Vær oppmerksom på at Axis Communications, et selskap i Canon-gruppen, nå har ansvaret for service og støtte til Canon-nettverkskameraer. Ta kontakt med Axis Communications hvis du trenger hjelp med nettverkskameraet ditt.
Hvis du trenger hjelp med eller har spørsmål knyttet til andre bedriftsprodukter, kan kontakte oss via telefon eller e-postadressen nedenfor.
Før du kontakter oss, kan du gjerne gå til webområdet vårt for kundestøtte. Der finner du produktspesifikke drivere, brukerhåndbøker og vanlige spørsmål, produktspesifikk programvare og fastvare og annet nyttig innhold som kan hjelpe deg med å løse problemet ditt.
Merk at support som ikke er dekket av en serviceavtale vil bli belastet.
![]() |
For generell produktstøtte:
Les informasjonen nedenfor før du ringer oss:
Ring oss på 22 62 94 00*
Mandag–fredag: 08.00–17.00
Hvis du trenger hjelp til å finne serienummeret, kan du gå til siden som viser hvordan du finner serienummeret. *Anrop blir belastet ved lokale priser avhengig av mobil- eller fasttelefonabonnementet og tjenesteleverandøren. Kontakt tjenesteleverandøren for å få nøyaktige priser. |
![]() |
Send oss en e-post til adressen no@support.canon-europe.com
Hvis du tar med opplysningene nedenfor, kan vi hjelpe deg raskere:
|
Støtte for Canon Production Printing (CPP) produkter:
Hvis du trenger støtte for et Canon Production Printing produkt (tidligere Océ-produkt), kan du gå til siden Canon-kontakt CPP. |
Vær oppmerksom på at all informasjon i e-posten bare brukes til å løse problemet ditt. Personlig informasjon blir ikke brukt til markedsføring eller til å informere deg om andre produkter og tjenester som kan være av interesse for deg.
Viktig merknad:
Det kan hende at noen Internett-leverandører (ISP-er) blokkerer svar i den tro at de er uønskede meldinger. Vi anbefaler at du legger til donotreply@support.canon-europe.com i adresseboken for å være sikker på at du mottar svar på forespørselen din.