TRE ÅRS GARANTIKAMPANJE FOR LAMPER*
Kjøp og registrer en kvalifisert Canon-projektor, og gjør krav på tre års lampegaranti for Canon-projektorer.
*Gjelder for de valgte produktene som er oppført nedenfor.
Registrer tre års lampegaranti
Denne kampanjen har nå utgått. Hvis du har registrert kjøpet ditt i henhold til kampanjen innen 29 april 2020 har du en 3 års garanti. Se betingelser og vilkår for mer informasjon.
Kvalifiserte produkter
Utvalgte XEED-projektorer
Dette omfatter også alle XEED Medical-modeller.
Utvalgte LV-projektorer
Vanlige spørsmål:
Vi tar sikte på at du skal få den nye projektorlampen innen ti virkedager etter at vi har mottatt et gyldig krav.
Når du har registrert deg for Canons treårige projektorkampanje, sendes alle forespørsler om ytterligere informasjon til deg via e-post.
Hvis du vil ha mer detaljert informasjon, eller hvis det er et problem med kravet ditt, kan du klikke HER og bruke de personlige påloggingsopplysningene dine som ble sendt til deg tidligere via e-post da vi mottok kravet.
Canon godtar følgende produkter som kjøpsbevis: faktura, gyldig kvittering eller elektronisk ordre.
Du kan bare laste opp JPG-, TIF- og PDF-filer, og filen skal ikke være større enn 4 MB.
Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du gjør dette, kan du se videoen om opplasting av dokumenter
I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke er en del av kampanjen (se en fullstendig liste over kampanjeprodukter ovenfor)
2. Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (herunder «parallelle/grå produkter», som er ekte Canon-produkter som blir solgt utenfor det beregnede markedet til redusert pris). Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se avsnittet nedenfor for å få tilgang til serienummerkontrollen.
Fullstendige begrensninger beskrives i vilkårene.
Gå til denne koblingen for å se hvor serienummeret befinner seg på ditt produkt / dine produkter. Serienummeret er ikke det samme som EAN-/strekkoden. Du finner serienummeret på kamerahuset til produktet ditt.
Det kan være av en av flere grunner:
• Bruk påloggingsinformasjonen som vi sendte til deg via e-post da du sendte inn kravet. Hvis du ikke har mottatt e-postmeldingen, kan du se i søppelpostmappen.
• Påloggingsinformasjonen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver den inn nøyaktig (med store/små bokstaver).
• Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille passordet ditt HER.