A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Professional-servicesenter

Hvorfor bruke Canon Professional Service Center?

Canon Professional Service Center (PSC) er servicesentre som eies av Canon. Som produsent av Canon-produkter mener vi at kundene våre fortjener best mulig kundeservice og støtte.

Alle Canon PSC har høyt kvalifiserte teknikere, de nyeste verktøyene og det nyeste utstyret og er toppmoderne anlegg som alle er tilpasset for å levere et bredt spekter av tjenester i hele Canons produktutvalg.

Reparasjon

Du kan avtale en reparasjon for produktet ditt på Canons service- og reparasjonsportal på Internett, hvor du blir veiledet gjennom prosessen med å sende en forespørsel.

Hvis garantiperioden for Canon-produktet ditt har utløpt eller typen feil ikke dekkes av den, tilbyr vi en rekke avgiftsbelagte reparasjonsalternativer (enten reparasjon med fast pris, Makspris eller pristilbud) avhengig av produktene dine.

  • Reparasjon til fastpris: Du vil få oppgitt en fast pris før du sender produktet/produktene til et Canon Professional Service Center. Denne fastprisen inkluderer kostnaden for alle nødvendige reservedeler, arbeid og returfrakt.
  • Makspris: Du kan angi en makspris (dvs. en maksimal reparasjonsavgift) før du sender produktet/produktene til et Canon Professional Service Center. Det er imidlertid en gjeldende minimumsverdi. Dette fungerer som ditt samtykke til at vi kan gå videre med reparasjonen, og du vil ikke motta et pristilbud. Hvis reparasjonen kan utføres til en pris som er lavere enn den angitte maksprisen, blir du bare belastet med det laveste beløpet. En reparasjonsgrense kan føre til raskere reparasjonstid for deg, og reparasjonen vil heller ikke være underlagt et avslagsgebyr (gjelder hvis du ber om et pristilbud)
  • Pristilbud: Du kan be om et pristilbud, noe som innebærer at det blir utført en teknisk diagnostisering når produktet ankommer et Canon Professional Service Center. Deretter får du et tilbud med detaljert informasjon om forventede reparasjonskostnader for produktet/produktene, og du får muligheten til å godta eller avslå tilbudet før reparasjonsarbeidet går i gang. Hvis du avslår tilbudet, kan du bli belastet med et avslagsgebyr for å dekke undersøkelseskostnadene.

Alle våre betalte reparasjonsalternativer er underlagt service- og reparasjonsvilkårene våre.

Tjenester vi tilbyr

Produkter vi dekker

Canon Professional Service Center håndterer en rekke Canon-produkter, for eksempel:

  • Kameraer og objektiver (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokameraer og objektiver (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA-/XF-/ME-serien)
  • Filmobjektiver
  • Pro-skjermer
  • Fjernstyrt PTZ
  • Kikkerter
  • Projektorer
  • Andre produkter (Zoemini, kalkulatorer, presentatører osv.)

Vær oppmerksom på at vi kanskje ikke tilbyr visse tjenester for enkelte produkter, for eksempel hvis reservedeler ikke lenger er tilgjengelige for dem.

Kontaktinformasjon

Besøksadresse: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Veibeskrivelse

Telefon: +46 31 720 34 80 

E-post: psc.service@canon.se

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Åpningstider

Mandag til torsdag: 09.00 - 16.00
Fredag: 09.00 - 15.00

Vilkår for service og reparasjon

Før du sender produktet til et Canon Professional Service Center, må du lese våre vilkår for service og reparasjon.

Du kan også ha interesse av …