Informasjon om Canons europeiske garantisystem

Hvis et Canon-produkt utvikler en feil, dekkes våre kunder av Canons europeiske garantisystem (EWS), som sikrer at feilen løses gratis i en begrenset periode etter kjøp (vilkår og betingelser gjelder).

Canons europeiske garantisystem

Det europeiske garantisystemet består av to ulike tjenestetilbud, og tilbudet som gjelder deg bestemmes av hvor du befinner deg og hvilket produkt du har kjøpt. Det tilbys en verkstedgaranti for de fleste Canon-forbrukerprodukter. Hvis et produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, må produktet returneres til et verksted som er godkjent av Canon, hvor produktet vil repareres gratis av Canon-autoriserte teknikere. Produktet vil bli returnert til deg når reparasjonen er fullført.


Det tilbys en på stedet-garanti for kvalifiserte laser- og Inkjet-produkter (bare i utvalgte land). Du finner listen over kvalifiserte produkter under vilkår og betingelser for på stedet-garantien nedenfor.

Hvis et kvalifisert produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, vil det ytes service i samsvar med garantien på stedet på en av følgende måter:

  • Reparasjon på stedet (fra tekniker)

  • Bytte på stedet (via bud)

Hvis vilkår og betingelser for på stedet-garantien ikke står oppført nedenfor, er ikke tjenesten tilgjengelig i ditt land. I så tilfelle vil vi bare kunne tilby verkstedgarantien.

Vilkår

Les det relevante garantitilbudet nedenfor for å se fullstendige vilkår og betingelser.

Europeisk program for verkstedgaranti

Europeisk garantisystem (EWS) for bildebehandlingsprodukter


Canon og EWS-medlemmene garanterer at maskinvaren til denne projektoren skal være i god stand under garantiperioden. Hvis det oppstår feil på maskinvaren under garantiperioden, skal maskinvaren repareres uten kostnad på et Canon-autorisert servicesenter i et EWS-medlemsland.


Verkstedgarantien gjelder for Canon-produkter, laget for og kjøpt innenfor EØS-området + Sveits og Storbritannia.


EWS-service er gratis ved fremvisning av dette garantikortet og det opprinnelige kjøpsbeviset utstedt av forhandleren til kunden, med forbehold om at garantikortet inneholder (a) kjøperens navn, (b) forhandlerens navn og adresse, (c) modellnavnet og serienummeret (hvis aktuelt) for produktet samt (d) kjøpsdatoen for produktet. Canon forbeholder seg retten til å avvise garantiservice hvis denne informasjonen ikke er komplett eller har blitt fjernet eller endret etter at forbrukeren opprinnelig kjøpte produktet av forhandleren.


Canon kan reparere eller erstatte Canon-produkter med nye eller reparerte deler eller med produkter av tilsvarende ytelse og pålitelighet. Canon kan også erstatte produkter med tilsvarende modeller i tilfeller der de opprinnelige produktene ikke lenger produseres. Reparerte deler eller produkter brukes bare hvis det er tillatt å gjøre dette i henhold til lovverket i landet der garantien tas i bruk.

  • Denne garantien er gyldig i to år fra kjøpsdatoen (tre år for projektorer og nitti dager for projektorlamper), som angitt i dokumentene ovenfor.

    PIXMA G-serien: 2 år eller 30 000 utskrifter, alt etter hva som inntreffer først.

    PIXMA G550/650: 2 år eller 10000 utskrifter, alt etter hva som inntreffer først.

  • Garantiservice er bare tilgjengelig hos Canon-autoriserte servicesentre.

    Alle kostnader knyttet til sikker transport av produktet til og fra Canon-servicesenteret skal dekkes av sluttkunden. Hvis produktet føres inn i et land som ikke dekkes av EWS, og som ikke godtar garantikortet, må produktet returneres til det landet der det ble kjøpt for å kunne dra nytte av garantien.

  • Hvis du vil ha fullstendig informasjon om garantien som tilbys i enkeltland, kan du kontakte det aktuelle EWS-medlemmet.

