XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

TRE ÅRS GARANTIKAMPANJE FOR LAMPER*

Kjøp og registrer en kvalifisert Canon-projektor, og gjør krav på tre års lampegaranti for Canon-projektorer.

*Gjelder for de valgte produktene som er oppført nedenfor.

*Underlagt vilkår.

Registrer tre års lampegaranti

Kjøp og registrer en hvilken som helst av våre utvalgte XEED-, LV- og LX-projektorer for å få tre års garanti, og hvis du får en defekt lampe, kan du få en ny lampe gratis.

REGISTRER DEG NÅ

*Underlagt vilkår og betingelser

Kvalifiserte produkter

Utvalgte XEED-projektorer

Dette omfatter også alle XEED Medical-modeller.

Utvalgte LV-projektorer

Utvalgte LX-projektorer

Vanlige spørsmål:

Spm: Når mottar jeg projektorlampen i henhold til erstatningsgarantien?

Vi tar sikte på at du skal få den nye projektorlampen innen ti virkedager etter at vi har mottatt et gyldig krav.

Spm: Hvordan vil jeg vite at kravet mitt er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Når du har registrert deg for Canons treårige projektorkampanje, sendes alle forespørsler om ytterligere informasjon til deg via e-post.

Hvis du vil ha mer detaljert informasjon, eller hvis det er et problem med kravet ditt, kan du klikke HER og bruke de personlige påloggingsopplysningene dine som ble sendt til deg tidligere via e-post da vi mottok kravet.

Spm: Hva anses som et gyldig kjøpsbevis?

Canon godtar følgende produkter som kjøpsbevis: faktura, gyldig kvittering eller elektronisk ordre.

Spm. Hvilke formater kan brukes for å laste opp dokumenter som en del av registreringsprosessen, og er det noen størrelsesbegrensninger?

Du kan bare laste opp JPG-, TIF- og PDF-filer, og filen skal ikke være større enn 4 MB.

Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du gjør dette, kan du se videoen om opplasting av dokumenter

Spm: Hvilke transaksjoner/produkter er utelatt fra denne garantikampanjen?

I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke er en del av kampanjen (se en fullstendig liste over kampanjeprodukter ovenfor)
2. Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (herunder «parallelle/grå produkter», som er ekte Canon-produkter som blir solgt utenfor det beregnede markedet til redusert pris). Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se avsnittet nedenfor for å få tilgang til serienummerkontrollen.

Fullstendige begrensninger beskrives i vilkårene.

Spm: Hvor finner jeg produktets serienummer?

Gå til denne koblingen for å se hvor serienummeret befinner seg på ditt produkt / dine produkter. Serienummeret er ikke det samme som EAN-/strekkoden. Du finner serienummeret på kamerahuset til produktet ditt.

Spm: Hvorfor kan jeg ikke logge på nettstedet for å spore kravet mitt?

Det kan være av en av flere grunner:
• Bruk påloggingsinformasjonen som vi sendte til deg via e-post da du sendte inn kravet. Hvis du ikke har mottatt e-postmeldingen, kan du se i søppelpostmappen.
• Påloggingsinformasjonen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver den inn nøyaktig (med store/små bokstaver).
• Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille passordet ditt HER.