RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

FÅ EN BELØNNING FOR KOMPATIBLE OBJEKTIVER*

Lens Reward-kampanjen ble avsluttet 1. April 2021.

Hvis du kjøpte et kvalifisert kamera før 1. April 2021, kan du likevel få pengene tilbake ved å kjøpe et av de oppførte objektivene.

Overvåk kravet ditt

*Underlagt vilkår og betingelser

Slik gjør du krav på tilbakebetalingen

step01 step01

Trinn 1

Kjøp et kvalifisert kamera før 1. April 2021.

Step 02 Step 02

Trinn 2

Kjøp et utvalgt objektiv i den kvalifiserende kjøpsperioden: 3 måneder for EF-objektiver og 12 måneder for RF-objektiver fra kjøpsdatoen for kameraet.

Step 04 Step 04

Trinn 4

Få tilbakebetalingen din innen 28 dager etter at kravet ditt er godkjent.

Utvalgte EF-objektiver

Kvalifiseringsperiode for kjøp på 3 måneder

Utvalgte RF-objektiver

Forlenget kvalifiseringsperiode for kjøp på 12 måneder

Krev tilbakebetaling på opptil tre RF-objektiver per kamera

Vanlige spørsmål

Betaling:

Spm: Når vil jeg motta tilbakebetalingen?

Vi tar sikte på å utstede en bankoverføring innen 28 dager etter mottak av et gyldig tilbakebetalingskrav med medfølgende dokumentasjon. Når kravet er godkjent, mottar du en e-post som bekrefter at du ikke trenger ytterligere dokumentasjon, og kravet blir behandlet innen 28 dager. Du kan kontrollere kravet ditt her når som helst, med kravsporingsfunksjonen vår, ved hjelp av kravreferansenummeret ditt (nummeret øverst til høyre i bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post da du sendte inn kravet).

Spm.: Hvordan kan jeg vite om kravet er forsinket på grunn av feil eller manglende informasjon?

Det finnes to alternativer: 
  1. Du kan kontrollere statusen på kravet ditt her ved å angi kravreferansenummeret ditt (nummeret øverst til høyre i bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post da du sendte inn kravet).
  2. Hvis du vil ha mer detaljert informasjon, eller hvis det er et problem med kravet ditt, kan du klikke her og bruke de personlige påloggingsopplysningene dine som ble sendt til deg tidligere via e-post da vi mottok kravet. 

Spm: Hvordan vil betalingen vises på kontoutskriften min?

Tilbakebetalinger utføres av leverandøren vår, og betalinger refereres alltid til som «Canon». Se etter denne referansen i bankkontoen din.

Spørsmål: Hvorfor krever banken min overføringsgebyrer?

Vi overfører det nøyaktige tilbakebetalingsbeløpet i lokal valuta, og vi prøver å bruke lokale banker der det er mulig, for å unngå mottakerkostnader. Canon kan imidlertid ikke holdes ansvarlig for ekstra kostnader som kreves av banken din, og du må kontakte dem selv hvis dette skjer.

Spm: Hvordan vet jeg når betalingen blir fullført?

Når kravet er godkjent, ordner vi tilbakebetalingen, og du mottar en e-post med informasjon om at pengene er på kontoen din. Du kan kontrollere statusen på kravet ditt her ved å angi kravreferansenummeret ditt.

Spm: Jeg betalte for produktet med et kredittkort, så hvorfor kan ikke betalingen min bare refunderes tilbake til samme kredittkort?

Canons tilbakebetalinger kan bare gjøres via bankoverføring fra banken vår til det personlige bankkontonummeret du oppga ved registrering.

Spm: Må jeg betale skatt eller kan jeg kreve tilbake MVA på tilbakebetaling?

Du er ene og alene ansvarlig for å betale eventuelle skatter som kreves etter loven. Canon kan ikke gi råd om eventuelle prosedyrer for tilbakebetaling av skatt. Ta kontakt med dine lokale skattemyndigheter for råd.