  • Canon og EWS-medlemmene garanterer ikke følgende:

    • Periodisk oppfølging, vedlikehold og reparasjon eller erstatning av deler på grunn av normal slitasje.
    • Forbruksartikler.
    • Programvare.
    • Deler som er utsatt for slitasje (f.eks. videohoder, optiske projektordeler, absorberingsenheten for overflødig blekk og valser), i tillegg til rekvisita og tilbehør (f.eks. batterier og opptaksmedier), inkludert, men ikke begrenset til, bånd, DVD-plater, minnekort og avtakbare harddisker som brukes med dette produktet, dekkes ikke av denne garantien.
    • Feil forårsaket av endringer som ble utført uten Canons godkjenning.
    • Kostnader som oppstår ved at Canon-leverandører gjør tilpasninger eller endringer av et produkt som er nødvendig for at landets bestemte tekniske spesifikasjoner eller sikkerhetsstandarder skal oppfylles, eller eventuelle andre kostnader som oppstår grunnet justering av produktet som et resultat av at eventuelle spesifikasjoner har blitt endret etter levering av produktet.
    • Skade som skyldes det faktum at et produkt ikke overholder de landsspesifikke standardene eller spesifikasjonene i et annet land enn der produktet er kjøpt.

    Garantireparasjonstjenesten gjelder ikke hvis skaden eller defektene er forårsaket av

    • uriktig bruk, overdreven bruk, håndtering eller betjening av produktet som det refereres til i brukerhåndbøkene og/eller relevante brukerdokumenter, inkludert, men ikke begrenset til, uriktig oppbevaring, fall, kraftige støt, korrosjon, smuss og vann- eller sandskader
    • reparasjoner, endringer eller rengjøring som ble utført ved et servicesenter som ikke er autorisert av Canon
    • skader som er en direkte følge av bruk av reservedeler, programvare eller forbruksvarer (for eksempel blekk, papir, toner eller batterier) som ikke er kompatible med produktet Du skal finne informasjon om kompatibilitet med din spesifikke Canon-projektor, på pakken, men kompatibilitet er garantert hvis du bruker original(e) reservedeler, programvare eller forbruksvarer fra Canon, ettersom disse har blitt testet. Det anbefales at du kontrollerer kompatibiliteten før bruk.
    • Tilkobling av produktet til utstyr som ikke er godkjent for tilkobling av Canon
    • Mangelfull produktemballasje ved returnering av produktet til et autorisert Canon-servicesenter
    • Ulykker eller katastrofer eller andre omstendigheter som er utenfor Canons kontroll, inkludert, men ikke begrenset til, lynnedslag, vann, ild, offentlige uroligheter og dårlig ventilasjon.

  • Reparasjonstjenesten kan bli forsinket når den utføres utenfor landet der produktet ble kjøpt fordi produktet ennå ikke er til salgs der, eller at produktet selges i en design som er unik for landet. Følgelig finnes visse reservedeler kanskje heller ikke på lager i reparasjonslandet.

    Kunden har det fulle ansvaret for å ta sikkerhetskopier av og lagre alle programvarefiler og programmer før reparasjon og å gjenopprette de samme filene og programmene etter slike reparasjoner.

    Canon påtar seg ikke noe ansvar for eventuelle andre krav, inkludert, men ikke begrenset til, tap av opptak og tap av data osv. som ikke er spesielt nevnt i denne garantien. Når du returnerer produktet for å få service som dekkes av garantien, må du pakke det inn svært godt og sikre det og legge ved fakturaen fra kjøpet av produktet, garantikortet, instruksjoner for reparasjonen og (hvis aktuelt) et eksempel på opptaksmediet som bildene som er tatt av produktet er lagret på. Denne garantien påvirker ikke kundens lovfestede rettigheter under gjeldende nasjonal lov, og heller ikke kundens rettigheter overfor selgeren som oppstår som følge av kjøps-/salgsavtalen. I fravær av en gjeldende nasjonal lovgivning som gir ekstra rettigheter, er denne garantien kundens eneste og eksklusive rettsmiddel, og verken Canon, Canons datterselskaper eller andre EWS-medlemmer er ansvarlig for tilfeldige skader eller følgeskader ved brudd på noen uttrykt eller underforstått garanti for dette produktet.

