Finn frem kreativiteten og kunstneren i deg med Canons nye PIXMA TS-serie med hjemmeprintere

Oslo, Norge, torsdag 27. august 2019 – Canon lanserer i dag fire kompaktskrivere spesielt utviklet for moderne og tilkoblede hjem: PIXMA TS8350, PIXMA TS6350, PIXMA TS5350 og PIXMA TS3350. De nye skriverne gir familier og studenter ubegrensede muligheter til å utfolde seg kreativt – fra å skrive ut personlig tilpassende bilder til å åpne opp en hel verden av kreative muligheter.

Med Canons nye utvalg av skrivere i PIXMA TS-serien, kan hele familien slippe fantasien løs og utfolde kreativiteten.

De nye skriverne settes enkelt opp på kun få minutter og du kan enkelt bruke skriveren sammen med smarttelefon eller et nettbrett med Canon PRINT-appen eller en av de andre morsomme og kreative appene som gjør det gøy å bruke skriveren. Canons pakke med kreative apper gjør at bilder kan skrives ut og tilpasses ved kun et enkelt tastetrykk, enten det er snakk om å gi bilder som betyr mye for deg et personlig preg gjennom Easy-PhotoPrint Editor, eller designe stilige klistremerker til neglene (kun Canon PIXMA TS8350-serien) i appen Nail Sticker Creator. I tillegg gir Canons FINE-teknologi og ChromaLife100-blekk bilder med 100 års varighet i album.

Tenåringer, studenter og ivrige kunstnere kan velge mellom en rekke kreative printmedier som strykemerker og klistremerker, samt magnetisk- og firkantet fotopapir på 3,5 x 3,5- eller 5 x 5-tommer. Ved å gå inn på nettsiden Canon Creative Park, kan hobbykunstnere i tillegg laste ned tusenvis av spennende foto- og papirprosjekter som kan printes og lages hjemme.

Ved bruk av Canons originale blekk kan brukerne tjene opp poeng i Canons Print Rewards-program. Poengene kan løses inn i en rekke kreative trykkprodukter, deriblant fotopapir og magnetiske medier. Registrerer du deg også på Easy Ink Delivert Reminders, vil du få en e-postvarsling når du har lite blekk igjen slik at du kan bestille nytt blekk fra Canon levert direkte på døren.

Canon PIXMA TS8350

Den sofistikerte og multifunksjonelle Canon PIXMA TS8350 er flaggskipet blant de fire skriverne, og det perfekte valget for fotoentusiaster og kreative familier. Skriveren kobles sømløst til Canons kreative apper og medier, og leverer fotografier i lab-kvalitet ved hjelp av FINE-teknologien og dens seks individuelle blekkpatroner. Canon PIXMA TS8350-serien er tilgjengelig i rød, svart og hvit med en intuitivt 10,8 cm (4,3”) stor berøringsskjerm, SD-kortinngang for dirkete bildeutskrift og flerbruksskuff for utskrift av disc og neglklistremerker. Denne skriveren lar deg skrive ut på en rekke ulike medier, hvilket gir deg full kreativitet.

Canon PIXMA TS6350

Canon PIXMA TS6350-serien er en sofistikert, asymmetrisk designet 3-i-1 enhet med tosidige utsrkrifter og automatisk utmatingsskuff. Skriveren har en intuitiv 3,7 cm (1,44”) OLED-skjerm som kan kobles til en smartenhet på få minutter med «Wireless Connect»-knappen. Med Canons store tilbud av kreative apper, vil denne multiskriveren med fem individuelle blekkpatroner, utføre enhver utskriftsoppgave – enten det er snakk om å skrive ut jobbdokumenter, familiefotografier eller forskjellige kunstprosjekter som strykemerker, klistremerker, firkantede og magnetiske bilder. Canon PIXMA TS6350 er tilgjengelig i fargene svart og hvit.

Canon PIXMA TS5350

Den stilige 3-i-1 multifunksjonelle Canon PIXMA TS5350-serien er en rask skriver, som gir tenåringer, studenter og kunstentusiaster muligheten til å lage kreative personlige klistremerker, magneter og fotografier med kun et tastetrykk. Utskriftene kan tilpasses eller skrives ut via en rekke Canon-apper; Canon PRINT, Easy-PhotoPrint Editor, Message In Print og nettsiden Creative Park.

PIXMA TS5350 er en kompakt skriver tilgjengelig i fire farger; svart, hvit, rosa og grønn1. Skriveren har en brukervennlig 3,7 cm (1,44”) OLED-skjerm, LED-statuslinje og førsteklasses, praktiske FINE-kassetter. Ivrige sosiale medier-brukere vil også ha stor glede av Canon PIXMA TS5350-serien, siden den lar deg skrive ut de særegne firkantede bildene (5x5 og 3,5x3,5 tommer) direkte fra Canon PRINT-appen.

Canon PIXMA TS3350

Canon PIXMA TS3350-serien en rimelig, stilig og funksjonell alt-i-ett-skriver, som er tilgjengelig i svart, rødt og hvit1. Skriveren passer studenter og familier som ønsker å raskt skrive ut skarpe dokumenter og levende bilder uten kantlinjer opp til 5x7-tommer. PIXMA TS3350 er enkel å bruke og du beholder også de kreative mulighetene som i Canon PIXMA TS8350-, PIXMA TS5350- og PIXMA TS6350-seriene. Med Canon PIXMA TS3350-serien er det også mulig å skrive ut magnetisk papir og klistremerker på 5x5-tommer, og være kreativ med Easy-PhotoPrint Editor og nettsiden Creative Park.

PIXMA TS8350, PIXMA TS6350, PIXMA TS5350 og PIXMA TS3350 vil være tilgjengelige i Canons nettbutikk og hos Canon-forhandlere fra september 2019.

Canon PIXMA TS8350-serien, nøkkelfunksjoner:

• Seks individuelle blekkpatroner
    • Inkludert Photo Blue, FINE-teknologi, ChromaLife100 blekksystem og XL- og XXL-blekkasetter (tilleggsutstyr)
  • Bilder uten kantlinje
    • 10x15cm bilder uten kantlinje på 17 sekunder
  • Fleksibel mediehåndtering
    • Mater bak for forskjellige medier og flerbruksskuff for printing av negleklistremerker og disc
  • Utskriftsvennlige neglklistremerker
    • Lag negldesign med Nail Creator-appen og skriv ut ved bruk av flerbruksskuffen
  • Intuitiv kontroll
    • Berøringsskjerm i farger på 10,8 cm (4,3”) med et brukervennlig grensesnitt
  • Wi-Fi-tilkobling