Eivind Storaker går inn i Canon Norges ledergruppe som ny finansdirektør

Eivind Storaker

Canon Norge er glade for å meddele at Eivind Storaker (40) trer inn i stillingen som ny finansdirektør. Han overtar rollen etter Stefan Styren som har ledet Finansavdelingen i Canon i over 20 år og som nå har valgt å gå av med pensjon.

Med sin omfattende erfaring innen finans og strategisk ledelse fra blant annet Loomis Norge og KPMG vil Storaker være en nøkkelfaktor i å realisere Canons ambisiøse planer for fremtiden.

«Vi er veldig glade for å ønske Eivind velkommen til Canon Norge som finansdirektør. Hans solide bakgrunn og erfaring vil bidra til videre utvikling av vår strategiske retning, samt sikre fortsatt sterke finansielle leveranser fra alle våre fagområder», uttaler Erik Mikalsen, administrerende direktør i Canon Norge.

«Storaker bringer med seg en imponerende kompetanse og ekspertise innenfor finansområdet, og vil spille en avgjørende rolle i å sikre bærekraftig vekst og fortsatt sterk økonomisk leveranse fra Canon Norge. Hans strategiske tankesett og analytiske ferdigheter vil være uvurderlige aktiva i å styrke selskapets økonomiske ytelse og posisjonere Canon for suksess», sier Mikalsen.

Storaker ser fram til å bli en del av ledelsen i Canon Norge, og utvikle Finansteamet videre.

«Jeg er begeistret for å være en del av Canon Norge og ser frem til å jobbe tett med teamet for å realisere våre mål», sier Eivind Storaker, ny finansdirektør for Canon Norge. Jeg vil jobbe hardt for å sikre at Canon Norge fortsetter den gode økonomiske utviklingen og kontinuerlig tilpasser seg et stadig skiftende marked.

Canon Norge ser frem til å jobbe sammen med Storaker og dra nytte av hans ekspertise og lederskap for å sikre en fortsatt sterk og bærekraftig fremtid for selskapet og deres kunder.