Europeisk program for på stedet-garanti

Serviceprogram for på stedet-garanti (laser- og blekkprodukter)


Vis alle aktuelle modeller.


Takk for at du valgte dette Canon Office-produktet. Hvis du får behov for å bruke på stedet-garantien for dette produktet, gjelder vilkårene og betingelsene nedenfor. På stedet-garantien er gyldig i to år fra den opprinnelige kjøpsdatoen for Canon Office-produktet.


Under denne garantien har du rett til å motta støtte fra Canon, som beskrevet nedenfor. Vær oppmerksom på at alle tjenester som leveres i henhold til på stedet-garantien, er underlagt vilkårene og betingelsene i denne avtalen. Vær oppmerksom på at denne på stedet-garantien gjelder i tillegg til andre Canon-garantier du eventuelt måtte ha for det aktuelle produktet kommer i tillegg til eventuelle andre lovfestede rettigheter du måtte ha som forbruker under gjeldende lokale lovgivning. Denne på stedet-garantien gjelder bestemte Canon Office-produkter, som er kjøpt i og ment for det Europeiske Økonomiske Samarbeidsområdet ("EØS") + Sveits og Storbritannia.


Canon garanterer at maskinvaren til dette produktet er i god stand i garantiperioden. Skulle maskinvaren vise seg å være defekt innenfor garantiperioden, vil på stedet service bli utført på den adressen som er registrert innenfor "Territoriet" (som definert nedenfor).


På stedet-garantien kan bare mottas kostnadsfritt mot å fremvise original faktura som inneholder datoen for kjøpet av produktet. Canon kan reparere eller erstatte produkter med nye eller overhalte deler. Canon kan også erstatte produkter med tilsvarende modeller der den opprinnelige modellen har utgått. Overhalte deler eller produkter vil kun bli brukt dersom det er tillatt å gjøre det i henhold til loven i det landet hvor garantien er gjeldende.

  • På stedet-garantien er gyldig i to år fra kjøpsdatoen for Canon Office-produktet, mot fremvisning av kjøpsbevis.

  • På stedet-garantiservice er tilgjengelig ved å kontakte Canons kundestøtte.

    På-stedet-garanti tjenesten vil gis på en av følgende måter:

    • På-stedet service (via tekniker)*, som dekker alle kostnader forbundet med servicen (inkludert utrykning, reise og reparasjonstider ) og kostnadene for alle servicedeler.
    • Bytteservice (via kurer), som dekker kostnaden ved utskifting av produkt og alle tilhørende fraktkostnader.

    Hvilken tjeneste som brukes bestemmes av modell og du vil bli varslet om hvordan du går frem når du kontakter Canon helpdesk.

    *Tjenestene i denne på stedet-garantien kan utføres med rimelig ferdighet og forsiktighet av en tredjepart på vegne av Canon.

  • Canon garanterer ikke følgende:

    • Periodiske kontroller, vedlikehold og reparasjon eller erstatning av deler på grunn av normal bruk og slitasje.
    • Forbruksmateriell og tilbehør, inkludert strømadapter.
    • Programvare.
    • Deler som utsettes for slitasje, i tillegg til forbruksartikler og tilbehør.
    • Mangler som er forårsaket av endringer som er utført uten Canons godkjenning.
    • Kostnader som pådras av Canon i forbindelse med nødvendige tilpasninger eller endringer av et produkt etter landsspesifikke tekniske standarder eller sikkerhetsstandarder, eller andre kostnader for å justere produktet som et resultat av spesifikasjoner som er blitt endret etter at produktet ble levert.
    • Skade som har oppstått ved at produktet ikke støtter landsspesifikke standarder eller spesifikasjoner i andre land enn landet produktet ble kjøpt i.

