Få en belønning ved kjøp av kompatible objektiver*

*Gjelder for de valgte produktene som er oppført nedenfor

Kjøp hvilket som helst av de utvalgte kameraene, og kombiner det med objektivet du trenger for å ta det perfekte bildet.

Tilbud

Registrer både det utvalgte kameraet og objektivet i løpet av kampanjeperioden, og motta opptil kr. 4.800

Underlagt vilkår og betingelser

Sjekk kompatibilitet før du kjøper

Utvalgte EOS-kameraer

Utvalgte Cinema EOS-videokameraer

Utvalgte Cinema-objektiver

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 4.600,- tilbakebetaling

kr. 4.600,- tilbakebetaling

Utvalgte EF-objektiver

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 200,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 200,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 5.100,- tilbakebetaling

kr. 5.500,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 7.400,- tilbakebetaling

kr. 5.500,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 7.400,- tilbakebetaling

kr. 7.400,- tilbakebetaling

kr. 9.200,- tilbakebetaling

kr. 9.200,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 2.800,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 1,200,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 200,- tilbakebetaling

kr. 100,- tilbakebetaling

kr. 1.200,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 1.800,- tilbakebetaling

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 1.800,- tilbakebetaling

kr. 1.800,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 1.400,- tilbakebetaling

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 2.300,- tilbakebetaling

kr. 8300,- tilbakebetaling

kr. 9200,- tilbakebetaling

Utvalgte RF-objektiver

kr. 1800,- tilbakebetaling

kr. 3000,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 2300,- tilbakebetaling

Utvalgte EF-S-objektiver

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 300,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 300,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 300,- tilbakebetaling

kr. 700,- tilbakebetaling

kr. 200,-
tilbakebetaling

kr. 900,- tilbakebetaling

kr. 100,- tilbakebetaling

kr. 600,- tilbakebetaling

kr. 200,-
tilbakebetaling

Utvalgte Canon EF-M-objektiver og tilbehør

kr. 600,-
tilbakebetaling

kr. 500,-
tilbakebetaling

kr. 400,-
tilbakebetaling

kr. 100,-
tilbakebetaling

kr. 100,-
tilbakebetaling

kr. 500,- tilbakebetaling

kr. 400,-
tilbakebetaling

kr. 300,-
tilbakebetaling

kr. 500,-
tilbakebetaling

kr. 700,-
tilbakebetaling

Vanlige spørsmål

Spm: Når vil jeg motta tilbakebetalingen?

Canon vil forsøke å utstede en bankoverføring innen 28 dager etter mottak av et gyldig cashbackkrav, IKKE innen 28 dager fra kjøpsdato. Hvis refusjonskravet har manglende eller feil informasjon, vil dette også forlenge prosessen da bankoverføringen vil finne sted 28 dager etter at all korrekt informasjon er mottatt. Merk at vi ikke kan holdes ansvarlig for forhandlere/selgere som gir kundene feil informasjon om at kunden vil motta betalingen 28 dager etter kjøpsdato.


Spm: Hvordan vil jeg vite at kravet mitt er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Etter at du har registrert deg på nettet på en Canon cashbackkampanje, vil du motta en e-post som bekrefter søknaden din og som inneholder både referansenummeret ditt og dine personlige innloggingsdetaljer for en nettside hvor du kan sjekke statusen på kravet ditt og fremdriften for betalingen. Hvis du har registrert feil informasjon, vil dette vises på denne siden og du vil også få en e-post som forteller deg at ytterligere informasjon er nødvendig. Den raskeste måten å gi oss eventuell manglende informasjon på er å logge på denne nettsiden og oppdatere informasjonen din.


Spm: Hvilke formater kan brukes for opplasting av dokumenter som del av registreringsprosessen og er det noen størrelsesbegrensninger?

Merk! Filen kan ikke være større enn 4 MB. Du kan bare laste opp JPG, TIF og PDF.


Spm: Hvordan vet jeg når betalingen blir fullført?


Når kravet ditt er godkjent, vil vi sette i gang betalingsprosessen, og du vil motta en e-post hvor vi informerer deg om forventet dato for når betalingen til bankkontoen du har oppgitt, vil utføres.


