lån av reserveutstyr (Gold- og Platinum-medlemmer). Se Brukervilkår for mer informasjon.

Er CPS-vedlikeholdsrabatten og den kostnadsfrie returfrakten tilgjengelig hos alle Canon-servicesentre?

CPS-rabatter på produktvedlikeholdstjenester og den kostnadsfrie returfrakten på avgiftsbelagte reparasjoner er kun tilgjengelig hos Canons service- og reparasjonssentre (som nevnt i avsnittet under vanlige spørsmål).

CPS-godkjente servicepartnere tilbyr ikke akkurat disse fordelene, men de kan tilby sine egne tilbud, så det er verdt å ta kontakt med din CPS-autoriserte servicepartner for å diskutere dette videre.

Du finner alle Canons servicesentre for vedlikehold av CPS-utstyr ved hjelp av søkefunksjonen på denne siden. Velg filteret Canon Professional Services når du søker.

Hva er forskjellen mellom Canons service- og reparasjonssentre og CPS-godkjente servicepartnere?

Canons service- og reparasjonssentre er store, regionale Canon-eide verksteder som er ansvarlige for å utføre fremragende service og reparasjoner på Canons produkter.
Det finnes seks slike sentre i EMEA-området:

CPS-godkjente servicepartnere er uavhengige verksteder som har blitt godkjent av Canon. Disse verkstedene utfører service og reparasjoner på enkelte produkter for CPS-kunder til de raske leveringstidene som kreves. De har verktøyene og opplæringen som trengs for å utføre disse tjenestene etter den kvalitetsstandarden Canon forventer.

Canons service- og reparasjonssentre og CPS-godkjente servicepartnere omtales samlet som Canon-servicesentre.

Du finner alle Canons servicesentre for vedlikehold av CPS-utstyr ved hjelp av søkefunksjonen på denne siden. Velg filteret Canon Professional Services når du søker.

Kan jeg bare bruke CPS i mitt hjemland?

CPS-medlemskapet ditt gir deg mulighet til støtte og fordeler på tvers av alle deltagende land i Europa, Midtøsten og Afrika når du reiser. Fordelene kan variere fra land til land, så sjekk de deltakende land for mer informasjon.

Kan jeg nyte fordeler i andre globale regioner hvis jeg er medlem av CPS EMEA?

Hvis du er en Canon EMEA medlem kan det hende at du kan dra nytte av Canons prioriterte tjenester utenfor Europa, Midtøsten og Afrika med et gyldig CPS-medlemskort. Men, fordelene kan variere fra fordelene som tilbys i ditt land/region.


Bedrifts CPS

Er du en del av et større gruppe eller organisasjon som bruker Canon? Velg et medlemskap for hele gruppen med bedrifts CPS, og hold orden på alt Canon utstyr og fotografer din hovedkonto.

Kontakt oss for mer informasjon

Image of a sports match with many dslr’s and some amazing lenses
Registrer deg og registrer ditt Canon utstyr for umiddelbare fordeler

*Eksisterende betalende Adobe-abonnenter kan løse inn tilbudskoden for det samme produktet, med Adobe-ID-en sin når som helst. Tilbudet legges til i det gjeldende betalte abonnementet. I de følgende landene kan eksisterende Adobe-abonnenter kun løse inn tilbudskoden 30 dager etter at det gjeldende betalte abonnementet er utløpt: Algerie, Armenia, Aserbajdsjan, Bahrain, De forente arabiske emirater, Egypt, Georgia, Gibraltar, Hviterussland, Israel, Jordan, Kasakhstan, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Tyrkia, Ukraina og Usbekistan.