Utskriftsabonnement

AUTO-INK DELIVERY

Auto-Ink Delivery er en enkel måte å sikre at du aldri går tom for blekk. Så snart skriveren registrerer at det er lite blekk igjen, vil du automatisk motta en ny høykapasitets blekkpatron.

AUTO-INK DELIVERY

Hva er Auto-Ink Delivery?

Med tjenesten for etterfylling av blekk legges det automatisk inn en bestilling for deg når skriveren begynner å gå tom for blekk. Registrer deg gratis, så sender vi deg automatisk nytt blekk til rett tid.

Lær mer om Canon Auto-Ink Delivery-tjenesten, inkludert hvordan det fungerer og hvordan du kan dra nytte av det.

Canon Camera

Fordeler

Auto-Ink Delivery, som er en kostnadsfri tjeneste, passer fint inn i de travle rutinene dine, slik at du sparer tid når du bestiller blekk.
Auto-Ink Delivery

Gratis medlemskap

Blekkpåfyllingstjenesten vår er gratis å bli med i. Det betyr at du automatisk får blekk tilsendt når det er lite blekk i skriveren.

Blekk sendes automatisk når det er lite igjen

Du trenger ikke bekymre deg for å gå tom for blekk. Når skriveren registrerer at det er lite blekk igjen, opprettes en ny bestilling for deg.

Auto-Ink Delivery
Auto-Ink Delivery

Avbestill når som helst

Du kan avbestille når som helst.

PROSESS

Slik fungerer det

Se nærmere på hvordan Canon Auto-Ink Delivery fungerer, slik at du aldri går tom for blekk igjen.

Trinn 1

Sjekk skriverens kompatibilitet her, og registrer deg for Auto-Ink Delivery kostnadsfritt.

Trinn 2

Sørg for at skriveren er koblet til Internett. Dette gjør det mulig for skriveren å overvåke blekknivåene og automatisk legge inn en bestilling når du begynner å gå tom.

Trinn 3

Få blekket levert rett på døren, slik at du aldri går tom for blekk. I tillegg får du gratis standardlevering på bestillinger over 300,- NOK.

Why choose genuine Canon toner Cartridges

Vårt beste utvalg av skrivere som er kompatible med Auto-Ink Delivery

Finn ut mer om Canon Auto-Ink Delivery-kompatible skrivere, som er utviklet for å registrere når det er lite blekk i skriveren, og legge inn en bestilling for deg.

FAQs

  • Hva er fordelene med Auto-Ink Delivery?

    Det er en problemfri måte å sørge for at du aldri går tom for blekk på. Det gjør også at du aldri bestiller for mye og aldri bestiller feil blekk ved en feiltakelse. Så snart skriveren registrerer at det er lite blekk igjen, får du automatisk nytt, med gratis standardlevering på alle bestillinger over 300,- NOK. Det er gratis å registrere seg og enkelt å avbestille når som helst.

  • Hvordan vet jeg hvilke skrivere som er kompatible med tjenesten?

    Det vises tydelig på produktsiden om skriveren er kompatibel med Auto-Ink Delivery. Hvis du allerede har en Canon-skriver og vil sjekke om den er kompatibel med Auto-Ink Delivery, kan du klikke her.

  • Hvordan registrerer jeg meg for Auto-Ink Delivery for skriveren?

    Så lenge du har en Auto-Ink Delivery-kompatibel skriver, kan du registrere deg når som helst her. Hvis du er i ferd med å kjøpe en Auto-Ink-kompatibel skriver, kan du også registrere deg som en del av betalingsprosessen. Når du har valgt en skriver, klikker du på avmerkingsboksen (på produktinformasjonssiden) for å registrere deg for tjenesten. Legg skriveren i handlekurven, og fullfør betalingsprosessen.

  • Hvordan aktiverer jeg denne tjenesten når jeg registrerer meg?

    Når skriveren er installert, klikker du her for å åpne aktiveringssiden og følger trinnene. Dette gjør at du kan aktivere Auto-Ink Delivery, og du vil også motta instruksjoner via e-post.

  • Er det en avgift knyttet til Auto-Ink Delivery?

    Nei. Det er gratis å registrere seg for Auto-Ink Delivery. Du blir bare belastet for nytt blekk og gjeldende leveringsgebyrer når bestillingen er sendt. Du vil ikke bli belastet for leveringkostnader hvis bestillingen din er på 300,- NOK eller mer.

  • Hvor mye betaler jeg for blekkbestillingen min?