Spm: Hvordan vil betalingen vises på min kontoutskrift?


Merk at betalinger fra refusjonskampanjer vil gjøres i navnet på salgskampanjen, så kontoutskriften vil mest sannsynlig vise dette navnet og ikke Canon.


Spm: Jeg betalte for produktet med et kredittkort, så hvorfor kan ikke betalingen min bare refunderes tilbake til samme kredittkort?


Canons tilbakebetalinger kan for øyeblikket bare gjøres via bankoverføring fra banken vår til det personlige bankkontonummeret du oppga ved registrering.


Spm: Hva gjør jeg hvis noe av min registrerte bankkontoinformasjon er endret siden første registrering for en Canon tilbakebetalingskampanje, og jeg ønsker å oppdatere denne informasjonen?


Du kan når som helst oppdatere bankkontoinformasjonen din via kundesporingssystemet på nett ved å bruke påloggingsdetaljene dine. Dette er den tryggeste måten å oppdatere informasjonen på. Merk at hvis det er nært opptil utbetalingsdatoen din, bør du også ta kontakt med oss på telefon for å informere oss om at du skal oppdatere informasjonen slik at betalingen ikke sendes til det gamle kontonummeret vi har registrert på deg.


Spm: Hvordan kan dere forsikre meg om at det er trygt for meg å oppgi mine bankkontoopplysninger på Internett som del av en Canon tilbakebetalingskampanje?


Nettstedet vårt er beskyttet av RapidSSL.


Spm: Hva er SSL?


SSL (Secure Sockets Layer) er en protokoll for datakryptering på internett som hjelper nettsidebrukere kontrollere hvem som eier et nettsted. SSL er mest brukt for å beskytte kommunikasjon mellom nettlesere og servere. Den blir imidlertid stadig mer brukt for kommunikasjon mellom servere og for nettbaserte applikasjoner.


Spm: Hvordan kan besøkende på et webområde vite at nettstedet er beskyttet av SSL?


Når en nettleser kobler seg til en sikker side, henter den sidens SSL-sertifikat og kontrollerer om det er utløpt, at det er utgitt av en sertifikatautoritet som nettleseren stoler på og at det brukes av nettstedet som det er utstedt til. Hvis sertifikatet ikke innfrir alle disse kravene, vil nettleseren vise en advarsel til sluttbrukeren. Hvis sertifikatet innfrir kravene, har moderne nettlesere en rekke sikkerhetsindikatorer som kan indikere om SSL er aktivert.
•    Begynnelsen av URL- eller Internett-adressen endres fra http:// to https://
•    En hengelås i nettleservinduet endres fra åpen til låst
•    Adresselinjen blir grønn og viser navnet på webområdets eier ved tilkobling til en webområde som er beskyttet av et SSL-sertifikat med utvidet validering
I tillegg kan et merke som RapidSSL-webområdemerket brukes på sider på et trygt webområde.


Spm: Jeg har bestilt et Canon-produkt innen de angitte datoene for kampanjen, men produktet vil ikke ankomme / bli levert av forhandleren før etter at de gyldige kampanjedatoene er utløpt – kan jeg fremdeles søke på denne tilbakebetalingskampanjen?

Ta vare på ordrebekreftelsen du har (som er innenfor kampanjeperioden) og send den sammen med fakturaen når du fyller ut søknaden. Vi tillater en overgangsperiode på én måned etter siste tillatte kjøpsdato, slik at du får sendt inn dokumentene.


Spm: Jeg var ikke klar over denne kampanjen, og jeg kjøpte et produkt noen uker før/etter de spesifikke kampanjedatoene. Kan Canon gjøre et unntak og gi meg refusjon for mitt kjøp?

Vi beklager for at du har opplevd dette, men du kan bare søke på kampanjen hvis produktet ditt ble kjøpt i tidsrommet som er oppgitt i vilkårene.


Spm: Hva anses som akseptert kjøpsbevis?

For kjøp i fysisk butikk krever Canon en kopi av kvitteringen som viser betalingen og den nødvendige serienummerinformasjonen for produktet
For kjøp i nettbutikk krever Canon en kopi av betalingsbekreftelsen for bestillingen og den nødvendige serienummerinformasjonen for produktet, samt informasjon om butikken og produktet.