    Garanti service gjelder ikke hvis skaden eller mangelen har blitt forårsaket av:

    • Feil bruk, håndtering eller betjening av produktet slik det beskrives i brukerhåndboken og/eller relevant brukerdokumentasjon, inkludert, men ikke begrenset til, feil oppbevaring, fall, kraftige støt, korrosjon og skitt-, vann- eller sandskader;
    • Reparasjoner, endringer eller rengjøring som er utført hos et servicesenter som ikke er godkjent av Canon;
    • Skader som direkte skyldes bruk av reservedeler , programmer eller forbruksvarer (for eksempel blekk, papir, toner, batterier eller skrivehoder) , som ikke er kompatible med produktet. Kompatibilitet med ditt spesifikke Canon-produkt skal være dokumentert på emballasjen, men er sikret ved bruk av Canons originale reservedeler , programmer eller forbruksvarer som har blitt testet. Du rådes til å sjekke kompatibilitet før bruk.
    • Kobling av produktet til utstyr som ikke er godkjent for tilkobling av Canon.
    • Ulykker eller katastrofer eller andre forhold som er utenfor Canons kontroll, inkludert, men ikke begrenset til, lynnedslag, vann, brann, offentlig forstyrrelser og feil ventilasjon.

    I tillegg til ovennevnte inkluderer på stedet-garantien ikke følgende:

    • Arbeid som er nødvendig på grunn av frakobling og ny tilkobling av produktet, inkludert eventuelle forberedelser som er nødvendige for sikker transport annet enn det som leveres av oss eller på vegne av oss;
    • Arbeid utenfor våre standard åpningstider (09.00 til 17.00 mandag til fredag, unntatt offentlige helligdager), hvis ikke annet er angitt i serviceprogrammet for på stedet-garantien;
    • Service og tilhørende servicedeler som kreves på grunn av en feilaktig installasjon eller nettverkstilkobling av produktet dersom installasjon og nettverkstilkobling av produktet ikke har blitt gjort av Canon.

    Vær oppmerksom på at for å få tjenesten på-stedet service/kurer er det en forutsetning at produktet er plassert i "Territoriet". På-stedet tjenester kan bare gis med forbehold om at du innvilger servicetekniker/kurer tilgang til produktet og rimelig støtte i forbindelse med dette.

    Hvis du planlegger å flytte produktet fra én adresse til en annen i løpet av perioden på stedet-garantien gjelder, må du oppgi den nye adressen til Canon. Du kan gjøre dette ved å sende en e-post til den angitte kontakt-e-postadressen for "Territoriet" (e-postadressen finner du under på-stedet service kontakt detaljer). Hvis du flytter produktet til et annet land, kan du kontrollere om landet du flytter produktet til, er oppført i listen, for å være sikker på at Canon tilbyr på stedet-garanti i det landet.

  • Servicetjenesten kan bli forsinket hvis den utføres utenfor landet som produktet opprinnelig ble kjøpt i, hvis produktet ennå ikke selges i det landet eller selges med en landsspesifikk utforming. Derfor vil kanskje bestemte reservedeler for produktet ikke være på lager i landet produktet blir reparert i. Det er kundens ansvar å sikkerhetskopiere og lagre eventuelle programvarefiler og programmer før reparasjon/bytte av produkt og å gjenopprette de samme etter slik reparasjon/bytte av produkt. Canon er ikke ansvarlig for noen andre krav, inkludert, men ikke begrenset til, tap av opptaksmedier og tap av data osv. som ikke er eksplisitt uttrykt i denne garantien. Denne garantien påvirker ikke forbrukerens lovbestemte rettigheter etter relevant gjeldende nasjonal lovgivning eller forbrukerens rettigheter overfor forhandleren gjennom salgs-/kjøpskontrakten. I fravær av gjeldende nasjonal lovgivning vil denne garantien være forbrukerens eneste rettsmiddel, og verken Canon eller Canons datterselskaper er ansvarlige for tilfeldige skader eller følgeskader i forbindelse med brudd på eventuelle uttrykte eller indirekte garantier for dette produktet. Hvis du vil ha mer informasjon om garantien som tilbys i de enkelte land, kan du kontakte Canons kundesenter.

