Oppgraderinger
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
Du vil at utstyret skal være i optimal stand for å oppnå best mulig bildekvalitet. Men det krever arbeid å holde det slik – arbeid som best utføres av faglærte spesialister som bokstavelig talt kjenner utstyret innvendig som utvendig.
EOS-servicene våre tilbyr en omfattende oppsett- og kontrollprosess med full funksjonssjekk og bildeanalyse, som sikrer at kameraene og objektivene opprettholdes innenfor produsentens spesifikasjoner. Test av ytelse/toleranse utføres også for å sikre optimal bildekvalitet og funksjonalitet.
Som forventet utføres alt ved Canons service- og reparasjonssentre, av fullt opplærte spesialister.
Flerpunktskontroll for EOS-kameraet er tilgjengelig i 2 nivåer
• Rengjøring av bildesensoren, speil (hvis aktuelt), fokusskjerm (hvis aktuelt), eksterne LCD-overflater og kamerahus.
• Kontroll av bevegelige deler (knapper, brytere, låser), betjening av tilbehørssko, intern blits, innsetting og fjerning av minnekort, tilkobling av objektiv og fjerning av kamera-/objektivkommunikasjon, bruk av terminaler og kontakter, interne feilmeldinger, tiltrekking av eksterne skruer, videofunksjoner. Eksponering og lukkerhastighet kontrolleres også ved hjelp av en bildekontroll.
• Verifisering av antall kameralukkertider og fastvareversjon. Oppdatering av fastvare hvis det er aktuelt og du blir bedt om det.
Inkluderer alt i standard-service pluss:
• Pikseltilordning for varme eller døde piksler
• AF-justering til standardverdi med et Canon-verktøyobjektiv
Hvis det oppdages en feil med produktet under den ønskede vedlikeholdstjenesten, vil Canons service- og reparasjonssenter kontakte deg enten for å be om en kopi av kjøpskvitteringen for å validere Canon-garantien (hvis den ikke allerede er levert), eller hvis produktet ikke lenger dekkes av Canons garanti, for å diskutere avgiftsbelagte reparasjonsalternativer (dvs. reparasjon til fast pris, reparasjonsgrense eller beregning av tid og kostnader).
Det er ingen reparasjonsgaranti på etterfølgende feil som ikke er identifisert under vedlikeholdstjenesten.
Kamera-serien | EOS-service – standard | EOS-service – premium |
---|---|---|
EOS ###D, EOS ####D | 800 kr | 1000 kr |
EOS ##D, EOS 7D, EOS 7D Mark II | 1000 kr | 1450 kr |
EOS #D | 1450 kr | 1925 kr |
EOS R-systemet | 1450 kr | Ikke tilgjengelig |
EOS M-systemet | Ikke tilgjengelig | Ikke tilgjengelig |
*Alle priser er inkludert mva. Prisene er ekskludert frakt for innsending og retur. Prisene kan endres uten forvarsel. CPS-medlemmer får gratis returfrakt og kan dra nytte av de raske leveringstidene som passer til medlemskapsnivået deres.
Frakttype | Pris |
---|---|
Standardvinkel* | 50 SEK |
*Returfrakt – prisene inkluderer mva. Prisene kan endres uten forvarsel. Det kan hende flere fraktalternativer er tilgjengelig. Kontakt oss for å undersøke (hvis det er aktuelt).
Disse tjenestene er tilgjengelige fra Canons service- og reparasjonssentre – for forespørsler kan du sende en e-post til cps.support@canon.se. Lokale CPS-autoriserte servicepartnere kan tilby tilsvarende eller lignende tjenester.
Klikk for å følge reparasjonsprosessen og finn ditt nærmeste Canon-servicesenter.
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
Hvis du har det travelt, tilbyr vi rengjøring av sensoren mens du venter og raskere service.
Du kan holde utstyr i topp stand, oppgradere mulighetene til historiefortelling eller få det reparert av Canons eksperter.
Medlemmer får tilgang til prioritert CPS-støtte, både lokalt og på store arrangementer, en prioritert tilgang til reparasjonstjeneste og, avhengig av medlemskapsnivået ditt, dekket utlån av reserveutstyr pluss returfrakt og rabatter på vedlikehold. De får også eksklusive medlemstilbud.