Spm: Hvilke transaksjoner/produkter er ikke inkludert i denne tilbakebetalingskampanjen?

Begrensningene beskrives i vilkårene. I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1.Produkter som ikke inngår i kampanjen (se HER for fullstendig liste over produkter i kampanjen)
2.Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3.Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (for eksempel, inkludert, men ikke begrenset til, parallelle eller "grå" produkter)
 

Spm: Hva menes med betalingsmåte i det elektroniske kravskjemaet?

Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.
 

Spm: Hvor er produktets serienummer?

GÅ TIL DENNE KOBLINGEN for å se hvor serienummeret befinner seg på ditt produkt[http://www.canon.no/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Serienummeret er IKKE det samme som EAN/strekkode. Bildet nedenfor viser EAN/strekkoden, denne finner du vanligvis på siden av produktesken. Dette er IKKE serienummeret til produktet som du skal sende inn for at kravet ditt skal bli godkjent. Serienummeret finner du på selve produktet. Se denne veiledningen for hjelp til å finne serienummeret.


faq.jpg

Spm: Hvorfor kan jeg ikke logge på webområdet med sporingskoden?

Merk at påloggingen skiller mellom store og små bokstaver, så pass på å skrive koden nøyaktig (med store/små bokstaver).

 
For følgende problemer når du prøver å registrere deg på nettet:
– Jeg har forsøkt å registrere meg over lengre tid, men den lar meg ikke gjøre det
– Jeg får stadig meldingen «ikke autorisert»
– Jeg har prøvd å sende inn skjemaet på nytt, men det fungerer ikke.

I de FLESTE tilfeller er dette på grunn av enheten du bruker for å åpne nettstedet, f.eks. en mobil/smarttelefon, Apple Mac eller annen enhet, det er ikke noe galt med nettstedet. Du må ta kontakt med produsenten av produktet du bruker for råd i disse tilfellene. Hvis de ovennevnte vanlige spørsmålene ikke gir deg svaret du trenger, kan du sende en e-post til e-postadressen nedenfor, eller hvis forespørselen haster, kan du ringe oss på følgende nummer +47 23 50 01 43 eller besøke Canons supportside.


Spm: Hvorfor ble ikke e-postadressen min gjenkjent da jeg registrerte objektivet for tilbakebetaling?

Du må bruke SAMME e-postadresse for registrering av kameraet og eventuelle objektiver kjøpt fra kampanjelisten.
Kjøpet vil da gjenkjennes og kobles til kjøpet av objektivet.

Spm: Må jeg betale skatt eller kan jeg kreve tilbake MVA på tilbakebetaling?

Deltakere skal ene og alene være ansvarlig for betaling av eventuell skatt som de ifølge loven må betale, og Canon skal ikke være ansvarlig eller forpliktet overfor deltakerne for noe skade, tap eller utgifter som deltakerne pådrar seg som følge av manglende eller for sen betaling av eventuell skatt.
Canon kan i tillegg ikke gi råd om eventuelle prosedyrer for tilbakebetaling av skatt. Ta kontakt med dine lokale skattemyndigheter for råd.


Spm: Hvorfor tar banken min et gebyr for å overføre tilbakebetalingen min?

Canon overfører det nøyaktige tilbakebetalingsbeløpet i lokal valuta som oppgitt, men Canon kan ikke holdes ansvarlig for påløpende bankkostnader. Hvis mottakerens bank krever ekstragebyr/provisjon for tilbakebetalingen, må dette dekkes av forbrukeren.


Spm: Hva om jeg ikke kan registrere tilbakebetaling på Internett?

Hvis du ikke kan bruke elektronisk registrering og skjema på canon.no/lens-promo, kontakter du Canons kundestøtte på følgende nummer +47 23 50 01 43 for å bestille papirutgaven av registreringsskjemaet.


Spm: Hvilke forhandlere deltar i denne kampanjen? Hvor kan jeg kjøpe et kamera?

Se delen vår om forhandlere.

VILKÅR OG BETINGELSER

Du finner alle vilkår og betingelser her.