    I henhold til det ovennevnte godtar du at Canon ikke er ansvarlig for ekstra arbeid som kan være nødvendig, tap, kostnader eller skade på grunn av følgende:

    1. Du har ikke brukt, oppbevart eller håndtert produktet på riktig måte (inkludert plassering i feil omgivelser), eller du har ikke fulgt instruksjonene eller anbefalingene fra Canon eller brukerhåndbøkene for produktet, eller noen annen klausul i på stedet-garantien;
    2. Du har ikke installert eller vedlikeholdt feilkorrigeringer, gjeldende programvareoppgraderinger eller nye utgivelser du har fått, eller som Canon eller andre relevante tredjepartsleverandører har gjort generelt tilgjengelige;
    3. Du har fått virus (eller lignende) i systemet, eller det har oppstått en feil eller et krav for et produkt som du har koblet til produktet, eller som på annen måte påvirker driften av produktet på en negativ måte;
    4. Du eller noen andre som handler på dine vegne, har skadet eller gjort endringer i produktet eller koblet til eller inkorporert et annet element i produktet eller de tilknyttede systemene, noe som påvirker driften av produktet på en negativ måte;

    På stedet-garantien skal reguleres av og fortolkes i henhold til relevant lovgivning i landet der produktet brukes, og der tjenestene leveres, og alle tvister i forbindelse med på stedet-garantien er underlagt den eksklusive jurisdiksjonen til de kompetente domstolene i jurisdiksjonen.

Sist oppdatert: 1. januar 2022

Oversikt over vanlige spørsmål om EWS-garantien

  • Generelt sett tilbyr Canon det europeiske garantisystemet (EWS) for produkter kjøpt i:

    Belgia, Bulgaria, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Kroatia, Kypros, Latvia, Litauen, Luxembourg, Malta, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike.

    Se de fullstendige vilkårene og betingelsene for denne garantien.

  • Generelt sett er det ingen juridisk grunn til å registrere et produkt hos Canon for garantiformål under EWS. Hvis du registrerer et produkt hos Canon via Canon iD, kan vi sende deg målrettet reklamemateriell og oppdateringer om dine produkter. Noen salgsfremmende garantier kan kreve registrering hos Canon. Det vil i så fall være angitt i de bestemte vilkårene og betingelsene for kampanjen.

  • For land der EWS gjelder, inneholder hver boks som regel et EWS-garantikort. Det kan se slik ut: 

  • Hvis du ønsker en garantireparasjon under det europeiske garantisystemet, vil det alltid være nødvendig at du viser opprinnelig gyldig kjøpsbevis (inkludert den opprinnelige kjøpsdatoen) for produktet det gjelder. I noen tilfeller er det også nødvendig med et garantikort. Se det aktuelle landet for å se spesifikke krav. Salgsfremmende garantitilbud kan være underlagt ytterligere krav. Se de spesifikke vilkårene og betingelsene i eventuelle kampanjetilbud (hvis aktuelt).

  • Generelt sett er det ingen juridisk grunn til å registrere et produkt hos Canon for garantiformål under EWS. Hvis du ønsker en garantireparasjon under det europeiske garantisystemet, vil det alltid være nødvendig at du viser opprinnelig gyldig kjøpsbevis (inkludert den opprinnelige kjøpsdatoen) for produktet det gjelder. I noen tilfeller er det også nødvendig med et garantikort. Dette kravet om kjøpsbevis (inkludert den opprinnelige kjøpsdatoen) gjelder også for produkter som mottas som gave.

  • Generelt sett tilbys det en 24 måneders garanti under det europeiske garantisystemet for Canon-produkter. Det finnes unntak, og det er ofte slik at forhandlere har egne garantiutvidelser. Hvis du er i tvil, kan du se garantiavsnittet på Canons nettside for det aktuelle landet eller nettsiden til forhandleren (hvis forhandleren har garantiutvidelser).

  • Informasjon om den enkelte garanti som tilbys for hvert produkt, er som regel i produktesken. Generelt sett er produkter dekket av en garanti som gjelder for produktets spesifikke salgsregion. Det vil derfor være nødvendig å returnere produkter til den aktuelle regionen for å få en garantireparasjon. Canon tilbyr vanligvis ikke en global garanti med mindre det er spesielt nevnt for spesifikke produkter/regioner.

  • Ja, Canon-produkter er dekket av det europeiske garantisystemet (EWS) uavhengig av hvem som eier produktet. Start- og sluttdatoen for garantien gjelder imidlertid for den opprinnelige kjøpsdatoen og ikke datoen for senere salg. Hvis du ønsker en garantireparasjon under det europeiske garantisystemet (EWS), vil det alltid være nødvendig at du viser opprinnelig gyldig kjøpsbevis (inkludert den opprinnelige kjøpsdatoen) for produktet det gjelder. I noen tilfeller er det også nødvendig med et garantikort. Se det aktuelle landet for å se spesifikke krav.

