Større trygghet med vår tre års garantikampanje

Kjøp en av våre utvalgte skannere og skrivere i seriene MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER og imageFORMULA mellom 1. mars 2016 og 31. desember 2018. Større trygghet med vår tre års garantikampanje.

Krev nå >

Kvalifiserte produkter

Vanlige spørsmål

Hvordan vil jeg vite at kravet mitt er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Når du har registrert deg for en Canon-kampanje elektronisk, vil du få tilsendt en bekreftelse av søknaden via e-post som inneholder både referansenummeret og personlige påloggingsdetaljer til et webområde hvor du kan sjekke statusen for kravet. Hvis du har registrert feil informasjon, vil dette vises på denne siden og du vil også få en e-post som forteller deg at ytterligere informasjon er nødvendig. Den raskeste måten å gi oss eventuell manglende informasjon på er å logge på denne nettsiden og oppdatere informasjonen din.

Hvilke formater kan brukes for opplasting av dokumenter som del av registreringsprosessen og er det noen størrelsesbegrensninger?

Merk! Filen kan ikke være større enn 4 MB. Du kan bare laste opp JPG, TIF og PDF.

Jeg har bestilt et Canon-produkt innenfor datoene som er angitt for kampanjen, men det ankommer eller leveres av forhandleren etter de gyldige kampanjedatoene. Kan jeg fortsatt søke på denne kampanjen?

Ta vare på ordrebekreftelsen du har (som er innenfor kampanjeperioden) og send den sammen med fakturaen når du fyller ut søknaden. Vi tillater en overgangsperiode på én måned etter siste tillatte kjøpsdato, slik at du får sendt inn dokumentene.

Jeg var ikke klar over denne kampanjen og jeg kjøpte et produkt noen uker før/etter de spesifikke kampanjedatoene. Kan Canon gjøre et unntak og godkjenne kjøpet som et kampanjekjøp?

Vi beklager for at du har opplevd dette, men du kan bare søke på kampanjen hvis produktet ditt ble kjøpt i tidsrommet som er oppgitt i vilkårene.

Hvilke transaksjoner/produkter er utelatt fra denne kampanjen?

Begrensningene beskrives i vilkårene. I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke er en del av kampanjen – se en fullstendig liste over kampanjeprodukter HER
2. Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (for eksempel, inkludert, men ikke begrenset til, parallelle eller "grå" produkter)

På kravskjemaet på nettet, hva menes med «betalingsalternativ»?

Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.

Hvor er produktets serienummer?

Du finner serienummeret ved å GÅ TIL KOBLINGEN Hvor finner du serienummeret HER. Den viser deg hvor det er for gjeldende produkt(er). Serienummeret er IKKE det samme som EAN/strekkode. Bildet nedenfor viser EAN/strekkoden, denne finner du vanligvis på siden av produktesken. Dette er IKKE serienummeret til produktet som du skal sende inn for at kravet ditt skal bli godkjent. Serienummeret finner du på selve produktet. Se denne veiledningen for hjelp til å finne serienummeret.

Hvorfor klarer jeg ikke å logge på nettstedet med sporingskoden min?

Påloggingen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver det inn nøyaktig (med store/små bokstaver).

For følgende problemer når du prøver å registrere deg på nettet:
– Jeg har prøvd å registrere meg over lengre tid, men den lar meg ikke gjøre det
– Jeg får stadig en Ikke godkjent-melding
– Jeg har prøvd å sende inn skjemaet på nytt, men det fungerer ikke.
I de FLESTE tilfeller er dette på grunn av enheten du bruker for å åpne nettstedet, f.eks. en mobil/smarttelefon, Apple Mac eller annen enhet, det er ikke noe galt med nettstedet. Du må ta kontakt med produsenten av produktet du bruker for råd i disse tilfellene. Hvis de ovennevnte vanlige spørsmålene ikke gir deg svaret du trenger, kan du sende en e-post til e-postadressen nedenfor, eller hvis forespørselen haster, kan du ringe oss på følgende nummer +47 23 50 01 43 eller besøke Canons supportside.

Hva om jeg ikke kan registrere kravet på Internett?

Hvis du ikke kan bruke elektronisk registrering og skjema, kontakter du Canons kundestøtte på følgende nummer +47 23 50 01 43 for å bestille papirutgaven av registreringsskjemaet.

Hvilke forhandlere deltar i denne kampanjen? Hvor kan jeg kjøpe kampanjeprodukter?

Se din lokale butikk på koblingen: http://www.canon.no/where_to_buy/for_work/.

Hva er de ulike nivåene av garantitjenester?

Gå tilbake til hovedsiden:
Hvis et produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, må produktet returneres til et verksted som er godkjent av Canon, hvor produktet vil repareres gratis av Canon-autoriserte teknikere. Produktet vil bli returnert til deg når reparasjonen er fullført.


På stedet:
Hvis et kvalifisert produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, vil det ytes service i samsvar med garantien på stedet på en av følgende måter:

  • Reparasjon på stedet (fra tekniker)
  • Bytte på stedet (via bud)

Klikk her for å se ytterligere informasjon om de ulike garantitjenestene og for fullstendige vilkår og betingelser for garanti.

Hvordan får jeg garantitjenester for kampanjen?

Hvis du trenger å få utvidet og/eller oppgradert garantitjenester levert via denne kampanjen når kravet er validert, kan du kontakte din lokale Canon-kundestøtte og være klar til å:


a.    oppgi fullstendig modellnavn og serienummer* for enheten/skriveren
b.    bekrefte operativsystemet installert på datamaskinen hvis aktuelt
c.    bekrefte adressen til enheten/skriveren, samt kontaktinformasjonen og e-postadressen din
.    Fremvise dokumentasjon på kjøp av produktet og aktivering av kampanjegarantien, som pr. e-bekreftelsen sendt til deg etter den elektroniske garantiregistreringen.
e-post    oppgi en klar feilbeskrivelse, og utfør alle feilsøkinger når du blir bedt om det
f. overholde enhver rimelig instruksjon fra kundestøtte, slik at du mottar garantitjeneste

*Klikk her hvis du ønsker å få hjelp til å finne serienummeret.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion