CANONS NYE PIXMA TS205 OG PIXMA TS305 GIR RIMELIG OG PRAKTISK UTSKRIFT HJEMME

Oslo 15. desember 2017 – Canon, en verdensledende produsent av bildeløsninger, lanserer i dag to nye hjemmeskrivere i PIXMA-serien: PIXMA TS205 og PIXMA TS305.

• To brukervennlige, kompakte og elegante skrivere for rimelig utskrift for familier og studenter.
  • Skriv ut kantløse bilder på 10 x 15 cm i flotte farger.
  • Med Wi-Fi-tilkobling kan du sende utskrifter direkte fra en smartenhet til PIXMA TS305.
  • Kopier og konverter bilder på smarttelefonen til PDF-filer ved hjelp av Canons Smartphone Capture and Copy på PIXMA TS305.

PIXMA TS205

PIXMA TS305

Kantløse utskrifter hjemme
Med de nye PIXMA-skriverne skriver du enkelt ut minneverdige øyeblikk. Om du vil lage en fotomontasje eller et bilde til å henge på kjøleskapet hjemme, skriver PIXMA TS205 og PIXMA TS305 ut et kantløst bilde på 10 x 15 cm på kun 65 sekunder.

Canons originale blekk gir høy utskriftskvalitet, noe perfeksjonisten i familien vil sette pris på. Skriverne har pigmentbasert sort blekk som gir sylskarp tekst, mens dye-basert blekk gir flotte, klare farger.

Øk produktiviteten
PIXMA TS205 og PIXMA TS305 er utviklet med fokus på produktivitet og kostnadseffektivitet, og har funksjoner som automatisk av- og på-slåing, som sparer strøm når skriveren ikke er i bruk. Brukerne kan også skrive ut og kopiere hele dokumenter med forbedrede bunnmarger, og med XL-kassetter (ekstrautstyr) får du flere utskrifter per kassett. XL-kassetten med sort blekk gir ca. 2,2 ganger flere utskrifter sammenlignet med standardkassetten, noe som gir deg mye utskrift for pengene.

Takket være praktiske sensorer for papirregistrering slipper du å bruke mye tid på å skifte papir..

Wi-Fi tilkobling
PIXMA TS305 er kompatibel med AirPrint1 og Mopria2 og gir deg fordelene med trådløs tilkobling. Det betyr at du raskt og enkelt skriver ut fra smarttelefonen eller nettbrettet.

Last ned Canon PRINT-appen3 for iOS og Android og få enda større utbytte av skriveren. Skriv ut fra mobile enheter og fra apper ved hjelp av PIXMA Cloud Link – perfekt når du vil skrive ut den siste selfien fra Instagram eller viktige dokumenter fra Google Drive.

Med PIXMA TS305 kan du være på nett hele tiden, selv om Wi-Fi-tilkoblingen svikter, så gjør ikke skriveren det. Du velger enkelt ulike Wi-Fi-moduser – du kan koble til via den tradisjonelle Wi-Fi-ruteren eller helt uten ruter via et tilgangspunkt.

Koble til med Bluetooth4-teknologi
Du trenger ikke bekymre deg for papirstopp eller at skriveren går tom for papir halvveis i utskriften. Når PIXMA TS305 er koblet til via Bluetooth, gir Canon PRINT-appen deg beskjed om eventuelle feil før de blir et problem, og du henvises til den aktuelle nettbaserte brukerhåndboken som inneholder trinnvise instruksjoner for rask og enkel problemløsning.

Utskrift og kopiering
Med splitter nye PIXMA TS305 får du i tillegg fordelen av kopifunksjon ved tilkobling via Canon PRINT-appen. Med den praktiske Smartphone Capture & Copy-funksjonen kan du bruke smarttelefonen til å ta bilde av et dokument, for eksempel en rutetabell eller en regning, og konvertere dokumentet til en PDF-fil du kan arkivere, dele eller skrive ut.

A2326 har en spesialdesignet løsning der du kan legge i dokumenter slik at er klare til å kopieres og konverteres med et knappetrykk. Er dokumentet skjevt, retter appen det opp slik at du får profesjonelt resultat hver gang.

Moro for familien
Med PIXMA TS305 kan du sende personlige meldinger med Canons Message in Print5-app og dele historier med venner og familie på en ny og morsom måte. Du kan også bygge inn usynlige meldinger, for eksempel en fødselsdagshilsen eller YouTube-video, som det kun er den utvalgte mottakeren som kan se6.

Med PIXMA TS205 og PIXMA TS305 kan hele familien skrive ut. De nye skriverne dekker de fleste behov – om du vil skive ut viktige dokumenter eller regninger på PIXMA TS305 ved hjelp av Canons PRINT-app eller ha det gøy med personlige meldinger.

1For iOS-brukere

2For Android-brukere

3Via PIXMA Cloud Link-funksjonen i Canon PRINT-appen.

4Utstyrt med Bluetooth® Low Energy-teknologi (utskrift og skanning med Bluetooth er kun tilgjengelig på Android-enheter). Funksjonene som er tilgjengelige med Bluetooth-kommunikasjon og Canon PRINT Inkjet/SELPHY-appen, kan ikke garanteres på alle Android-smarttelefoner. Bluetooth®-ordmerket og Bluetooth®-logoene er registrerte varemerker som eies av Bluetooth SIG, Inc. Canon Inc. bruker disse merkene under lisens. Andre varemerker og varenavn tilhører de respektive eierne.

5Forutsetter Internett-tilkobling og Message In Print-appen som kan lastes ned gratis fra App Store. Kompatibel med iPhone 6 og nyere enheter som kjører iOS 9.0 eller senere. Enheten må være koblet til et fungerende nettverk med trådløs tilkobling. Forutsetter at innholdet opprettes i appen/tjenesten Message In Print, skrives ut på en kompatibel Canon-skriver som er lansert etter august 2009 og sendes til en mottaker som ser på bilder og innhold i den kompatible Message In Print-appen på en kompatibel enhet. Kompatible papirformater er 10 x 15 cm og kvadratisk 13 x 13 cm, og kompatible fotopapir er Genuine Canon Photo Paper Glossy, Photo Paper Semi-Gloss, Photo Paper Luster og Photo Paper Matte. Enkelte unntak kan gjelde.

6Forutsetter Internett-tilkobling og Message In Print-appen som kan lastes ned gratis fra App Store. Kompatibel med iPhone 6 og nyere enheter som kjører iOS 9.0 eller senere. Enheten må være koblet til et fungerende nettverk med trådløs tilkobling. Forutsetter at innholdet opprettes i appen/tjenesten Message In Print, skrives ut på en kompatibel Canon-skriver som er lansert etter august 2009 og sendes til en mottaker som ser på bilder og innhold i den kompatible Message In Print-appen på en kompatibel enhet. Kompatible papirformater er 10 x 15 cm og kvadratisk 13 x 13 cm, og kompatible fotopapir er Genuine Canon Photo Paper Glossy, Photo Paper Semi-Gloss, Photo Paper Luster og Photo Paper Matte. Enkelte unntak kan gjelde.