NYE CANON-LANSERINGER STØTTER MULIGHETENE FOR HYBRIDE OPPSETT

Oslo, 1. september 2020: I dag lanserer vi oppdateringer til maskinvare- og programvaretilbudet vårt for å hjelpe nye og eksisterende kunder som opplever et arbeidsmiljø i endring. Den siste utviklingen på tvers av uniFLOW Online og imageRUNNER ADVANCE støtter effektive og produktive måter å jobbe på uavhengig av oppsett.

Produktiv arbeidsflyt, hvor som helst

Vi har oppdatert uniFLOW Online, vår nettbaserte løsning for utskriftsstyring, for å støtte produktiv dokumentarbeidsflyt uavhengig av plassering. Innebygd automatisering gjør det enklere å behandle dokumenter i skyen, noe som gjør uniFLOW til et utmerket verktøy for kunder som vil effektivisere dokumentarbeidsflyten på tvers av flere lokasjoner. uniFLOW Online 2020.2 reduserer arbeidsbyrden for de ansatte og mulighetene for feil. Det sparer verdifull tid og ressurser.

Den nyeste versjonen av programvaren har en funksjon for arkiveringsassistanse (Filing Assist) for hele imageRUNNER ADVANCE-utvalget. Dette er en innovativ løsning for automatisk identifisering og arkivering av skannede dokumenter. Opplysninger som dokumenttype eller firmanavn, hentes ut under skanning, og det skannede dokumentet navngis og lagres på riktig sted i skyen med det samme. Ved bruk av maskinlæring læres programvaren opp til å gjenkjenne vanlige dokumenter slik at den automatiske arkiveringen går enda raskere neste gang.

Ny A4-modell gir mer fleksibilitet

Vi styrker også A4-segmentet med lanseringen av en oppgradert imageRUNNER ADVANCE DX-serie. imageRUNNER ADVANCE DX-serien bygger videre på lanseringen av Canons populære A3-produkter og inneholder nå tre nye serier med A4-enheter.* De nye enhetene gir en ensartet brukeropplevelse og er en del av Canons kontinuerlige arbeid med å videreutvikle produktutvalget utover ren utskrift- og skanneteknologi med tilpassbare huber for digital transformasjon, uavhengig av hvor du befinner deg på den digitale transformasjonsreisen, eller hvilket oppsett dere har på arbeidsplassen.

Unified Firmware Platform styrker fundamentet for innovasjon

Hele imageRUNNER ADVANCE DX-serien får nå også fordelen av den oppdaterte 3.11-versjonen av Canons Unified Firmware Platform, som gir det siste innen sikkerhet og tilkobling samt kompatibilitet med Microsofts Universal Print. Vår Unified Firmware Platform er selve kjernen i alle våre imageRUNNER ADVANCE DX-enheter og gir regelmessige tekniske oppgraderinger til vår teknologi for både nye og eksisterende kunder i tråd med markedets behov.

Taz Nakamasu, Executive Vice President for B2B Document Solutions hos Canon Europa sier: «Selv før de nylige globale forandringene var virksomheter allerede under press for å få fart på den digitale transformasjonen slik at de kunne holde seg konkurransedyktige. Nå som fokus skifter til å overleve og å bygge større organisatorisk smidighet, har det blitt en absolutt nødvendighet å ha effektive, tilkoblede verktøy tilgjengelig, uansett hvor teamet ditt jobber.

«Å sørge for din daglige arbeidsflyt er vår prioritet og det er grunnen til at vi regelmessig oppdaterer både uniFLOW Online-programvaren og Unified Firmware Platform og gir deg de nyeste innovasjonene for å styre og sikre bedriftsinformasjonen din, samt redusere unødvendig infrastruktur og tidkrevende administrasjon. Det er også grunnen til at vi samarbeider tett med solide organisasjoner som McAfee og Microsoft, for å sikre sømløs integrering på tvers av teknologien du bruker hver dag.

«Våre enheter utgjør kjernen i denne integrasjonen. Faktisk er hele porteføljen vår designet for å støtte en digitalt ledet tilnærming, uansett hvor du er på digitaliseringsreisen og uavhengig av oppsettet ditt. Fra små enheter til hjemmekontoret til større kontormaskiner, fra i-SENSYS X til imageRUNNER ADVANCE DX, hjelper vår innovative teknologi med å holde arbeidsstyrken din tilkoblet, og støtter sømløs informasjonsflyt over hele virksomheten.»

* imageRUNNER ADVANCE DX C477 og imageRUNNER ADVANCE DX C257/C357 er tilgjengelige fra 1. september 2020.
imageRUNNER ADVANCE DX 717/617/527 er tilgjengelige fra 1. oktober 2020.