Canon med ny høykvalitets skriverserie som gir partnerne større utvalg til små arbeidsgrupper

Oslo, 10. april 2017 – Canon, en verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag flere nye skrivermodeller, og utvider dermed selskapets omfattende produktutvalg ytterligere. Multifunksjonsskriverne i i-SENSYS MF730-serien og i-SENSYS MF630-serien, samt laserskriverne i-SENSYS LBP650 og i-SENSYS LBP610, er designet for å styrke partnernes produkttilbud til mindre virksomheter og arbeidsgrupper, samtidig som den totale lønnsomheten ivaretas.

i-SENSYS MF735Cx.jpg

i-SENSYS MF735Cx

Bygger på partnerekspertise
De nye enhetene tilfører den nyeste teknologien til partnernes løsningsutvalg, og gir dem mulighet til å dra veksler på egen salgsekspertise og tilby rådgivning til kundene.

De nye seriene åpner for nye inntektsstrømmer etter hvert som informasjonssikkerhet stadig blir viktigere for kundene. Med Canons funksjon for sikker utskrift, kan partnerne tilby PIN-kodebeskyttet utskrift fra PC, smarttelefon og nettbrett, og de kan enklere dekke den økende etterspørselen etter løsninger som minimerer kostnader og omdømmetap som følge av uautorisert tilgang til informasjon og data. I tillegg til å kunne utvide virksomheten ved å tilby rådgivning rundt informasjonssikkerhet, gjør den forbedrede sikkerhetsfunksjonaliteten det mulig for partnerne å diversifisere tilbudet fra konkurrentene.

Støtter fremtidens kunder
Med i-SENSYS-enhetene kan partnerne imøtekomme behovene til selv de mest kravstore kundene, takket være ny motorteknologi som gjør det mulig å skrive ut opptil 27 sider i minuttet og skanne begge sider av tosidige dokumenter samtidig på få sekunder. Legg til forbedret fargeteknologi som leverer profesjonell utskriftskvalitet hele veien, så er partnerne rustet til å dekke et større spekter av behov fra flere virksomheter enn noensinne.

Fleksible arbeidsmiljøer krever fleksible løsninger, og partnere kan tilby utskrifts- og skanneløsninger for mobile medarbeidere. i-SENSYS-enhetene har en funksjon for gjesteutskrift via en trådløs tilkobling direkte til skriveren som ikke påvirker nettverkssikkerheten. Med kompatibilitet med eksisterende programvare og teknologier, som Canon PRINT Business-appen og utskriftsplattformene AirPrint, Mopria og Google Cloud, kan partnerne tilby bedre støtte og legge til rette for nye måter å jobbe på. Dette inkluderer muligheten for at de ansatte kan bruke sine egne enheter i jobb (BYOS, Bring Your Own Device), noe som er ganske vanlig på de fleste moderne arbeidsplasser.

Partnerne kan også bidra til å bedre kundenes daglige arbeidsflyter med de forbedrede funksjonene i MF Scan Utility, som gir virksomheter mulighet til å skanne og opprette søkbare PDF-dokumenter, sende skannede filer som vedlegg i e-post og sende skannede dokumenter direkte til nettskytjenester.

Enkel administrasjon av tjenestetilbudet
Med en rekke kostnadseffektive funksjoner som reduserer opplærings- og vedlikeholdsbehovet ytterligere, minimerer i-SENSYS-enhetene den totale salgskostnaden. Forbedrede funksjoner, som intuitiv 5-tommers berøringsskjerm i farger og tilpassbart applikasjonsbibliotek på utvalgte modeller, gjør det enklere for partnerne å ta steget inn i det voksende markedet for mindre kontor og hjemmekontor, mens nydesignede alt-i-ett-kassetter gir kontinuerlig og pålitelig kvalitet samtidig som vedlikeholdet og tiden og kostnadene forbundet med administrasjon av forbruksartikler, reduseres.

–For Canons partnere representerer de nyeste i-SENSYS-enhetene en mulighet til å bygge nye inntektsstrømmer, og utnytte ekspertisen de allerede besitter. Enhetene er designet for å takle effektivitets- og produktivitetsproblemer som kundene opplever, samtidig som de gir en betraktelig reduksjon i partnernes løpende utgifter knyttet til vedlikehold og administrasjon. Denne kombinasjonen gir uttelling for både Canons partnere og deres kunder, sier Anil Jagpal, European Marketing Manager hos Canon Europa.

Seriene i-SENSYS MF730, i-SENSYS MF630, i-SENSYS LBP650 og i-SENSYS LBP610 kommer for salg i juni.

i-SENSYS MF730-serien

• 4-i-1 MFP (unntatt MF732Cdw som er 3-i-1 MFP)
  • Utskrift i farger og sort-hvitt med 27 sider/min
  • 5-tommers berøringsskjerm i farger