TILBAKEBETALINGSPROSESS:

Spm: Hvilke formater kan brukes for å laste opp kjøpsbevis når jeg sender inn krav om tilbakebetaling, og er det noen størrelsesbegrensninger?

Du kan bare laste opp JPG-, TIF- og PDF-filer, og filen skal ikke være større enn 4 MB.
Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du gjør dette, kan du se videoen om opplasting av dokumenter, som du finner på registreringsskjemaet for kampanjen.
Du kan ikke søke om tilbakebetaling via post – kampanjen er kun på Internett.

Spm: Hva gjør jeg hvis noe av den registrerte bankkontoinformasjonen min er endret siden første gang jeg registrerte meg for kampanjen og jeg må oppdatere denne informasjonen?

Du kan når som helst oppdatere bankkontoinformasjonen din her ved å bruke påloggingsdetaljene du har mottatt på e-post.
Hvis det er nært opptil utbetalingsdatoen din, bør du ta kontakt med Sales Promotion per e-post, cashback@claim-lookup.com, eller per telefon, +47 23 50 01 43 for å informere oss.

Spm: Jeg har bestilt et Canon-produkt innenfor datoene som er angitt for kampanjen, men det ankommer eller leveres av forhandleren etter de gyldige kampanjedatoene. Kan jeg fortsatt søke på denne kampanjen?

Ja. Ta vare på ordrebekreftelsen du har (som gjelder for datoene for kampanjeperioden), og send den sammen med fakturaen når du fyller ut søknaden om tilbakebetaling. Vi tillater en overgangsperiode på én måned etter siste kjøpsdato, slik at du får sendt inn dokumentene.

Spm: Jeg visste ikke om denne kampanjen, og jeg har kjøpt et produkt et par uker før/etter de angitte kampanjedatoene. Kan Canon gjøre et unntak og gi meg refusjon for mitt kjøp?

Du kan dessverre bare søke på kampanjen hvis produktet ble kjøpt i tidsrommet som er oppgitt i vilkårene og betingelsene.

Spm: Hva anses som akseptert kjøpsbevis?

I butikk: Canon krever en kopi av kvitteringen som viser kjøpsdato, produktnavn og forhandler. På Internett: Canon krever en kopi av kvitteringen (ikke ordrebekreftelse eller forsendelsesmelding). Kvitteringen må vise kjøpsdatoen, produktnavnet og forhandleren.

Spm: Hvilke transaksjoner/produkter er ikke inkludert i denne tilbakebetalingskampanjen?

I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke er en del av kampanjen – se en fullstendig liste over kampanjeprodukter her
2. Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (herunder «parallelle/grå produkter», som er ekte Canon-produkter som blir solgt utenfor det beregnede markedet til redusert pris). Klikk her for å få mer informasjon.
4. Produkter som er kjøpt utenfor EU.
5. Produkter som er kjøpt fra Amazon, eBay eller andre tredjepartsforhandlere.
Fullstendige begrensninger beskrives i vilkårene.

Spm: Hva menes med betalingsmåte på det elektroniske kravskjemaet?

Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.

Spm: Hvor finner jeg produktets serienummer?

Gå til denne linken for å se hvor serienummeret befinner seg på ditt produkt / dine produkter. Serienummeret er ikke det samme som EAN-/strekkoden. Du finner serienummeret på kamerahuset til produktet ditt.


FEILSØKING:

Spm: Hvorfor kan jeg ikke logge på kundeportalen for å spore kravet mitt?

Det kan være av en av flere grunner: 

  • Bruk påloggingsinformasjonen som vi sendte til deg via e-post da du sendte inn kravet. Hvis du ikke har mottatt e-postmeldingen, kan du se i søppelpostmappen. 
  • Påloggingsinformasjonen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver den inn nøyaktig (med store/små bokstaver). 
  • Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille passordet ditt her

Spm: Hvilke forhandlere deltar i denne kampanjen? Hvor kan jeg kjøpe et kamera?

Se delen vår om forhandlere her