Nye Canon i-SENSYS LBP151dw sparer plass og tid hos mindre arbeidsplasser

Oslo, 1. mars 2016 - Canon Europa, verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag i-SENSYS LBP151dw, en ny sort-hvitt laserskriver. Den nye laserskriveren er utviklet med tanke på utskriftsbehovene til mindre arbeidsgrupper, og gir flere tilkoblingsmuligheter og økt produktivitet i en elegant, kompakt design.

LBP151dw FSR.jpg

Nye LBP151dw er spesialutviklet for mindre kontorer, eksempelvis innen bank-, handels-, hotell- og restaurantvirksomhet, og støtter bransjestandarden PCL5e/6 som gir større fleksibilitet ved nettverksintegrering. Skriveren er liten nok til å få plass på en resepsjonsdisk eller i et venterom, og er en brukervennlig og pålitelig løsning for kundeorienterte miljøer.

LBP151dw gjør det enda enklere å jobbe mobilt takket være innebygd Wi-Fi og omfattende funksjoner for mobil utskrift. Øk produktiviteten med gratisappen Canon PRINT for iOS og Android, som gjør det mulig å skrive ut dokumenter, presentasjoner og bilder direkte fra mobile enheter når du er på farten. Med støtte for Google Cloud Print, og Mopria Print Service for Android-brukere, gir LBP151dw effektiv mobil utskrift.

Med utskriftshastigheter på opptil 27 sider i minuttet og automatisk tosidig utskrift, er LBP151dw en utmerket løsning for virksomheter som ønsker å spare tid på kontorarbeidet. Canons Quick First-Print-teknologi sørger for at dokumenter skrives ut i løpet av sekunder, selv fra hvilemodus, slik at du kan bruke tiden på andre oppgaver.

–LBP151dw er spesialutviklet for forbedret integrering og mobil funksjonalitet i en liten, men robust enhet. Kombinasjonen av PCL og Wi-Fi-tilkobling gjør at virksomheter kan forvandle arbeidsplassen med en effektiv og pålitelig løsning med smarte tilkoblingsmuligheter og økt produktivitet, som har positiv innvirkning på lønnsomheten, sier Magnus Blegen, Markedsdirektør for bedriftsløsninger i Canon Norge.

i-SENSYS LBP151dw kommer for salg i april 2016

i-SENSYS LBP151dw - bilder

Les neste

Ta steget inn i Canon EOS Rs kreative verden med det nye kompakte, fullformatkameraet EOS RP

Oslo 14. februar 2019 – I dag lanserer Canon lanserer EOS RP – et lite, lett og praktisk speilløst fullformatkamera for erfarne amatører som ønsker å oppgradere til Canons revolusjonerende EOS R-system. EOS RP er et utmerket valg til reise-, landskaps- og portrettfoto, og videoopptak, Det gir også tilgang til alle fordelene i EOS R-systemet – inkludert verdens raskeste autofokusⁱ. Kameraet er hittil Canons minste og lettesteⁱⁱ digitale fullformatkamera med utskiftbare objektiver og er en suveren kombinasjon av brukervennlighet og imponerende bildekvalitet. Med EOS RP kan fotografer og videofotografer utforske og bruke hele Canons utvalg av EF- og EF-S-objektiver.