  • Teknisk sett gjelder Canons garantier bare innenfor regionen der produktet ble solgt. Spesifikke garantidetaljer er inkludert i boksen til produktet. Canon tilbyr vanligvis ikke en global garanti med mindre det er spesielt nevnt for spesifikke produkter/regioner. Vi anbefaler alltid at Canons kunder bør kontakte lokale Canon-representanter for å se hva slags assistanse som er tilgjengelig. I noen tilfeller kan det være nødvendig for deg å betale for eventuelle reparasjoner og forsøke å få dette dekket av Canon senere (dette gjelder bare hvis feilen som ble reparert dekkes av EWS – feil bruk av produktet er for eksempel ekskludert) når du vender tilbake til en region der det europeiske garantisystemet gjelder. Vi anbefaler at du tar vare på eventuell dokumentasjon knyttet til kostnader eller reparasjoner.

Kontaktinformasjon

I tabellen nedenfor ser du landene som tilbyr Canons europeiske garantisystem (EWS – European Warranty System). Du kan se mer informasjon i vilkårene for Canon EWS. Du kan se kontaktinformasjon for hvert land og servicenivået som er tilgjengelig.


Vær oppmerksom på at service på stedet kun er tilgjengelig for kvalifiserte produkter, der det er tilgjengelig.


Land Kontaktinformasjon for kundestøtte
Østerrike Canon Østerrike
Belgia Canon Belgia (nederlandsk)
Canon Belgia (fransk)
Bulgaria Canon Bulgaria
Kypros Canon Kypros
Tsjekkia Canon Tsjekkia
Danmark Canon Danmark
Estland Canon Estland
Finland Canon Finland
Frankrike Canon Frankrike
Tyskland Canon Tyskland
Hellas Canon Hellas
Ungarn Canon Ungarn
Island +354 533 34 11

Beco
Irland Canon Irland
Italia Canon Italia
Latvia Canon Latvia
Litauen Canon Litauen
Luxembourg Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norge Canon Norge
Polen Canon Polen
Portugal Canon Portugal
Romania Canon Romania
Slovakia Canon Slovakia
Slovenia Canon Slovenia
Spania Canon Spania
Sverige Canon Sverige
Sveits Canon Sveits (fransk)
Canon Sveits (tysk)
Nederland Canon Nederland
Storbritannia Canon UK

Modeller som er kvalifisert for Canons På stedet-garanti

Vær oppmerksom på at dersom produktet ditt ikke står oppført nedenfor, er det ikke kvalifisert for På stedet-garanti, men bare verkstedgaranti.


EWS-medlemsland (European Warranty System) der Canons På stedet-garanti er tilgjengelig:


Østerrike Belgia Tsjekkia Danmark Finland
Frankrike Tyskland Ungarn Irland Italia
Luxembourg Nederland Norge Polen Portugal
Sveits Slovakia Spania Sverige Storbritannia

 

Velg en produktserie nedenfor for å gå til de aktuelle modellene


MAXIFY
i-SENSYS enkeltfunksjonsskriver
i-SENSYS multifunksjonsskriver
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Bytte på stedet

MAXIFY-skriver  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Reparasjon på stedet


PIXMA  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS enkeltfunksjonsskriver  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS multifunksjonsskriver  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Vi anbefaler at du forhører deg med de lokale kontaktpersonene for å kontrollere de nøyaktige garantibetingelsene for modellen siden lokale restriksjoner kan gjelde.

Du kan også ha interesse av ...

Kontakt oss

Kontakt oss for å få støtte via telefon eller e-post

Service og reparasjon

Bestill en tjeneste, send et produkt til reparasjon, eller finn ut mer om vår service- og reparasjonsprosess

Resirkulering

Lær mer om Canons resirkuleringsprogram for kassetter

Canon-konto

Registrer produktet ditt, og administrer Canon-kontoen din

Undersøkelse