Canon styrker skrivertilbudet til små arbeidsgrupper med nye i-SENSYS-modeller

Oslo, 19. mars 2018 – Canon, en verdensledende produsent av bildeløsninger, utvider i dag i-SENSYS-serien med multifunksjonsprodukter og skrivere med tre nye serier – i-SENSYS MF520, i-SENSYS MF420 og i-SENSYS LBP210. Disse kompakte enhetene er myntet på små bedrifter og arbeidsgrupper og er utviklet for å gi fleksibilitet og mulighet for personlig tilpassing av avanserte arbeidsflyter som sikrer virksomheten konsekvent utskriftskvalitet til en rimeligere pris.

i-SENSYS MF525x

Nye sort-hvitt-skrivere som dekker de viktigste kravene til små arbeidsgrupper og hjemmekontor

Med de nye modellene som er fullpakket med smarte funksjoner, utvider Canon produktutvalget for sort-hvitt-utskrift og ivaretar samtidig tre sentrale områder for kundene – sikkerhet, produktivitet og kontroll.

Med sikkerhet i høysetet
Sikkerhet er viktig for bedriftene, og i-SENSYS LBP210, i-SENSYS MF420 og i-SENSYS MF520 leveres med en rekke løsninger for forbedret enhetsgodkjenning. Integrert Universal Login Manager (ULM), nettskybaserte uniFLOW Online og lokalt installerte uniFLOW-serverløsninger gir administratorer mulighet til å styre tilgangen til enhetene, administrere tillatelser og sikre dokumentsikkerheten med Canons funksjon for sikker utskrift på tvers av flere enheter.

Administratorene får verktøyene de trenger for å håndtere tillatelser og overvåke bruken på en bedre måte. De nye modellene ivaretar dokumentsikkerheten ved hjelp av Canons funksjoner for sikker utskrift som reduserer risikoen for sikkerhetsbrudd som kan koste virksomheten dyrt og skade omdømmet.

Økt produktivitet
De nye i-SENSYS-enhetene gir konsekvent høy utskriftskvalitet med utskrift av opptil 43 sider i minuttet. Tosidig skanning skanner begge sidene av arket samtidig, og kopiering er også tilgjengelig i løpet av sekunder. Dette gjør det enklere å effektivisere dokumentarbeidsflyter og reduserer tidsforbruket, slik at ressursene kan fokusere på andre viktige oppgaver i bedriften.

Takket være Canons innebygde mobilportal, som gir direkte trådløs forbindelse uten at det påvirker nettverkssikkerheten, får brukerne sikker utskrift fra nettbrett og smarttelefoner. Enhetene er kompatible med eksisterende programvare og teknologiplattformer, inkludert Canon PRINT Business-appen og AirPrint- og Mopria-plattformene, noe som gir stor grad av fleksibilitet med en rekke funksjoner for utskrift og skanning når du er på farten.

Canons originalkassetter og automatisk fjerning av tonersegl (PDF) gir mindre nedetid. Det gir enklere administrasjon og sikrer produktiviteten og stabiliteten som gir bedriftene mulighet til å skille seg ut i mengden.

Tilpassing og kontroll over arbeidsflytene
De nye enhetene er enkle å installere og klare til bruk på noen minutter. De har en rekke kostnadseffektive funksjoner som reduserer behovet for kontinuerlig vedlikehold, noe som igjen senker den totale utskriftskostnaden. Enhetene er blant annet utstyrt med 5-tommers berøringsskjerm i farger og programbibliotek som kan tilpasses. Det gir brukerne mulighet til å tilpasse arbeidsflytene med et enkelt trykk. Administratorer kan enkelt gruppere jobber, skanne til e-post og kopiere dokumenter, og målet er enklere informasjonsdeling ved at ineffektive prosesser elimineres slik at tiden kan brukes på andre områder i virksomheten.

Anil Jagpal som er European Marketing Manager hos Canon Europa sier: – De nye i-SENSYS-enhetene imøtekommer behovene i mindre bedriftsmiljøer, inkludert den store veksten i etterspørselen etter løsninger for fleksibel jobbing. Enhetene leverer den høye utskriftskvaliteten og påliteligheten som Canon er kjent for, og har løsninger som effektivt ivaretar kundenes viktigste oppgaver. Vi er stolte av at vi alltid kan tilby kundene verktøyene de trenger til moderne arbeidsprosesser – uten å inngå kompromiss når det gjelder kvalitet eller kostnad.

i-SENSYS MF520-, i-SENSYS MF420- og i-SENSYS LBP210-serien er tilgjengelig fra april 2018.

i-SENSYS MF520-serien

• 3-i-1 MFP (unntatt MF525x som er 4-i-1 MFP, inkl. faks)
  • Sort-hvitt-utskrift med opptil 43 sider/min (A4)
  • Tosidig farge- og sort-hvitt-skanning i én prosess