Reparasjonsprosess
Reparasjonspriser, -prosess og -skjema. Les reparasjonsprosessen vår før du sender produktet til reparasjon.
Målet vårt er å gi deg den beste og mest effektive servicen når du trenger reparasjoner og service. Derfor har vi nylig gjennomført et program for å modernisere og introdusere nye systemer av høy kvalitet i Canons profesjonelle servicesentre.
Vi er i ferd med å gå over til dette nye systemet, og det kan derfor ta litt lengre tid enn vanlig å få besvart forespørsler. Vi anbefaler at du utsetter sending av produktet under overgangsperioden hvis forespørselen ikke haster.
Vi er forpliktet til å sikre at service- og reparasjonsforespørsler blir fullført så snart som mulig, og vi vil gjerne takke deg for tålmodigheten du viser mens vi jobber oss gjennom denne overgangen.
Kom tilbake til denne siden for å få mer informasjon. Vi setter virkelig pris på din forståelse og ditt samarbeid under overgangsperioden, og vi gjør det vi kan for at denne prosessen skal bli så sømløs som mulig.
Hvis du trenger umiddelbar støtte eller er bekymret for saken din, er støtteteamet vårt alltid tilgjengelig. Ta kontakt med oss.
Canon Professional Service Center (PSC) er servicesentre som eies av Canon. Som produsent av Canon-produkter mener vi at kundene våre fortjener best mulig kundeservice og støtte.
Alle Canon PSC har høyt kvalifiserte teknikere, de nyeste verktøyene og det nyeste utstyret og er toppmoderne anlegg som alle er tilpasset for å levere et bredt spekter av tjenester i hele Canons produktutvalg.
Avhengig av om du representerer en bedrift eller en forbruker, kan du ordne med reparasjon av produktet på følgende måte:
Hvis du er forbruker:
Hvis garantiperioden for Canon-produktet ditt har utløpt eller typen feil ikke dekkes av den, tilbyr vi en rekke avgiftsbelagte reparasjonsalternativer (enten reparasjon med fast pris, reparasjonsgrense eller tids- og pristilbud) avhengig av produktene dine.
Alle våre betalte reparasjonsalternativer er underlagt service- og reparasjonsvilkårene våre.
Reparasjonspriser, -prosess og -skjema. Les reparasjonsprosessen vår før du sender produktet til reparasjon.
Hold utstyret i topp stand med et utvalg av vedlikeholdspakker, inkludert rengjøring, kontroll og justeringer.
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
Hvis du har det travelt, tilbyr vi rengjøring av sensoren mens du venter, og raskere service.
Finn ut mer om Canons resirkuleringsprogram for blekkassetter, som er en gratis, enkel og bærekraftig måte å resirkulere de tomme Canon-kassettene dine på.
Canon Professional Service Center håndterer en rekke Canon-produkter, for eksempel:
Vær oppmerksom på at vi kanskje ikke tilbyr visse tjenester for enkelte produkter, for eksempel hvis reservedeler ikke lenger er tilgjengelige for dem.
Besøksadresse: Krokslätts Fabriker 16, 431 37 Mölndal – Veibeskrivelse
Telefon: +47 23 50 01 43
E-post: psc.service@canon.se
Mandag til torsdag: | 09.00 - 16.00 |
Fredag: | 09.00 - 15.00 |
Før du sender produktet til et Canon Professional Service Center, må du lese våre vilkår for service og reparasjon.
Kontakt oss for å få støtte via telefon eller e-post
Registrer produktet ditt, og administrer Canon iD-kontoen din
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen