SIKKER OG INTUITIV. NYE KOMPLETTE LØSNINGER FOR STORFORMATUTSKRIFT

Canon lanserer i dag oppdaterte storformatskrivere i ColorWave- og PlotWave-seriene. Lanseringen består av tre ColorWave-modeller (3600, 3800 og 9000) og fem sort-hvitt PlotWave-modeller (3000, 3500, 5000, 5500 og 7500). Skriverne er designet for å støtte og inspirere til kreativitet på alle stadier i designprosessen i organisasjoner – fra visualisering av ideer og gjennom utviklingsprosessen og helt frem til ferdig design. Begge de oppgraderte seriene bygger på pålitelig Canon-teknologi og byr på forbedret sikkerhet og større brukervennlighet. ColorWave- og PlotWave-skriverne er en utmerket løsning for alle som jobber med stramme tidsfrister, vil beskytte dataene sine og ønsker feilfri utskrift på første forsøk i alle typer kontor- eller produksjonsmiljø.

ENDE-TIL-ENDE-LØSNING

Med integrering av valgfrie løsninger for etterbehandling og skanning gir ColorWave- og PlotWave-skriverne nå en alt-i-ett-løsning som gjør automatiseringen av storformatutskrift enklere enn noensinne. Det finnes et utvalg kompatible utleggs- og bretterenheter og skriverne i seriene kan konfigureres etter bestemte krav for enkel produksjon av ferdige dokumenter – alt på én og samme skriver. Brukerne kan også oppgradere skriverne uten å måtte oppdatere etterbehandlingsutstyret –  og de kan ganske enkelt ettermontere utleggs- og bretterenheter for en komplett, kompakt og produktiv ende-til-ende-løsning.

Det finnes også kompatible skanneløsninger til begge seriene, Scanner Express og Scanner Professional. Scanner Express kan integreres oppå PlotWave- og ColorWave-skriverne for enkel utskrift direkte fra skriveren. Den andre løsningen, Scanner Professional, er en frittstående produksjonsskanner for maksimal kvalitet og produktivitet som kan integreres med én eller flere skrivere.

Skriverne i de nye seriene er beregnet på alt fra bedrifter til kopisentre og produksjonsmiljøer, og er utviklet som bærekraftige, kompakte, ergonomiske og støysvake løsninger som passer i alle miljøer.

TEKNOLOGI DU KAN STOLE PÅ

Bedrifter må kunne stole på at dataene deres er beskyttet, enten det er snakk om forsknings- og utviklingsavdelinger som skriver ut konfidensielle prototyper, eller boligselskaper som vil holde plantegninger konfidensielle for å beskytte de fysiske byggene. Det er ingen problem med de oppdaterte skriverne som oppfyller de strengeste sikkerhetsstandardene. ­­­­

Med SMARTshield for integrert utskriftssikkerhet sørger de nye skriverseriene for at data og brukerlegitimasjon er beskyttet når filer sendes til skriveren. Det gir sikker lagring som beskytter utskriftsdataene mot tyveri eller utilsiktet datalekkasje. Autoriseringsfunksjonen begrenser tilgangen til konfidensielle filer, og sikring mot hacking sørger for at ingen utenfor organisasjonen får tilgang til filer på skriveren. SMARTshield sørger for at utskriftsdataene er beskyttet når de overføres, lagres eller autoriseres.

INTUITIVT OG BRUKERVENNLIG

Det intuitive nye ColorWave- og PlotWave-grensesnittet er enkelt å bruke og kan betjenes av alle, selv uten opplæring.

ClearConnect-programvaren gir skriverne en effektiv arbeidsflyt for utskrift av enkeltjobber og mer komplekse dokumentsett med flere filer. Programvaren har aktiv operatørvarsling og presis forhåndsvisning av utskrifter slik at brukerne kan gjøre nødvendige korrigeringer før de starter utskriften. Utskriftene sendes enkelt fra alle enheter og lokasjoner.

POWERsync-kontrolleren gjør det også enkelt å integrere ColorWave- og PlotWave-skrivere i nettverk som kjører uniFLOW-teknologi for sikker utskrift og statistikk.

Publisher Select som er en del av ClearConnect-programvarepakken, er designet for å spare tid og effektivisere designprosessen. Programmet eliminerer feilutskrift og materialsvinn med en forhåndsvisning som sikrer at det du ser på dataskjermen, er det som skrives ut. Publisher Select øker også produktiviteten med støtte for to skrivere fra en rekke av Canons storformatskrivere, og har funksjoner for å tilordne spesielle mediemaler til utskriftsjobber eller enkeltfiler i utskriftsjobber som består av flere filer.

Martijn Fransen, Strategy & Marketing Director, Technical Document Systems, Canon Production Printing, sier: «Canon har lang tradisjon i markedet for storformatutskrift og jobber kontinuerlig med å utvikle nyskapende teknologi som møter endrede og nye kundebehov, og sørger for at kundene får korrekte kvalitetsutskrifter av sine konsepter og design på første forsøk. Kundenes tilbakemeldinger på ColorWave- og PlotWave-seriene har så langt vært ekstremt positive, og med det oppdaterte utvalget tilbyr vi et enda mer integrert og intuitivt utvalg enheter. Med en ende-til-ende-løsning som innbefatter skanning, utskrift og etterbehandling i tillegg til forbedret brukervennlighet og bedre sikkerhetsfunksjoner, tilbyr vi kundene en utmerket alt-i-ett-løsning.»

Hvis du ønsker mer informasjon om de nye ColorWave- og PlotWave-enhetene eller vil ha en virtuell demonstrasjon, se følgende sider: