Canon Norge og ISS Facility Services AS inngår 6-års Print As a Service-avtale

Canon Norge og ISS

Canon Norge og ISS Facility Services AS har signert en avtale som går over 6 år til en verdi av 10 millioner kroner. Avtalen er en tjenesteavtale som i tillegg til maskiner inkluderer skyprint- og sikkerhetstjenester.

Etter å ha testet Canon Norge sin skyprint-tjeneste valgte ISS Facility Services å signere med Canon Norge.

- Canons løsninger for skyprint og sikkerhet, samt lokale tilstedeværelse, spilte en avgjørende rolle i vårt valg av partner, sier Erik Ladegård, Head of IT Operations i ISS Facility Services. Canon er kjent for sin innovative tilnærming til sikkerhetsløsninger, og deres maskiner er herdet for å sikre at ingen uautoriserte personer får tilgang til data.

- Vi hadde en utfordring med mange ulike nettverksoppsett over et stort geografisk område med flere lokasjoner i Norge og andre land, forteller Ladegård. Etter samtaler med Canon, ble det skreddersydde en løsning som passet perfekt til vårt behov. Dette igjen ble utslagsgivende, da vi følte vi kom til en leverandør som lyttet til våre behov.

Forretningsutvikler og avtale-ansvarlig Thomas Nilsen i Canon Norge er takknemlig for tillitten fra ISS Facility Services.

- Vi ser frem til å jobbe sammen med ISS Facility Services og levere kvalitetsløsninger som møter deres behov og forventninger, samtidig som vi opprettholder en høy sikkerhetsstandard, sier Thomas Nilsen. Det gir trygghet at vi raskt kan være til stede ved behov og vi tilbyr stor grad av fleksibilitet på avtalen, noe som betyr at ISS Facility kan nedskalere og oppskalere etter ønske. Avtalen vil også etter hvert inkludere flere land med tilsvarende løsning.