CANON LANSERER IMAGERUNNER ADVANCE DX C5800-SERIE SOM ER SKREDDERSYDD FOR HYBRID JOBBING

Oslo, 8. februar 2021: Canon lanserer i dag et nytt tilskudd i den mestselgende imageRUNNER ADVANCE DX-serien – C5800 – en ny sentral for digital transformasjon som enkelt forener fysiske og digitale arbeidsflyter i hybride arbeidsmiljøer. Den nye serien etterfølger lanseringen av imagePRESS C170-serien* som er en løsning for bedrifter som ønsker å flytte de kreative grensene. Begge enhetene er utviklet med fokus på produktivitet.

En tid preget av raske samfunnsendringer og nye jobbmønster med desentralisert jobbing og utstrakt bruk av hjemmekontor, har påvirket kontorets rolle og til sist også kontorteknologien.  Derfor har den nye imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien sømløs integrering av uniFLOW Online. Den er utviklet for å støtte dagens hybride arbeidsliv og legger til rette for kontinuerlig drift og digital transformasjon, samtidig som den gir en enestående brukeropplevelse.

Få fart på produktiviteten

imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien effektiviserer dokumentbaserte arbeidsflyter ved å kombinere superrask fargeutskrift på opptil 70 sider i minuttet og bedre tilkoblingsmuligheter samt den nyeste skanneteknologien. Dette gjør den til en ideell løsning for mellomstore og store bedrifter som trenger effektiv utskrift av store volumer. imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien er konstruert for produktivitet i et teknologisk økosystem som gir kontinuerlig sikker og effektiv produktivitet.

Den klasseledende enheten kombinerer påliteligheten og holdbarheten til forgjengerne i en flaggskipmodell med forbedret brukervennlighet med holdbare deler og enklere utskiftning.  Enheten har rask oppstart fra dvalemodus, er klar etter bare seks sekunder og har hurtigoppstart på fire sekunder for maksimal oppetid og driftseffektivitet. Funksjoner for fjerning av streker, registrering av flerarksmating og fjerning av blanke ark reduserer behandlingstiden og gir bedre skanneresultat. Serien har et stort utvalg etterbehandlingsvalg som sparer mye tid i ferdigstillelsen av dokumenter.

Bygget for digital transformasjon

Digitalisering er avgjørende for å sikre at teamene kan koblet til og samarbeide, spesielt i dagens hybride arbeidsmiljø. imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien er det nyeste tilskuddet i produktutvalget som er skreddersydd for kunder som starter på den digitale transformasjonsreisen. Den fungerer som en sentral som forvandler papirbaserte dokumenter til digitalt format. Bedrifter får mulighet til å koble medarbeidere til apper på arbeidsplassen og hente dokumenter direkte inn i arbeidsflyten – alt på én og samme plattform.

Med innebygd tilkobling og integrering med skybasert lagringsløsninger som Dropbox og OneDrive, kan medarbeiderne åpne, redigere og dele dokumenter uansett hvor de jobber. uniFLOW Online, Canons skybaserte programvare1, fungerer som en felles plattform som knytter sammen alle arbeidslokasjoner, slik at bedrifter kan administrere maskinparken sentralt uavhengig av hvor enhetene er plassert. Det gir enkel kostnadssporing, sikker skanning og robust enhetssikkerhet. Brukere med uniFLOW Online-oppgradering har avanserte funksjoner som Filing Assist, som gjør at  informasjon kan hentes fra papirdokumenter og settes nøyaktig og direkte inn i arbeidsflytprogramvare.

«De siste 12 månedene har vi sett store endringer i arbeidsmønstre og i bedrifts- og teknologibehov», sier Hiro Imamura, Vice President for Marketing, Document Solutions Group hos Canon Europa. «Hybride arbeidsmåter, som ikke er et nytt fenomen, har utviklet seg og skutt fart i denne perioden. Med det i tankene har vi jobbet videre med utviklingen av teknologien vår og utvidet utvalget slik at vi kan tilby kundene løsninger for dokumentarbeidsflyter, uavhengig av sted. Vi dekker kundenes endrede behov – fra tilkobling av distribuerte arbeidsstyrker og digital transformasjon med imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien, til profesjonell utskrift og etterbehandling internt med nylig lanserte imagePRESS C170.

«Det er nå viktigere enn noen gang at bedriftens ansatte kan digitalisere dokumenter raskt og effektivt, og få tilgang til dem når og hvor som helst. Med dagens lansering er vi trygge på at vi kan hjelpe kundene våre med å holde hjulene i gang og tilpasse seg den hybride arbeidshverdagen.»

Du finner mer informasjon på
www.canon.no/business-printers-and-faxes/imagerunner-advance-dx-c5800-series/

Merknader

* Om imagePRESS C170-serien

imagePRESS C170-serien ble lansert 1. februar 2021 og gir bedrifter mulighet til å utforske kreativ utskrift internt. Serien er utviklet for personlig tilpassede fargeutskrifter i høy kvalitet og er en alternativ løsning for bedrifter som vil flytte de kreative grensene.

Kombinasjonen av kontorfunksjoner og tilkoblingsmuligheter gir kundene flere produksjonsmuligheter for best mulig utnyttelse av investeringen.

Du finner mer informasjon på
www.canon.no/business-printers-and-faxes/imagepress-c170/

Nøkkelfunksjoner – imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serien

• Utskriftshastighet på opptil 70 A4-sider i minuttet (enkeltsidig)
  • Skanner opptil 270 A4-bilder i minuttet (300 dpi tosidig)
  • uniFLOW Online Express som standard
  • 10,1-tommers heldigitalt berøringspanel i farger
  • Forbedret mediehåndtering med støtte for smalere papirformater, inkludert A5
  • Skann, søk og lagre med OneDrive, SharePoint, Concur og Dropbox
  • Komplett sikkerhet med McAfee Embedded Control-programvare
  • TPM 2.0 gir sterkere krypteringsteknologi
  • Automatisk dokumentmater som er stille i drift
  • Opptil 18 prosent mindre CO₂-utslipp i løpet av levetiden
  • Bruker 15 prosent mindre energi enn forgjengeren
  • Øko-stifting av opptil 10 ark

Nøkkelfunksjoner – imagePRESS C170-serien

• Utskriftshastighet på opptil 70 A4-sider per minutt i farger og 80 sider per minutt i svart-hvitt
  • Skanner opptil 240 A4-bilder i minuttet
  • Lange medier opptil 1300 mm og tykke medier opptil 350 g/m2
  • Utskrifter i høy kvalitet med skarp, presis bildekvalitet takket være imagePRESS R-VCSEL og utskriftsoppløsning på 2400 x 2400 dpi
  • Komplett sikkerhet med McAfee Embedded Control-programvare
  • Konsekvent kvalitet med Multi-DAT-teknologi
  • MEAP-kompatibel og utskrift hvor som helst med uniFLOW Online og Mopria

1 Kontakt din lokale Canon-representant for mer informasjon om kompatibilitet med utvalgte Canon-enheter.