Enkel utskrift, skanning og kopiering med Canons PIXMA TS3450-serie – en kompakt og brukervennlig modell

Oslo, 2. desember 2020 – Canon lanserer i dag PIXMA TS3450-serien, et nytt tilskudd i Canons rimeligste modeller i PIXMA TS-serien. Den nye multifunksjonsskriveren har brukervennlige funksjoner som enkelt utskiftbare FINE-kassetter med fire (3+1) farger, og trådløs tilkobling med et enkelt knappetrykk som gir rask installasjon og effektiv utskrift hver dag.

For mange er det å jobbe eller studere hjemme blitt en del av dagliglivet. Studenter og andre med arbeidsplass hjemme vil sette pris på skriverens brukervennlighet og raske installasjon. Den nettbaserte installasjonsveiledningen er forbedret og inneholder lettfattelige videoer og bilder med trinnvise instruksjoner for å komme i gang, mens et trykk på knappen for trådløs tilkobling raskt kobler skriveren til en smartenhet, PC eller bærbar datamaskin som er tilkoblet Wi-Fi.

Når skriveren er installert, navigerer du enkelt på den krystallklare LCD-skjermen på 1,5 tommer. Der får du tilgang til sentrale skriverfunksjoner og vedlikeholdsinformasjon, og kan blant annet sjekke utskriftsstatus og papirformat. Spar strøm med Auto Power-funksjon som automatisk starter utskriften fra avslått tilstand, og er tilgjengelig både hjemme og via fjernstyring.

Høy kvalitet, lav kostnad

Canon PIXMA TS3450-serien er perfekt for studenter på jakt etter en rimelig løsning, og for dem som jobber hjemmefra og trenger utskrift av høy kvalitet. Skriveren er kompatibel med FINE- og FINE XL-kassetter for økt kapasitet. Det gir også færre blekkassettskift, mindre svinn og lavere kostnad. Hybridblekksystemet som består av både fargestoff- og pigmentbasert blekk, gir intense farger og skarp tekst, akkurat det du trenger for å skrive ut detaljert undervisningsmateriell. Skriveren produserer også skarpe bilder med kantløs fotoutskrift på opptil 13 x 17 cm, og utskrift av et bilde på 10 x 15 cm på kun 65 sekunder1 på blankt fotopapir av høy kvalitet som gir bildene nytt liv.

PIXMA TS3450-serien har støtte for Easy Ink Delivery som sender en e-post når det er lite blekk igjen.
E-posten inneholder også koblinger til Canon-blekkassetter som kan bestilles med hjemlevering.

Forbedrede tilkoblingsmuligheter

Når du jobber på farten eller på flere enheter, som smarttelefoner og bærbare datamaskiner, er du avhengig av å ha tilgang til alle viktige dokumenter. Om du skal levere en oppgave eller vil sjekke notatene til en presentasjon til kommende møter, har PIXMA TS3450 forbedret tilkobling til en rekke apper og nettsteder slik at filene alltid er tilgjengelig uten at hver enkelt må åpnes individuelt.

Det omfatter blant annet PIXMA Cloud Link som er tilgjengelig via Canon Print-appen og som lar deg skrive ut direkte fra Google Drive2, Dropbox og Evernote via Wi-Fi. I tillegg støtter skriveren Google Classroom-appen, noe som er nyttig for fjernundervisning og læring. Canon Print-appen er tilgjengelig for iOS- og Android-enheter, og gir brukerne mulighet til å skrive ut dokumenter og bilder direkte i appen, samt sjekke skriverstatus og tilkobling. PIXMA TS3450-serien støtter også stemmestyring3 med tjenester som Amazon Alexa og Google Assistant. Det betyr at du kan skrive ut, sjekke blekknivå og slå skriveren på og av uten å løfte en finger.

PIXMA TS3450-serien er også utstyrt med PIXMA Chat Print-funksjon som gir brukerne mulighet til å sende og skrive ut bilder og dokumenter direkte fra Facebook Messenger-appen – perfekt for studenter som samarbeider på nye prosjekter, og for venner og familie som vil holde kontakten med bilder av nære og kjære.

Slipp kreativiteten løs

PIXMA TS3450 har papirmating på baksiden som støtter en rekke ulike papirtyper, inkludert Canons magnetiske fotopapir som kan brukes til å lage personlige kjøleskapsmagneter eller klistremerker som pynter opp hjemme. Med jevnere papirgjennomføring og tydeligere instruksjoner for ilegg av papir er du sikret flotte utskrifter hver gang – perfekt til utskrift av bilder til galleriveggen med Canons kvadratiske fotopapir på 13 x 13 cm.

Canon PIXMA TS3450-serien gir også tilgang til en rekke verktøy, blant annet Wi-Fi PictBridge som du kan bruke til å koble kameraet direkte til skriveren. Det betyr at du kan skrive ut uten å måtte koble til PC-en, noe som er praktisk for profesjonelle fotografer som trenger raske utskrifter, eller familier som vil dekorere hjemmet med bilder.

Skriveren støtter også Canons Easy-PhotoPrint Editor-app (iOS/Android) som du kan bruke til å redigere og skrive ut bilder direkte fra en smarttelefon, og til å designe dine egne kalendere, plakater eller fotomontasjer. Du finner inspirasjon til slike prosjekter på Canons gratis Creative Park-mobilapp (iOS/Android) eller via skrivebordet. Creative Park har et stort utvalg 3D-maler for timevis med kreativ moro for hele familien.

For mer informasjon om Canons PIXMA TS3450-skriver, som finnes i sort, hvitt og sort-hvitt4, se:

Canon PIXMA TS3450 – nøkkelfunksjoner:

• FINE-kassetter i fire farger
  • Wi-Fi-tilkobling
  • Kompatibel med PIXMA Cloud Link
  • Canon PRINT-app
  • Kompatibel med skyutskrift og skanning
  • Papirmating på baksiden
  • 1,5 tommers LED-skjerm i sort-hvitt
  • Kantløs bildeutskrift opptil 13 x 18 cm

Canon PIXMA TS3450 vil ha en anbefalt pris på: xxx,- NOK og salgsstart er Januar 2021

1 Fotoutskriftshastigheten er basert på standard driverinnstilling med ISO/JIS-SCID N2-standarden på Photo Paper Plus Glossy II, og tar ikke hensyn til databehandlingstiden på vertsdatamaskinen.
2 Google Drive og Google Classroom er varemerker for Google LLC.
3 Tilgjengelig på engelsk, fransk og tysk.
4 Farger avhenger av tilgjengelighet og region.