Valuta for pengene
Oppnå størst mulig avkastning takket være en velholdt og støttet enhet.
Easy Service Plan er en pakketjeneste der du kan velge blant tjenester som installasjon, opplæring, støtte og vedlikehold som inkluderer deler og arbeid.
Vær trygg, sikre kvaliteten, og sørg for at utstyret er i brukbar stand med Canons Easy Service Plan.
Ved hjelp av et omfattende produktutvalg med en rekke tjenestepakker kan bedriften din bli mer effektiv. Pakkene omfatter installasjon og opplæring så vel som faste kontrakter for skrivervedlikehold og -reparasjon. Canon kan hjelpe deg med reparasjon eller vedlikehold på stedet fra ditt eget kontor.
Vår førsteklasses ekspertise støtter imagePROGRAF-storformatskrivere, imageFORMULA-skannere, i-SENSYS-laserskrivere og imageRUNNER-multifunksjonsskrivere og -faksmaskiner.
Opplæring (varer en halv dag) der det gis grundig opplæring i funksjonene og egenskapene til produktet og den installerte programvaren samt feilsøking. Dette omfatter skrivermenyene, rengjøring/skifting av skrivehode, ilegging av forbruksartikler, hovedfunksjonene og de avanserte funksjonene til skriverdriveren for Windows/Macintosh og aktuell tilhørende programvare. I tillegg omfatter det funksjonene og egenskapene til PosterArtist LT*.
[*] Hvis fullversjonen av PosterArtist er kjøpt, lastes og konfigureres den i stedet for LT-versjonen.
Hvordan ber jeg om service eller brukerstøtte for produktet mitt?
Kontaktadresse for serviceavdelingen:
i-SENSYS: +47 23 50 01 43
imageFORMULA: +47 22 62 94 00
imageRUNNER: +47 22 62 94 00
imagePROGRAF: ++47 22 62 94 00
WG7500-serien: +47 23 50 01 43
Åpningstider:
9.00 – 17.00 (mandag–fredag)
Brukerstøtte er stengt på britiske helligdager.
Vær oppmerksom på at disse telefonnumrene kun er beregnet på hjelp med produktet ditt.
For at vi skal kunne gi deg hjelp så raskt som mulig, ber vi om at du:
Takk for at du kjøpte Canons Easy Service Plan.
Løs feil over telefonen via Canons serviceavdeling. Hvis problemet ikke kan løses over telefon, sender vi ut en kvalifisert servicetekniker neste virkedag*.
Skrivebordsskrivere og -skannere kan returneres og repareres uten ekstra kostnad, hvis feilene ikke kan løses over telefon*.
*Easy Service Plans tilbud og vilkår kan variere avhengig av land.
Komplett installasjon og grunnleggende opplæring i bruk av produktfunksjoner*.
Serviceavdelingen vår og de kvalifiserte teknikerne våre er svært dyktige og erfarne.
En strukturert støtteprosess sikrer at alle rapporterte problemer rettes opp på en effektiv måte, for å sikre jevn forretningsdrift.
Våre ansatte bruker godt utprøvde og pålitelige verktøy for å holde utstyret ditt i brukbar stand.
Oppnå størst mulig avkastning takket være en velholdt og støttet enhet.
Få tilgang til teknisk støtte, råd og ekstern problemløsing når som helst.
Planlegg budsjettet på en mer effektiv måte med faste kontraktsperioder.
Du kan drive bedriften med total trygghet og minimalt med forstyrrelser.