    Du finner de individuelle blekkprisene på store.canon.no på produktsidene for blekk. Når blekket sendes, vil du bli belastet prisen på det spesifikke blekket som vises på nettstedet på det aktuelle tidspunktet. Du vil også motta en e-post når bestillingen legges inn. Her vil du tydelig se prisen.

  • Hva er en automatisk erstatning, og hvordan kan jeg endre denne innstillingen?

    Automatisk erstatning er en innstilling som gjør at vi kan sende deg et alternativt kompatibelt blekk hvis det valgte blekket ikke er på lager ved neste bestilling. Når denne innstillingen er slått på, betyr det at du aldri kommer til å være uten blekk. Hvis du vil endre innstillingene for automatisk erstatning, logger du på Canon ID-kontoen din. Klikk på Abonnement. En rullegardinmeny vises. Klikk på Innstillinger. Øverst på siden ser du Tillat erstatninger. Når den grønne linjen vises, betyr det at du har aktivert alternativet. For å slå av alternativet trykker du på knappen. Den vises i grått. Dette betyr at alternativet nå er slått av.

  • Hva er patronens kapasitetsstørrelse, og hvordan kan jeg bytte den?

    Noen av blekkpatronene våre leveres i tre forskjellige størrelser: Standard, XL og XXL. Som standard vil vi alltid sende deg blekkpatroner med høyest kapasitet, siden de gir mest for pengene, men du kan velge størrelsen du ønsker å motta. Hvis du vil endre valgene dine, må du være logget på Canon ID-kontoen din. Klikk på Abonnement. En rullegardinmeny vises. Klikk på Innstillinger. Øverst på siden ser du teksten Standard blekkstørrelse med en blå prikk ved siden av den valgte patronstørrelsen. Hvis du ønsker en annen størrelse, klikker du bare på den du ønsker.

  • Hvorfor må skriveren være koblet til Internett?

    Skriveren må være koblet til Internett for at skriveren skal kunne overvåke blekknivået og kommunisere med oss når det er lite blekk igjen.

  • Hvordan vet skriveren at det er lite blekk igjen?

    Alle kompatible skrivere har en standardinnstilling basert på den gjenværende blekkprosenten. Hvilket blekknivå som anses som lavt blekknivå, varierer avhengig av den bestemte modellen.

  • Hva skjer hvis blekket ikke finnes på lager?

    Hvis blekket du har valgt, ikke er på lager, sender vi deg et annet kompatibelt produkt. Kontroller at du har slått på Automatisk erstatning, slik at vi vet at du gjør dette. Hvis det kompatible alternativet også er utsolgt, sjekker vi tilgjengeligheten hver dag frem til tre dager før din neste abonnementsbestilling. Hvis vi ikke har fått produktene tilbake på lager igjen, vil vi kansellere den gjenværende bestillingen og behandle den neste abonnementsbestillingen din.

  • Hvordan kan jeg avbryte tjenesten?

    Det er enkelt. Logg på Canon-kontoen din, og klikk på Abonnement. Deretter velger du abonnementet ditt og klikker på Innstillinger. Bla nedover siden, og klikk på knappen Avbryt abonnement.

  • Hvordan kan jeg endre bestillingen for å legge til flere elementer for å få gratis levering?

    For å være kvalifisert for gratis levering må bestillingen være på 300,- NOK eller mer. Hvis du vil endre bestillingen, må du kontrollere at du er logget på Canon ID-kontoen din. Når du kommer til Min konto, klikker du på Abonnement og klikker på Vis/rediger abonnement ved siden av abonnementet du ønsker å endre. Klikk på Vis/rediger bestilling til høyre. Du kommer til en side som heter Kommende levering. Klikk på Rediger bestilling for å gjøre endringer i abonnementet. Vær oppmerksom på at du bare kan endre bestillingen din opptil 48 timer før bestillingen skal sendes. Nøyaktig klokkeslett og dato vises under fanen Abonnement.

  • AUTO-INK DELIVERY

    Registrer deg nå

    Vil du slippe å bekymre deg for å gå tom for blekk? Registrer deg for Canon Auto-Ink Delivery-tjenesten for å motta blekk når det begynner å bli lite blekk i skriveren.

    Relaterte abonnement

    • Gjenta og lagre

      Spar 5 % når du legger inn gjentatte bestillinger på blekk eller toner.

    • PIXMA Print Plan

      Velg et skreddersydd utskriftsabonnement for deg der du betaler en fast månedlig pris basert på utskriftsbruken, og få blekk levert når du begynner å gå tom.