Hero
alt text goes here

TRE ÅRS GARANTI*

Større trygghet med vårt tilbud om tre års garanti

*Gjelder for de kvalifiserte produktene som er oppført nedenfor

*Underlagt vilkår og betingelser

Registrer deg for vår tre års garanti

Kjøp en av de utvalgte skannerne og skriverne våre i seriene MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER og imageFORMULA, så får du større trygghet med vår tre års garantikampanje.

KREV NÅ

*Underlagt vilkår og betingelser

Kvalifiserte produkter

Kjøp en av de utvalgte skannerne og skriverne våre i seriene MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER og imageFORMULA, så får du større trygghet med vår tre års garantikampanje.

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

imageRUNNER

Vanlige spørsmål

Hvordan vil jeg vite at kravet mitt er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Når du har registrert deg for et Canon-garantitilbud på Internett, får du tilsendt en bekreftelse av søknaden via e-post. Bekreftelsen inneholder både referansenummeret og personlige påloggingsdetaljer til et webområde hvor du kan sjekke statusen for kravet. Hvis du har registrert feil informasjon, vil dette vises på denne siden og du vil også få en e-post som forteller deg at ytterligere informasjon er nødvendig. Den raskeste måten å gi oss eventuell manglende informasjon på er å logge på denne nettsiden og oppdatere informasjonen din.

Hvilke formater kan brukes for opplasting av dokumenter som del av registreringsprosessen og er det noen størrelsesbegrensninger?

Merk! Filen kan ikke være større enn 4 MB. Du kan bare laste opp JPG, TIF og PDF.

Hvilke transaksjoner/produkter er utelatt fra denne kampanjen?

Begrensningene beskrives i vilkårene. I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke inngår i kampanjen. Se HER for en fullstendig liste over kvalifiserte produkter
2. Produkt som er kjøpt utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (for eksempel, inkludert, men ikke begrenset til, parallelle eller "grå" produkter)

På kravskjemaet på nettet, hva menes med «betalingsalternativ»?

Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.

Hvor er produktets serienummer?

Du finner serienummeret ved å gå til koblingen Hvor finner du serienummeret HER. Den viser deg hvor det er for gjeldende produkt(er). Serienummeret er IKKE det samme som EAN/strekkode. Bildet nedenfor viser EAN/strekkoden, denne finner du vanligvis på siden av produktesken. Dette er IKKE serienummeret til produktet som du skal sende inn for at kravet ditt skal bli godkjent. Serienummeret finner du på selve produktet. Se veiledningen for å få hjelp til å finne serienummeret HER.

Hvorfor klarer jeg ikke å logge på nettstedet med sporingskoden min?

Påloggingen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver det inn nøyaktig (med store/små bokstaver).

For følgende problemer når du prøver å registrere deg på nettet:
– Jeg har prøvd å registrere meg over lengre tid, men den lar meg ikke gjøre det
– Jeg får stadig en Ikke godkjent-melding
– Jeg har prøvd å sende inn skjemaet på nytt, men det fungerer ikke.
I de FLESTE tilfeller er dette på grunn av enheten du bruker for å åpne nettstedet, f.eks. en mobil/smarttelefon, Apple Mac eller annen enhet, det er ikke noe galt med nettstedet. Du må ta kontakt med produsenten av produktet du bruker for råd i disse tilfellene. Hvis de ovennevnte vanlige spørsmålene ikke gir deg svaret du trenger, kan du sende en e-post til e-postadressen nedenfor, eller hvis forespørselen haster, kan du ringe oss på følgende nummer +47 23 50 01 43 eller besøke Canons supportside.

Hva om jeg ikke kan registrere kravet på Internett?

Hvis du ikke kan bruke elektronisk registrering og skjema, kontakter du Canons kundestøtte på følgende nummer +47 23 50 01 43 for å bestille papirutgaven av registreringsskjemaet.

Hva er de ulike nivåene av garantitjenester?

Gå tilbake til hovedsiden:
Hvis et produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, må produktet returneres til et verksted som er godkjent av Canon, hvor produktet vil repareres gratis av Canon-autoriserte teknikere. Produktet vil bli returnert til deg når reparasjonen er fullført.


På stedet:
Hvis et kvalifisert produkt utvikler en produksjonsfeil i garantiperioden, vil det ytes service i samsvar med garantien på stedet på en av følgende måter:

  • Reparasjon på stedet (fra tekniker)
  • Bytte på stedet (via bud)

Klikk her for å se ytterligere informasjon om de ulike garantitjenestene og for fullstendige vilkår og betingelser for garanti.

Hvordan får jeg garantitjenester for kampanjen?

Hvis du trenger å få utvidet og/eller oppgradert garantitjenester levert via denne kampanjen når kravet er validert, kan du kontakte din lokale Canon-kundestøtte og være klar til å


a. oppgi fullstendig modellnavn og serienummer* for enheten/skriveren
b. bekrefte operativsystemet installert på datamaskinen hvis aktuelt
c. bekrefte adressen til enheten/skriveren, samt kontaktinformasjonen og e-postadressen din
. oppgi dokumentasjon på kjøp av produktet og aktivering av garantitilbudet, på samme måte som i bekreftelsen sendt til deg via e-post etter garantiregistreringen(e) på Internett
e-post oppgi en klar feilbeskrivelse, og utfør alle feilsøkinger når du blir bedt om det
f. overholde enhver rimelig instruksjon fra kundestøtte, slik at du mottar garantitjeneste

*Klikk her hvis du ønsker å få hjelp til å finne serienummeret.


Registrer deg for vår tre års garanti

Kjøp en av de utvalgte skannerne og skriverne våre i seriene MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER og imageFORMULA, så får du større trygghet med vår tre års garantikampanje.

KREV NÅ

*Underlagt vilkår og betingelser

  • Canon
  • Office Printers Scanners Promotion