Stein Veland ny servicesjef hos Canon

Stein Veiland hero image

TIL CANON: Stein Morten Veland er ansatt som ny servicesjef for Canon Norge i Stavanger, Bergen og i Trondheim. Foto: Canon

Stein Morten Veland (33) er ansatt som ny servicesjef for Canon Norge i Stavanger, Bergen og Trondheim. Han kommer sist fra stillingen som salgsleder hos Fjordkraft.

– Det var vanskelig å ikke takke ja til en stilling hvor man får en sentral rolle i å bidra til kunde- og medarbeidertilfredshet i et selskap som Canon, sier Stein Morten Veland. Dette er en rolle hvor jeg ser frem til å påta meg nye og store utfordringer, og det er en unik mulighet til å utvikle meg selv som både leder og medarbeider. Canon er et flott selskap med visjoner og verdier som jeg kjenner meg igjen i, sier Veland.

Han startet som servicesjef hos Canon 30. mai og har lang erfaring fra serviceorientert salg og personalansvar.

– Det blir mye å begi seg ut på. Jeg har mye å lære om markedet så vel som at jeg har mye med meg fra tidligere arbeid. Jeg gleder meg til å få være med på å bidra til formingen av Canon sine strategier for å kunne yte best mulig service for våre kunder. Jeg ser frem til å få jobbe i et flott team med førsteklasses produkter og tjenester og bistå våre serviceteknikere, slik at de kan gjøre en best mulig jobb i hverdagen, sier Veland.

Direktør for Solution & Services, Anthon Grimsmo, gleder seg over tilsettelsen av Veland.

– Stein Morten har en spennende bakgrunn og han har oppnådd gode resultater i sine tidligere stillinger. Med sin ledererfaring og forståelse for kunders behov vil han bli en viktig brikke i vårt service-team. Vi gleder oss, og vi har høye forventninger til fortsatt vekst i Stavanger, Bergen og i Trondheim, sier Anthon Grimsmo.