Kontakt oss

Axis Communications, et selskap i Canon-gruppen, har nå ansvaret for service og støtte til Canon-nettverkskameraer. Ta kontakt med Axis Communications.hvis du trenger hjelp med nettverkskameraet ditt
Hvis du trenger hjelp med eller har spørsmål knyttet til andre forbrukerprodukter, kan kontakte oss via telefon eller ved å bruke e-postskjemaet nedenfor. Før du kontakter oss, kan du gjerne gå til webområdet vårt for kundestøtte Der finner du produktspesifikke drivere, brukerhåndbøker og vanlige spørsmål, produktspesifikk programvare og fastvare og annet nyttig innhold som kan hjelpe deg med å løse problemet ditt.

Kontakt Canon-støtte på telefon


Ring oss på:
23 50 01 43
Tilgjengelig:

Mandag–fredag

08:00 - 20:00

Prisen per samtale er 0.89 NOK + 0.49 NOK per minutt med en fastlinje med Telenor. Prisen kan variere avhengig av telefonleverandøren. Kontakt din telefonleverandør for å få nøyaktige prise.

Det er til god hjelp for oss hvis du har følgende informasjon klar:

Kontakt via e-post


Fyll ut hver av de nummererte delene nedenfor i riktig rekkefølge slik at vi får samlet inn så mye informasjon som mulig.

Felt som er merket med *, må fylles ut.

1. Produktet ditt

50/50

2. Systemet ditt

3. Problemet ditt

50/50
4000/4000

4. Personopplysninger

Ved å sende inn dette skjemaet og oppgi e-postinformasjon, godtar du webområdets vilkår og betingelser og samtykker i at Canons kundestøtte kan kontakte deg via e-post. Hvis du ikke samtykker i dette, kan du bruke alternativet support via telefon.

Vær oppmerksom på at all informasjon i skjemaet ovenfor kun brukes til å løse problemet ditt. Personlig informasjon i skjemaet blir ikke brukt til markedsføring eller til å informere deg om andre produkter og tjenester som kan være av interesse for deg.

Viktig!

Det kan hende at noen Internett-leverandører blokkerer svar i den tro at de er uønsket e-post. Vi anbefaler at du legger til donotreply@support.canon-europe.com i adresseboken for å være sikker på at du mottar svar på forespørselen din.