Klappet og klart for Canons Arena 22

Canon Norge åpner dørene for et storslagent arrangement for bedrifter på hovedkontoret i Oslo. 19. og 20. oktober står Canons Arena 2022 for tur.

Canon tilbyr to dager spekket med faglig innhold for enhver smak. Her vil det bli innhold fra hele Canons produkt- og løsningsspekter, rettet både mot kontormiljø og grafiske bedrifter med stor bredde.  Fokus rettes mot tips om hvordan bli mer lønnsom og effektiv i egen bedrift.
Videre vil du kunne delta på foredrag med budskap rundt temaområder som personvern, sikkerhet, innovasjon og digitalisering.

– Dette ser vi veldig frem til. Vi har et program som vi er stolte av. Det er dybde og bredde – og det er variasjon. Vi håper og tror på godt besøk, sier markedsdirektør Svein Trønnes hos Canon Norge.

Blant de som skal holde foredrag er Washim Zahid fra NRK-serien «Hva feiler det deg?» og Roar Thon fra Nasjonal Sikkerhetsmyndighet. En rekke interne og eksterne foredragsholdere vil være i aksjon på de to dagene fra 09:00 til 16:00.

Mens Zahids foredrag har fått tittelen «Hvordan teknologi gjør oss mer kreative og produktive», har foredraget til Thon tittelen «Sikkerhet i en usikker tid». Anja Lange fra advokatfirmaet Selmer kommer for å snakke om GDPR og personvern og praksis siste år på området. Dette er bare noen av de som vil dukke opp på Arena 22 i Canons lokaler.

– Vi i satser på høy kvalitet både på det faglige og det sosiale. Dette er blitt et etablert treffpunkt som vi er stolte av. Det er bare å glede seg. Her vil du treffe mange spennende personer fra bransjen og i tilknyttede bransjer. Også er det høy trivselsfaktor. Det er og blir viktig, sier Svein Trønnes hos Canon Norge.

Prioriterte temaer på årets Arena 22 er «Nye lanseringer og lønnsomme muligheter for grafisk bransje», «Printeren – en sikkerhetsrisiko» og «Hvordan lykkes med et eget studio».

– Vi vet allerede nå at det kommer masse folk til Arena. Det er god grunn til å sette av de to dagene. Velkommen skal dere være, sier Svein Trønnes.

Se også mer om Arena 22 på: Canon Norge – ARENA 22 - Canon Norge

Bildetekst:

KLAR FOR GJESTER: Markedsdirektør Svein Trønnes hos Canon Norge ser frem til Canons Arena 22 19. og 20. oktober. Foto: Canon.