LØSNINGER
Create and Send
OVERSIKT
Administrer forretningskommunikasjon på en enkel måte
Denne løsningen gjør det mulig for bedrifter å opprette ad-hoc-kommunikasjon via et brukervennlig verktøy for innsending på Internett, før de sender dem fysisk eller digitalt til kunder, fra hvor som helst.
Fordelene ved Create and Send
Create and Send automatiserer de manuelle prosessene med å lage brev og dokumenter, inkludert konvertering av brev og dokumenter til forhåndsdefinerte maler som samsvarer med varemerker og regler. Når de er godkjent, kan brukerne sende kommunikasjon digitalt til kundene ved hjelp av dashbordets samarbeidsfunksjoner.
Du kan også sende dokumenter og brev via programmet Create and Send til et sentralt utskriftsrom eller en leverandør av utskriftstjenester for å skrive ut og sende fysisk.
Relatert programvare
Utforsk andre programvareløsninger som kan hjelpe deg med å øke produktiviteten, effektiviteten og sikkerheten og få fart på den digitale omstillingen din.
Utforsk digitale omstillingstjenester
Finn ut mer
TRENGER DU HJELP?