Nye Canon i-SENSYS LBP151dw sparer plass og tid hos mindre arbeidsplasser

Oslo, 1. mars 2016 - Canon Europa, verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag i-SENSYS LBP151dw, en ny sort-hvitt laserskriver. Den nye laserskriveren er utviklet med tanke på utskriftsbehovene til mindre arbeidsgrupper, og gir flere tilkoblingsmuligheter og økt produktivitet i en elegant, kompakt design.

LBP151dw FSR.jpg

Nye LBP151dw er spesialutviklet for mindre kontorer, eksempelvis innen bank-, handels-, hotell- og restaurantvirksomhet, og støtter bransjestandarden PCL5e/6 som gir større fleksibilitet ved nettverksintegrering. Skriveren er liten nok til å få plass på en resepsjonsdisk eller i et venterom, og er en brukervennlig og pålitelig løsning for kundeorienterte miljøer.

LBP151dw gjør det enda enklere å jobbe mobilt takket være innebygd Wi-Fi og omfattende funksjoner for mobil utskrift. Øk produktiviteten med gratisappen Canon PRINT for iOS og Android, som gjør det mulig å skrive ut dokumenter, presentasjoner og bilder direkte fra mobile enheter når du er på farten. Med støtte for Google Cloud Print, og Mopria Print Service for Android-brukere, gir LBP151dw effektiv mobil utskrift.

Med utskriftshastigheter på opptil 27 sider i minuttet og automatisk tosidig utskrift, er LBP151dw en utmerket løsning for virksomheter som ønsker å spare tid på kontorarbeidet. Canons Quick First-Print-teknologi sørger for at dokumenter skrives ut i løpet av sekunder, selv fra hvilemodus, slik at du kan bruke tiden på andre oppgaver.

–LBP151dw er spesialutviklet for forbedret integrering og mobil funksjonalitet i en liten, men robust enhet. Kombinasjonen av PCL og Wi-Fi-tilkobling gjør at virksomheter kan forvandle arbeidsplassen med en effektiv og pålitelig løsning med smarte tilkoblingsmuligheter og økt produktivitet, som har positiv innvirkning på lønnsomheten, sier Magnus Blegen, Markedsdirektør for bedriftsløsninger i Canon Norge.

i-SENSYS LBP151dw kommer for salg i april 2016

i-SENSYS LBP151dw - bilder

Les neste

Canon oppgraderer objektivene i den populære 70-200mm L-serien – selve hjørnesteinen i fotografens utstyrsbag

Oslo, 7. juni 2018 – Canon lanserer i dag en oppgradering av to av de mest populære og anerkjente objektivene i L-serien – EF 70-200mm f/4L IS II USM og EF 70-200mm f/2.8L IS III USM. 70-200mm-objektivet har spilt en sentral rolle for profesjonelle, semiprofesjonelle og fotoentusiaster i mange år takket være muligheten til enkelt å endre bildekomposisjon ved å bytte fra standard til telefoto. Denne fleksibiliteten innebærer at begge objektivene kan brukes til en lang rekke motiver – fra portretter til naturfoto – noe som bekrefter 70-200mm-objektivets sentrale rolle i fotografens utstyrsbag.